Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja... maar als je een ijsje wil moet je heel hard kunnen lopen, die kerel rijdt altijd hard door en stopt pas een paar straten verder
![]()
||
Citaat:
En wat WAREN we blij als ie langs kwam.. zo!! Maar da's alweer jaren geleden, bestaan ze nog wel??
|
Nee, helaas niet...
Tot voor kort zou ik me er ook niks bij voor hebben kunnen stellen want ik dacht dat zoiets alleen in films was Maar toen we op vakantie in Amerika waren, kwam er iedere dag zo'n ijscoman voorbij in zo'n geweldig karretje met zo'n klingelbelletje en een leuk muziekje. Was echt gaaf en ook best wel lekker ![]()
|
Bestaat dat nog dan?
![]() Een jaar of wat geleden reed hier nog wel eens een melk-bus rond (ja, niet zo'n melkbus, maar eh... weet je, laat maar), maar een rondtrekkende ijscoman heb ik nog nooit van gehoord. ![]()
|
Ja, niet zo'n echte met n toeter maar meer een klein vrachtwagentje met ijs, pizza's enz. Alleen de kwaliteit was wel bagger, vind het niet zo gek dat we ze hier nie meer zien
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nee bij mij niet, eigenlijk nooit gehad in onze "straat" ja ik zet straat tussen aanhalingstekens, omdat het eigenlijk een drukke weg is. En ja, als op zo'n drukke weg een ijskarretje gaat stilstaan levert dat in het verkeer rot-situaties op.
In de straat waar het huis stond waar ik vroeger woonde, kwam er altijd wel 1tje ![]()
|
|