Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Net zo suggestief en provocerend. 't Is een 'moot point' zoals dat heet en hier alleen bedoeld om maar weer eens te onderstrepen dat de oorlog wél goed was, iets waar in het verleden al zoveel loze discussies zijn gevoerd. Dus helemaal niet slecht gelezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en of je nou 1000 (ruime schatting) onschuldige doden heb of ze wachten en dan zijn er een jaar later 2000 onschuldige mensen dood door moord of armoede(ondervoeding) Onschuldige wel maar als jij mensen boven in een toren zet om te schieten en daaronder mensen zet= gebouw opgeblazen. 18.00 nieuws de:''amerikanen hebben een gebouw opgeblazen waar burgers in zaten"
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik beweer nergens dat er geen onschuldige doden waren gevallen als er geen oorlog was gekomen. ik zeg alleen maar dat dit ook op een andere manier opgelost kon worden en dan had je ook GEEN oorlogsdoden en ook GEEN massadoodacties door saddam meer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
politiek. De VS zelf hebben hem aan de macht laten komen, dan konden ze hem er ook wel terugtrekken. Bovendien; ze hebben m nu nog steeds niet. Ik geloof er zelfs in dat ze net voor, of tijdens de oorlog een deal met m(en paar virendjes van m) hebben gesloten. |
![]() |
||
Citaat:
daar heeft saddam maling aan sancties druk boeit hem niet die sancties hebben alleen de irakese bevolking geraakt zelf heeft hij nergens last van gehad maar wat voor deal bedoel je?De amerikanen hebben wel gesproken met commandanten in het irakese leger over overgave als de oorlog begon.Maar een deal met Saddam dat weet ik niet hoor wat heeft de VS daaraan ze staan alleen maar voor lul en hebben minder geloofwaardigheid zolang ze saddam niet hebben.
||
![]() |
Citaat:
nee duh, omdat ie door de VS zelf aan de macht is geholpen daar als dictator. ze hadden t toch over een rustperiode ffies tijdens de oorlog? ik denk dat ze toen wat afspraken hebben gemaakt ,saddam ergens onder hebben laten duiken met wat geld enzo, zodat ze niet een dure oorlog hoefden te voeren. nee hoor, tijdelijk misschien wel, maar dat kan de vs niets schelen omdat ze toch de enige wereldmacht zijn. T gaat hun erom dat ze de olie zo snel mogelijk kunnen krijgen en saddam boeit ze echt niet zo veel als dat ze beweren anders hadden ze m heus wel kunnen pakken. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Atje85 schreef op 07-06-2003 @ 15:45:
ze hadden t toch over een rustperiode ffies tijdens de oorlog? ik denk dat ze toen wat afspraken hebben gemaakt ,saddam ergens onder hebben laten duiken met wat geld enzo, zodat ze niet een dure oorlog hoefden te voeren. He??? saddam laten onderduiken??? Met geld??? Ben je gek?? Die oorlog ging wel het meest om olie maar die Saddam wilden ze ook echt wel hebben. Anders hadden ze zijn paleizen niet gebombardeerd. En trouwens, die olie konden ze ook wel op een andere manier, die veel mindere geld gekost had, krijgen. Ze konden ook gewoon sancties opleggen dat Saddam zijn olie gewoon moest verhandelen. Dat had ie wel gedaan!!!! |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]sexy adriaan schreef op 07-06-2003 @ 16:15:
Citaat:
![]() Hij moest t ook verhandelen ja, vooral aan de VS voor weinig geld. |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]sexy adriaan schreef op 07-06-2003 @ 16:15:
Citaat:
Nee, ik ben niet gek. Anders hadden ze m allang gepakt en ze zitten nu ook niet meer achter m aan, want ze hebben Irak toch al als kolonie. Dat mannetje Saddam boeit nou niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze hebben saddam echt niet laten onderduiken. Als dat iemand daar ooit echt bewijs voor vindt kan de hele regering het wel schudden!!! |
![]() |
|
![]() |
He atje 85
je bent wel amuserend maar of iemand dat geschreeuw van jou serieus neemt betwijfel ik. je hebt wel degelijk af en toe een punt maar je verdraait alles constant en drijft een beetje te ver door. en nou geen schreeuwreactie maar geef eens wat inhoudelijke info voor al die beschuldigingen die jij doet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Enne, nee t mocht niet door sancties. (en niet door zn paleizen enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*proest* ![]() In Irak zit toch wel iets meer olie dan in Alaska hoor ![]() En die zussen ofoz van Saddam dan die waarshijnlijk in Engeland mogen gaan wonen? De regering staat al wat te schudden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geschreeuw ![]() Wat verdraai ik dan? Wat overdrijf ik dan? Ik noem alleen de mogelijkheden en die kunnen best reeel zijn. Als jij t zo goed weet, kom dan zelf eens met een verklaring over waar Saddam bijv. nu zit? En waarom ze geen massavernietingswapens hebben gevonden? En waarom er haast geen tegenstand was door de Irakezen incl Saddam en vriendjes? En ik geef toch geen schreeuwreactie, ik weet niet wat jij onder schreeuwen verstaat hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Impeachment voor Bush Verwijderd | 71 | 14-06-2003 10:41 |