Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een kettinghanger (meerdere, om precies te zijn 4 aan 1 ketting, maar er is er 1 heel speciaal). Ik geloof dat deze hanger me geluk berngt, omdat dat is waar hij voor gemaakt is.
Het is een zilveren, opengewerkt Jatje ,oftwel het handje van Fatima, het beschermd tegen het boze oog. Maar hij is gemaakt in Marokko, en mijn opa en oma hebben hem meegenomenvan hun 1 na laatste reis en omdat zij hem voor me meebrachten denk ik dattie geluk brengt. Verder hangt er aan die ketting ook nog: -Een klein zilveren, opengewerkt pantoffeltje, ook uit marokko. -Een miniem zilveren (ondertussen koperkleurig) medailonnetje uit frankrijk, (om precies te zijn uit Domme), met kleine gedroogde bloemetjes aan de voorkant. -En een zilveren monstertje van Loch Ness, meegnomen uit Schotland. Zoals je ziet, veel landen. Er komen nog een klein zadeltje, en een ketisch teken bij.
||
Citaat:
maar vooral om erachter te komen waarom mensen in sommige dingen geloven, om aan te geven hoe ik erover denk (meestal dus dat ik et niet geloof....) en omdat ik het interessant vindt Ik ga niet altijd tegen iemand in. Ik geef mijn mening en zeik niemand of om zijn mening dus waarom zou ik hier dan niet zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: je hebt bepaalde symbolen die een bepaalde betekenis hebben, maar ik denk dat de energie en de kracht die uit beelden komt, voortvloeit uit je eigen geloof erin. Symbolen ken ik meer kracht toe die uit zichzelf komt. Maar ik ben nu echt te moe... Denk dat ik in een coma ga vallen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij heeft de energie die ervan afkomt,te maken met de intentie van degene die het beeld gemaakt heeft. Hoe zuiverder en hoog energetisch die persoon is,des te meer energie. Sommige beelden kunnen echt helend werken. |
![]() |
|
![]() |
de kracht komt uit jezelf. jy geeft t aan t beeld/hanger/wat dan ook, en het komt uit. dr zit nog een beetje yzeren wil in yder van ons, jah.
![]() (heb altijd medaillon om met trouwfoto van mijn mama en van mijn papa, geloof dat op die manier myn papa nog een beetje by me is. hy is in 1992 overleden ![]() miffy
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |