Ik lees hier veel over plas- en poep, nu ben ik zelf van nature vrij nieuwsgierig en zou ik hier wel eens mee willen experimenteren. Zijn er mss meisjes die dit ook willen? Ik ben niet opzoek naar sex, alleen iemand die er over wil praten en eventueel ook met plas- en poep wil experimenteren.
Oh ja, als ik het scholieren en die termen zoek wel ja. Eén topic uit 2003.
Nee, ik heb er geen interesse in. Maar als je op zoek bent naar mensen om ervaringen uit te wisselen zou ik je aanraden een forum op te zoeken dat daar specifiek op gericht is. Immers, hoe groot is de kans dat je op een scholierenforum mensen tegenkomt met dezelfde interesses, die daar ook nog eens vrij openbaar over willen praten? Ik laat je topic voor zover open, maar verwacht niet al te veel positieve reacties.
Hey kruimel bedankt, tof van je. Probleem is dat er zo goed als geen forums zijn. Of je moet echt naar een sex forum gaan en dat is mijn bedoeling niet. Moest er een meid reageren met dezelfde intresse die er in de eerste plaats over wil praten, zou al leuk zijn.
Specifiek naar een meisje zoeken moet je doen op Contact Gezocht (daar mag natuurlijk geen oproep voor seks, maar dat was je bedoeling niet als ik het goed begrijp). Wil je hier een gesprek voeren, dan zul je het moeten doen met de mensen die reageren, ongeacht het geslacht.
Ja dat is prima kruimel, ik zoek inderdaad alleen iemand die er over wil praten. Meer niet. Gewoon van gedachten wisselen. Er wordt hier over vanalles gepraat. Er zal toch wel 1 meisje zijn dat hier over wil praten, die het al gedaan heft of er ook een fantasie over heeft, niet?
Ik zou naar een bdsm forum/chat voor jongeren gaan (of ouderen kan ook) Daar is het een veel besproken onderwerp. Naja, plassex dan, poepsex lijkt me niet.
Hoi Cheryl, bedankt voor de tip. Heb jij ervaring in plas of poepsex? Ik ben er zeker van dat veel meiden er aan denken maar er niet voor willen uitkomen.
Nee, maar ik heb vroeger wel in het bdsm-wereldje gezeten en daar werd er wel veel over gesproken, niet zo veel aan gedaan. Als je info wilt moet je daar gaan zoeken, niet op een scholieren forum.
Hm ja. Hoewel dit erg leuk kan worden denk ik toch dat het verstandig is hier een slotje op te doen. Ik vrees dat je toch echt ergens anders zult moeten zoeken.