Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jah, het contact wat jullie nu hebben mag wel, geloof ik tenminste! Ik zou haar vergeten, ze is onbereikbaar, sorry, dat klinkt heel naar denk ik, maar het is wel zo...
|
Verwijderd
|
ik ken ut *bloos bloos*. nooit iemand verteld...
ook ik had problemen en (bij mij was het een leraar) hielp me, echt heel lief. ik word nog altijd heel verlegen als ik hem zie. zoals ik al zei heb ik het nooit iemand verteld en hem dus ook niet. nu ben ik er echt wel overheen. ik denk dat het kwam omdat hij de eerste persoon was die mij serieus nam en mij wou helpen. nouja, ik heb het dus nooit verteld en ik denk ook idd niet dat je het moet vertellen, je weet maar nooit wat er dan gebeurd (zou zonde zijn als je zon fijn iemand zou verliezen). of het mag? nou, ik denk het wel, geen idee waarom niet eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nja, niet te veel op mij letten want ik ben vaag vanaaf (alleen vanaaf? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
verwar je niet je gevoelens met elkaar? Is het niet zo dat je eigenlijk behoefte hebt aan geborgenheid en gewoon iemand die lief voor je is? Zo'n gevoel is al gauw te verwarren met 'verliefd' op iemand zijn. Ik weet niet of ik gelijk heb. Ik wilde het wel even zeggen dat het ook heel goed mogelijk is. Als je verliefd bent, voel je je vaak ook sexueel aangetrokken tot de persoon in kwestie. Nou ik wens je inieder geval veel succes!
|
![]() |
humming bird: verwar je niet je gevoelens met elkaar? Is het niet zo dat je eigenlijk behoefte hebt aan geborgenheid en gewoon iemand die lief voor je is? Zo'n gevoel is al gauw te verwarren met 'verliefd' op iemand zijn. Ik weet niet of ik gelijk heb. Ik wilde het wel even zeggen dat het ook heel goed mogelijk is. Als je verliefd bent, voel je je vaak ook sexueel aangetrokken tot de persoon in kwestie. Nou ik wens je inieder geval veel succes!
--->misschien heb je wel gelijk...ik voel me niet sexueel aangetrokken tot haar maar ik voel me wel 'gewoon' heel erg aangetrokken tot haar... kheb vandaag trouwens weer het haar gepraat, ben nou wel heel erg opgeluckt maar da hebbik altijd als ik bij haar ben geweest ![]() xxxxxxxxx doeg liefs loetje
|
![]() |
pfff....nou weet ik het echt niet meer...
![]() Het komt ook gewoon dat ze kei lief is ze wouw me zelfs op komen halen omdat het zo slecht gaat...... nou weet ik het echt niet meer ![]()
|
Haar vriendschap accepteren zonder er misbruik van te maken en je geen zorgen maken over je relatie met haar. Als ik het goed begrijp heb je wel andere problemen, laat die maar even eerst komen.
Je goed voelen bij een persoon zonder er verliefd op te zijn is heel normaal. Het is een vorm van liefde, maar wel een geaccepteerde vorm en absoluut geen reden tot onrust. Zij interesseert zich in jou en geeft om je, anders had ze het bij een paar gewone mentorgesprekken gehouden. Hou het gewoon lekker zoals het is, daar is toch opzich niets mis mee? Als jij je beter voelt bij die gesprekken heeft zij waarschijnlijk bereikt wat ze wilde bereiken. Succes ermee. Nona
|
![]() |
tja..ik ben het er eigenlijk ook wel mee eens.. ik laat mijn problemen gewoon ff voor gaan...en tja als zij mij daarbij helpt is dat gewoon kei aardig van haar.
maar ik denk dat ik haar niet meer als leraar kan zien maar meer als vriendin maarja das eigenlijk ook veel fijner thnx voor jullie reaxties!!!! ![]() liefs loetje
||
Citaat:
ofwel, als jou problemen over zijn, of jij straks van school bent. zou ze nog met je omgaan? -xxx-
|
![]() |
tja....khoop van wel, kdenk het ook van wel want eerst ging ik met een vriendin naar huis van school en toen zei zij zo tegen mijn vriendin: ja wel voorzichtig zijn met mijn vriendinetje he
maarja zeker weet ik het ook niet
|
![]() |
|
aaah, ik heb echt preciez hetzelfde gehad. Alleen is het nu over, en ik mis dr als hell. Dus een tip: kijk uit dat je niet te veel verteld, dat ze het niet meer aankan ofzo. Dat was bij mij wel zo, en nu zie / spreek ik dr nooit meer. En dat voelt best wel kut, dus kijk uit.
Maar hoe staan andere leraren enzo ertegenover? Want bij mij mocht heb absoluut niet van iedereen (zorgcommissie, dr baas, andere leraren, mijn mentrix etc.) ![]() ![]()
|
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het dus ook gehad, ieder1 had er een mening over maar ze begrepen nooit wat ik doormaakte. Ik wil het er hier nie over hebben omdat deze mesne het tocha llemaal beter denken te weten maar ik wil er ecg super graag met je over msn, mailen etc. EINDELIJK IEMAND DIE ME BGRIJPT!!!!!!!! Leraressen zijn LIEF!!! kuzz en sterkte en tot spreeks van esther |
![]() |
|
![]() |
hey ester!!!
ik wil ook kei graag met jou mailen enzow...maar watis je email en of msn?? mail mij da anders maar ff prive ofzow.... spreek je snel!!!! ![]() kuzzies liefs loetje
|
![]() |
Anouk4life aaah, ik heb echt preciez hetzelfde gehad. Alleen is het nu over, en ik mis dr als hell. Dus een tip: kijk uit dat je niet te veel verteld, dat ze het niet meer aankan ofzo. Dat was bij mij wel zo, en nu zie / spreek ik dr nooit meer. En dat voelt best wel kut, dus kijk uit.
Maar hoe staan andere leraren enzo ertegenover? Want bij mij mocht heb absoluut niet van iedereen (zorgcommissie, dr baas, andere leraren, mijn mentrix etc.) I miss her bij ons op school weet eigenlijk niemand dat ik met haar praat enzo, alleen een paar vriendinnen maar die weten niet waarover... tja er zijn wel leraren die ons samen zien zitten ofzo mar ik heb er nog nooit iets van gehoort oid. maar was het bij jou ook een lerares?? ik denk ookwel dat ik moet oppassen dat ik haar niet kwijtraak want dan kan ik het helemaal niet meer aan.... maar als je wil chatten/mailen enzo mail me maar ff prive!!! liefs loetje!!!
|
![]() |
Ik denk dat het zo is dat je bij die lerares geborgenhied zoekt. Meer mensen hebben het dat ze dan even neit meer weten wat ze voelen. Bij je ouders of zo krijg je niet die geborgenheid of aandacht, of heb je niet het gevoel dat er genoeg aandacht voor je is, of dat je ze alles kan vertellen. Bij die lerares kan dat wel en dat zorgt ervoor dat je gevoel even op z'n kop staat. Gelukkig dat het nu wel duidelijk voor je is.
Er waren 2 leraren waar ik wel eens mee praatte bij mij op school. Eentje over serieuze onderwerpen, de problemen zeg maar, en eentje over de meer luchtige onderwerpen die me bezig hielden en waar we dan over discusierden en waar hij me advies bij gaf (opleiding enzo.) Het grappige was, dat ze me allebei dezelfde koosnaam gaven. (Ik heet Rian en ze noemden me Rianneke) Ik vond dat wel opvallend. Ik vond het gewoon fijn om met die leraren te praten, om advies of een mening van iemand anders te krijgen die buiten mijn familie of vrienden staat en er serieus mee omgaat. Ik vind het nog steeds fijn en als ik iemand heb gevonden waarbij ik me fijn en prettig voel, dan kan ik daar heel lang mee praten. Via emial of bellen, msn, of gewoon in een gesprek (maar dat vind ik tog nog het moeilijkste) Misschien heb je echt zo iets, van waarom vertel je dit nu weer, maar ik wou het gewoon ff kwijt! Verder, sterkte en veel plezier met praten, verheug je er gerust op, das juist fijn tog???
|
![]() |
thnx voor je reactie!!!
![]() ik denk dat je gelijk hebt!! maar ik ben er zelf nog nie helemaal uit..... nouja kheb verder nix te melde kusjes liefsl loetje
|
hey,
k heb ook mijn verhaal vertelt bij een lerares, heb nu nog goed contact met haar en ze helpt me goed, k ben niet verliefd ofzo. maar k denk dat je het beter niet kunt zeggen, miss dat de band die je nu met haar hebt opgebouwd dan juist slechter word... k zou het dus niet vertellen kuzz mir |
![]() |
|
![]() |
tja...ik ben ook heel bang dat als ik het vertel de band slechter word, dat is ook de grootste rede waarom ik het niet verteld heb, ik ga het ook nog zeker voorlopig nog niet doen... ok omwat belleke zegt..
|
Yes, ik ben blij ze heeft opeens weer gemailt!!
Ik hoop dat ze nu blijft mailen, want nu al een paar dagen niet meer. Ze is een beetje vaag eerst mailt ze 2x op een dag en dan houd t opeens op, dus k hoop niet dat ze mn hart weer breekt maar ik ga dr nu vanuit dat t wel goed gaat! ![]()
|
![]() |
hey meis,
ik ben echt super blij voor je dat ze weer gemailt heeft!!! ik hoop echt dat het goed gaat. kzal voor je duimen!!!! maar niet meteen weer te veel uhm...hechten (tja k kan het juiste woord ff nie vinden) want ik zeg niet dat het fout gaat maar stel nou dat..dan komt het nog harder aan..... liefs loetje ps. echt blij voor je ![]()
|
Jeetje, ingewikkeld
![]() Ik zou het persoonlijk niet vertellen, en eerst voor mezelf uitzoeken of ik wel echt verliefd zou zijn. Je kunt, als je tenminste een relatie met haar zou willen, wel een beetje proberen af te tasten wat zij vindt van het feit dat jij op vrouwen valt, of wat ze vindt van homoseksualiteit. Als ze hier niets op tegen heeft zou je dan weer verder kunnen vragen naar haar thuissituatie, of ze een vriend heeft o.i.d. Tja, en dan kun je natuurlijk vanalles proberen. Maar dat is allemaal als je het al aan haar wilt vertellen. |
![]() |
|
![]() |
aller eerst wil ik zeggen, dat het niet gemakkelijk is om zoiets even er uit te gooien, dus ik heb veel bewondering voor je. maar ik was een tijdje geleden ook verliefd op mijn leraar nl. (ze hebben iets aantrekkelijks, missch. word ik later ook nl. docent
![]() -x- pukkiej. |
![]() |
|
![]() |
hey pukkiej,
goed van je dat je eruit bent!!!!!!! maar bot doen enzo lijkt mij idd ook nie de goede manier.. maar wat zei de kindertelefoon dan?? liefs loetje
|
Misschien kan je zelf even bellen (als je daar behoefte aan hebt). Vertellen hoe zo'n gesprek is verlopen heeft nou waarschijnlijk niet echt waarde voor jou omdat jouw situatie een stuk anders is (ja, van mij mag het hoor, maar ik denk niet dat het nut heeft). 0800-0432 is het nummer, als je tenminste zin hebt om te bellen.
Dit is een moeilijk onderwerp...
|
hoi,
ik wilde even reageren op iemand die zei dat anderen er toch altijd een mening over hebben en niet weten wat je doormaakt. Ik denk dat je in principe wel gelijk hebt. Jij ervaart dit anders dan 'buitenstaanders' om het zo te zeggen. Ze kunnen zich er (waarschijnlijk) geen voorstelling van maken en zien het dús maar als raar. Dit wil niet zeggen dat de adviezen die ze kunnen geven raar of niet goed zijn. Vaak, als je iets van wat meer afstand bekijkt zie je het duidelijker... meer.... beter ook wellicht. vergelijk het met een vel volgetekend papier. in het midden is een zon en daaromheen wolken. Als je er met je neus bovenop zit, zie je alleen de zon (alleen het positieve) maar als je er dan wat verder van afstaat, zie je ook de wolken (de negatieve dingen). Ik wil alleen maar zeggen, dat je dan wellicht, door ook naar die mensen te luisteren, meer inzicht in je situatie krijgt?! nougoed, zie dit niet als een verwijt, zo is het zeker niet bedoeld hoor ![]() kus! Wendy
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |