Advertentie | |
|
![]() |
|
ikd enk idd dat het iets was van het vliegveld in eindhoven (alhoewel dat wel ver van het station afligt) of van de kazerne anders.
maar als je denkt dat het iets buitenaards was dan kan je misschien kijken bij het KNMI of er luchtfoto's van zijn, of dat er meer mensen zijn geweest die zich afvragen wat dat was (of die het gezien hebben) of misschien zijn er wel foto's van. ik denk niet dat het iets bijzonders is eigenlijk
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 12:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben een beetje op de site aan het zoeken geslagen...
![]() Tijdens de tweede wereldoorlog werden veel van deze lichten gezien door de Engelse piloten. Ze noemden ze "foofighters." Men dacht dat het van Duitse makelij was en bedoeld om hen in de gaten te houden. Na de oorlog bleek dat ook de Duitsers deze lichten regelmatig hadden waargenomen en er geen verklaring voor hadden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien kan het idd alles zijn, van vuurvliegjes tot heteluchtbalonnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dit zijn MOGELIJKHEDEN!!! geen vaste verklaringen......... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar trouwens, waarom dragen sommige mensen hier een site als argument aan (valt me op voor het hele forum). Als iets onbetrouwbaar is dan zijn het wel de "feiten" op sommige pagina`s (met zo zijn uitzonderingen) |
![]() |
|
Ja het was zeker een Ufo!!
Je hebt geluk gehad dat ze je niet mee hebbe genomen,....nouja misschien heb je wel pech gehad, want mij ontvoeren ze ook iedere avond en dan roken we samen een joint en we babbelen wat met elkaar.....ze brengen met wel altijd op tijd en veilig terug (nouja 1x vlogen ze te hard en zijn we met de Ufo geflitst op de A2)...... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet nooit wat je moet glove..maar dr zijn wel mense die zulke dinge egt hbbn gzien..ik hep ook nog zoon soort verhaal..
ik zal ut nie helemaal vertelle wnat ut klink ongeloofwaardig.. maar ik was dus same met mn zussie en we ware aant spele (tis al 6 jaar trug) en toen viel ze in drijfzand. en ik onwijs om hulp roepe want ze was onwijs glad door dat spul dusi k kon dr nie omhoog hijse. en plots lukte ut net..ut leek net of dr iemand hielp zegmaar..heel eng eigk.. ik had dr nog onwijs vaak n8merries over enzo..das nu wel over hoor maar ut blijft vaag
|
Heb ook ooit iets meegemaakt heb ooit iets gezien in de lucht precies een vuurbal hoog boven kon ook vuurbal ofzo zijn maar weet niet wat het was het was oranje.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hep jij weles zoiets meegemaakt...hep je dat verhaal over mij en mn zusje ook gelezen?? moe je maar es kijke..ik vin ut wel vreemd allemaal...maarja.. nog reacties??
||
Citaat:
Ten 2e: Dat heten: m.e.t.e.o.r.i.e.t.e.n Dat gebeurt erug vaak hoor...
||
Citaat:
Weet dan niemand wat een meteoriet is?.....omg Ik heb wel meer dan 10 meteorieten in m'n leven gezien...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]ik zag jou tranzegurl | 3 | 03-09-2002 19:24 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |