![]() |
|
ejz, moet dit hier of op kantine?
maarreh, heb jij een leuke schoolsite? en wat is er zo leuk aan?! en als je echt overtuigd bent dattie wel errug leuk isz, plaats dan ff linkie. die van ons is: www.molenplein.nl niet voor iedereen leuk, maar als je op die school zit wel. want er worden altijd foto's van feesten / reisweken e.d. toegevoegd, pols kan je aanmaken, en owja, wel es een of andere opdracht voor school ervanaf halen. naja, als deze topic nix wordt sluit je hem maar! -xxx- wendy
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.hogeschool-rotterdam.nl ERG interessant
![]() |
![]() |
|
Die van mijn school is niet echt boeiend. Saaie lay-out, en er staat weinig leuks op, behalve de foto's
Toch interesse? klik hier
|
www.overbetuwecollege.nl en de site zuigt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
keizerkarelcollege
Vooral leuk voor als je er zelf opzit, foto's enzo, maar ik vind het wel een leuke site, ook wel handig, roosterwijzigingen ed, al heb ik die nu niet meer nodig dan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Die van mijn school (nog even, ben er bijna vanaf) vind ik niet echt interresand. Baudartuis College
|
De site van mijn school, www.buysballot.nl is best wel saai, maar er staan wel hele leuke foto's op van de reisweek naar Tsjechie (Ik was dan wel niet mee, ik zat in Frankrijk) en de roosterwijzigingen staan dr ook op
![]()
|
Verwijderd
|
Saai ==>> 't groen
|
![]() |
|
![]() |
De mooiste --> www.utwente.nl
|
Verwijderd
|
www.CHN.nl naar opleidingen --> Hoge Hotelschool
![]() stukje uit de volkskrant over school: ![]() De Boer & De Cocq, culinair journalisten Uit: Volkskrant Magazine van 6 april 2002. "Wie in Leeuwarden of omstreken woont, zou iedere dag uit eten moeten gaan in de hotelschool aldaar. Het toetje dat ze daar serveren gaat historie schrijven. Zelden, nee nooit aten we zo goed in Nederland, het leek België wel en wat een ontspannen, vrolijke, doodgewone studenten." Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 13:43. |
![]() |
|
![]() |
http://www.monnikskap.nl Zo slecht dat hij leuk begint te worden
|
![]() |
Klik hier. Niet echt boeiend dus.
|
![]() |
|
www.teylingen-college.nl
En dan de sectie Leeuwenhorst/Willibrord. Hij is niet interessant. Alleen af en toe leuk voor foto's.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zitten wel leuke tussen.
De meest stomme n00b site, ongelofelijk irritante, christelijke site, met dubbelzinnige naam --> de passie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
www.stedgymarnhem.nl
we hebben een forum..bevolkt door lollige tweedeklassers en foto's en een link naar de Togather site ![]()
|
www.gsgschagen.nl
Ik sta zelf op elke pagina van die website in de achtergrond. (Kwam ik zelf ook bij toeval achter, en dan sta je best wel even raar te kijken). ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ideeën voor schoolkrant?? -Ik-16 | 44 | 26-05-2017 10:39 | |
Algemene schoolzaken |
Grappige Leraaruitsprake Magican | 236 | 04-02-2007 16:30 |