Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 18:40
Kale
Kale is offline
Zijn jullie er mee eens of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 19:12
pepijn 14
pepijn 14 is offline
ja, kvin het wel goed want anders heb je allemaal van die dronken mensen voordat de finale is gespeeld, laat ze maar wachten tot na de wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:17
Kale
Kale is offline
Citaat:
pepijn 14 schreef op 22-05-2003 @ 20:12:
ja, kvin het wel goed want anders heb je allemaal van die dronken mensen voordat de finale is gespeeld, laat ze maar wachten tot na de wedstrijd
ja dronken en?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:20
robertinho
robertinho is offline
Zes uur is erg vroeg hoor je moet er zowiezo iets van 2 uur van te voren zitten en dan ook nog heel vroeg weggaan, dus lijkt mij beter als het gewoon 8 uur ofzow wordt gespeeld
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:36
Kale
Kale is offline
Citaat:
robertinho schreef op 22-05-2003 @ 20:20:
Zes uur is erg vroeg hoor je moet er zowiezo iets van 2 uur van te voren zitten en dan ook nog heel vroeg weggaan, dus lijkt mij beter als het gewoon 8 uur ofzow wordt gespeeld
Is dat het onderwerp?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 22:06
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
belachelijk, het is toch juist de bedoeling dat iedereen gewoon ff wat van alcohol neemt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 22:14
PV
PV is offline
tsja, tis minder voor de mensen die zich wel weten te gedragen.. maar als het niet anders kan, dan maar zo
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 00:13
Verwijderd
Je gaat voor de voetbal, en de sfeer. De sfeer kan je ook zeker maken zonder alcohol

Maar er zullen vast wel mensen zijn die alcohol stiekum zelf van thuis meenemen...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:02
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 23-05-2003 @ 01:13:
Je gaat voor de voetbal, en de sfeer. De sfeer kan je ook zeker maken zonder alcohol

Maar er zullen vast wel mensen zijn die alcohol stiekum zelf van thuis meenemen...
de echte supporter komt niet alleen voor sfeer en voetbal, ik hoop dat ie ook niet komt om rotzooi te trappen........
Oud 23-05-2003, 12:44
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Als je het mij vraagt dan is het een compleet zinloze beslissing…
Opstelten denkt nu het ei te hebben uitgevonden door het centrum een het gebied rondom de Kuip droog te leggen tot zes uur ’s avonds. Het lijkt me dan nogal voor de hand liggen dat veel supporters gewoon alternatieven gaan zoeken om als nog gezellig een biertje te kunnen drinken (de Oude Haven bijvoorbeeld valt, als het goed is, niet onder het gebied). De mensen zullen nu gewoon het centrum vermijden en ergens anders gaan drinken, het eindresultaat is precies hetzelfde veel supporters zullen een hoop gedronken hebben. Alleen is het centrum wel een middag leeg gebleven van een grote toestroom van supporters.
Na de wedstrijd (bij een overwinning van Feijenoord) zal er alsnog een grote groep richting het centrum gaan, en verder gaan waarmee ze ’s middags op de andere plaatsen mee zijn geëindigd, bier drinken!

Sommige supporters zullen inderdaad pas ’s avonds hun eerste biertje na binnen slaan, maar van 20.30 tot 23.00 kan je nog aardig wat bier naar binnen slaan om aangeschoten c.q. dronken te raken. Dus wat Opstelten nu denkt met deze drooglegging te bereiken is niet helemaal duidelijk, of het moet van hem gewoon de bedoeling zijn dat er geen grote groepen supporters ’s middags in het centrum hangen. Maar als overmatige alcoholgebruik verantwoordelijk wordt gehouden voor rellen in het centrum, dan heeft –mijn inziens- deze maatregel absoluut geen nut.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:44
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 23-05-2003 @ 13:44:
Als je het mij vraagt dan is het een compleet zinloze beslissing…
Opstelten denkt nu het ei te hebben uitgevonden door het centrum een het gebied rondom de Kuip droog te leggen tot zes uur ’s avonds. Het lijkt me dan nogal voor de hand liggen dat veel supporters gewoon alternatieven gaan zoeken om als nog gezellig een biertje te kunnen drinken (de Oude Haven bijvoorbeeld valt, als het goed is, niet onder het gebied). De mensen zullen nu gewoon het centrum vermijden en ergens anders gaan drinken, het eindresultaat is precies hetzelfde veel supporters zullen een hoop gedronken hebben. Alleen is het centrum wel een middag leeg gebleven van een grote toestroom van supporters.
Na de wedstrijd (bij een overwinning van Feijenoord) zal er alsnog een grote groep richting het centrum gaan, en verder gaan waarmee ze ’s middags op de andere plaatsen mee zijn geëindigd, bier drinken!

Sommige supporters zullen inderdaad pas ’s avonds hun eerste biertje na binnen slaan, maar van 20.30 tot 23.00 kan je nog aardig wat bier naar binnen slaan om aangeschoten c.q. dronken te raken. Dus wat Opstelten nu denkt met deze drooglegging te bereiken is niet helemaal duidelijk, of het moet van hem gewoon de bedoeling zijn dat er geen grote groepen supporters ’s middags in het centrum hangen. Maar als overmatige alcoholgebruik verantwoordelijk wordt gehouden voor rellen in het centrum, dan heeft –mijn inziens- deze maatregel absoluut geen nut.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Oud 23-05-2003, 13:56
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 23-05-2003 @ 14:44:
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Ik wel...
Oud 23-05-2003, 14:07
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 23-05-2003 @ 14:56:
Ik wel...
Doe eens een poging dan zal ik beoordelen of het beter is
Oud 23-05-2003, 16:39
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Het is idd een dom plan..Laat die Feyenoorders maar van te voren zuipen, want daarna valt er weinig meer te vieren voor de Rotterdammers
Oud 23-05-2003, 17:08
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dronkenschap is al zo vaak de aanstoking geweest voor zovele verkeerde dingen. Dus mooi dat men aan droogleggen doet. Natuurlijk zal er nog wel op een illegaele manier alcool te verkrijgen zijn, maar daar moeten de blauwe maar tegen op treden. En idd, ze kunnen gewoon buiten het gebied hun drank gaan halen, maar dan is een andere zaak.
Oud 23-05-2003, 17:17
Dylan
Dylan is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 23-05-2003 @ 17:39:
Het is idd een dom plan..Laat die Feyenoorders maar van te voren zuipen, want daarna valt er weinig meer te vieren voor de Rotterdammers
precies alcohol kan de pijn verzachten
Oud 23-05-2003, 17:21
Dylan
Dylan is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 23-05-2003 @ 18:08:
Dronkenschap is al zo vaak de aanstoking geweest voor zovele verkeerde dingen. Dus mooi dat men aan droogleggen doet. Natuurlijk zal er nog wel op een illegaele manier alcool te verkrijgen zijn, maar daar moeten de blauwe maar tegen op treden. En idd, ze kunnen gewoon buiten het gebied hun drank gaan halen, maar dan is een andere zaak.
toch leert de ervaring dat als alles goed geregeld is op een groot evenement de sfeer juist verbetert door die alcohol. Maar ik begrijp ook de zorgen. Toen ze de laatste keer kampioen werden sloeg een deel van de aanhang de boel ook kort en klein. De politie moet denk ik net als op koninginnedag iets losser zijn en niet overdreven reageren op elk klein wissewasje
Oud 23-05-2003, 20:00
number9
number9 is offline
Ja, en als ze iets te veel zuipen zien ze het verschil qua shirts niet meer. Dan zien ze niet dat Utrecht wint
Oud 23-05-2003, 20:38
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
number9 schreef op 23-05-2003 @ 21:00:
Ja, en als ze iets te veel zuipen zien ze het verschil qua shirts niet meer. Dan zien ze niet dat Utrecht wint
Oud 23-05-2003, 22:29
Kale
Kale is offline
Citaat:
number9 schreef op 23-05-2003 @ 21:00:
Gda? daar heb ik nog eens gevoetbalt
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 11:33
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Dat er elders wel gedronken kan worden, geeft toch meteen aan hoe onzinnig dit verbod van de Gemeente Rotterdam is. Er wordt toch wel bier gedronken dus dan maakt het toch niet uit of het nu in het centrum van Rotterdam gebeurt of daarbuiten?
En na 18.00 mag iedereen in het centrum drinken, dus dan is er nog steeds een grote kans op grote groep die dronken in het centrum aanwezig is.

Ik had het verbod van de Gemeente Rotterdam een stuk zinvoller gevonden als ze juist ná 18.00 geen alcohol zouden schenken, want dan is de kans dat er mensen nog dronken zijn om acht uur of later veel kleiner dan dat nu het geval zal zijn met het huidige verbod.

Ook zou het inderdaad helpen als de houding van de politie zou veranderen, een mindere provocerende houding zou een hele hoop schelen. Maar kennelijk doet de politie van Rotterdam alleen een stapje terug als er honderd turken door het centrum rijden (uiteraard met Claxon!), sterker nog dan sluiten ze zelf het Hofplein af......
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 12:05
AGH
AGH is offline
Citaat:
Klopt!

Alcohol zorgt ervoor dat dronken mannetjes het nodig vinden mijn vriendin lastig te vallen.
Dronken ventjes die normaal politiek correct zijn schoppen in dronkenschap een zijspiegel van je auto.
Dronken ambtenaren gaan met een bedrijfsuitje iets te ver en bedriegen hun vrouw thuis voor een hoer in een koud en kil steegje.
Moet je nagaan wat alcohol dan wel niet zal beteken voor voetbalsupporters!

Als ze nu eens geen alcohol zouden schenken op evenementen waar mensen op af komen die niet tegen alcohol kunnen, dan kon ik tenminste ongestoord met mijn vriendin naar mijn auto mét zijspiegels lopen zonder dat ik me zou ergeren aan dronken dertigers in foute, oranje molens of andere versiersels.

Bovendien, als Utrecht echt daar naar toe wil komen om te vechten dan drinken ze bij voorbaat niet teveel alcohol, gaan ze stilletjes naar Rotterdam toe en laten ze zich pas horen wanneer het er écht toe doet en zullen niet het clublied ten gehore brengen als een vader met zijn zoontje in zijn Feyenoord shirt langs komt lopen.

Is er ook een snuifverbod en anabolenverbod?
Dan vallen bepaalde jongens bij Utrecht sowieso al af!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:07
masterlijk
masterlijk is offline
Wat een onzin... GEWOON LKKR ZUIPUH!!!!!!!!
Oud 29-05-2003, 17:02
Kale
Kale is offline
Citaat:
masterlijk schreef op 28-05-2003 @ 20:07:
Wat een onzin... GEWOON LKKR ZUIPUH!!!!!!!!
Doen we toch wel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 08:44
checko
checko is offline
terecht...in bijna elk land kunnen de supporters doorelkaar naar de voetbalstadions lopen en vaak zelfs zonder ruzie naast elkaar zitten....beghalve hier.....aanpakken die hap dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 13:12
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
checko schreef op 03-06-2003 @ 09:44:
terecht...in bijna elk land kunnen de supporters doorelkaar naar de voetbalstadions lopen en vaak zelfs zonder ruzie naast elkaar zitten....beghalve hier.....aanpakken die hap dus!
Dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
In manchester united met een liverpool shirt aan in man utd vak kom je er waarschijnlijk ook niet veilig uit.
Rellen komen over voor ook in andere landen daar kun je echt niet zomaar met elk shirt (of wat dan ook) zomaar overal in een stadion zitten.
Oud 03-06-2003, 14:28
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 23-05-2003 @ 17:39:
Zei ik toch.....
Reageren

Regels voor berichten