Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 16:24
Roffachick
Roffachick is offline
Ik leg het even vrij brutaal uit . . . .

Als je met iemand 1 jaar heb en het meisje is in het begin 1x op vakantie geweest en er is een jongen die haar gevingerd en wat gerotzooi. En de jongen denkt dat ze alleen gezoend hebben.Hij gaat aan de wiet hij weet niet wat hij met zijn problemen moet.Na een half jaar met af en toe ruzie is hij het beu en maakt het uit en `neukt `met een ander. Dat heeft hij die volgende dag gelijk gezegd.

Maar we blijven iets voelen voor elkaar
en hij voelde niks voor dat meisje hij heeft er spijt van.

Is het even erg??? Of heeft de jongen iets ergers gedaan

Laat het even weten IK HOU NOG VAN HEM
Oud 03-06-2003, 16:30
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Wat maakt het uit wie de ergste dingen heeft uitgespookt? Wil je weten wie wie de schuld mag geven ofzo?
Oud 03-06-2003, 16:31
Roffachick
Roffachick is offline
neej ik geef nog om hem en ik weet niet of ik hem wel weer kan terug nemen vertouwen enz hij is mij wel een jaar trouw geweest snap je
Oud 03-06-2003, 20:04
Fly-girl
Fly-girl is offline
juist...
nou ik vind het maar nix dat hij denkt dat er alleen maar gezoend is. ennuhm tsja ik vind het eignelijk sneu voor hem dat hij emt eiamnd anders naar bed ging om ook maar iets flauws te doen, iig zo komt het over. anyway ik vind het vrij kinderachtig om nu iemand de 'schuld' te gaan geven ofz. als je van elkaar houdt is dat neit echt nodig (en was dit alles niet gebeurd denk ik). maar oke, als je hem echt geweldig vind en hij jou ook moet je er gewoon over praten en dan zou het goed kunnen komen, als jullie elkaar weer vertrouwen etc en noooooit meer zoiets stoms te doen
Oud 03-06-2003, 20:08
flanger
flanger is offline
Mss is het voor de jongen in kwestie gewoon een manier om zijn frustraties kwijt te raken over de manier waarop de relatie afgelopen is?

Daarbij, hoe ben je zo zeker dat hij jou wel terug in vertrouwen zou kunnen nemen?
Oud 03-06-2003, 20:15
Pletterprater
Pletterprater is offline
okee, wederom een persoon dat niet op adem durft te komen eer ze het bericht uittypt waarop gereageert dient te worden... oftewel... adem in, adem uit, adem in, adem uit (niet te snel lezen, rustig aan dus)... kom tot rust... probeer het nu nog maals.

Ik heb er wel eens waar wel het een en ander van begrepen, maar een groot deel van je bericht was wartaal.

De vraag wie het ergste heeft gedaan slaat nergens op... misschien dat jij dit bent geweest, aangezien hij gewoon eerlijk is geweest... maar wat wil je in Godsnaam met die informatie doen?
Bedoel... beetje onnuttig.

Je klinkt jong... hoe oud ben je?

En... hij had besloten het uit te maken... en deed dat dan ook (door met een ander vreemd te gaan)... terwijl jij gewoon door ging met de relatie toen je vreemd was gegaan... best wel sletten gedrag dus. (en nee, hiermee praat ik niet goed wat hij heeft gedaan)
Oud 03-06-2003, 20:24
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
vertel et em alsnog als je van em houd
Oud 03-06-2003, 20:44
Gothic
Gothic is offline
Oud 03-06-2003, 20:55
Qimm
Qimm is offline
*coughcrosspostcough*

-->http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=499104
Oud 03-06-2003, 22:24
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ehm.. m.b.t tot de topic, als het nog nut heeft. Volgensmij houden jullie niet van elkaar, anders zou je ook niet vreemd gaan of voor een ander kiezen. Het is de harde waarheid
Oud 04-06-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 03-06-2003 @ 21:55:
*coughcrosspostcough*

-->http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=499104
Ja, en dat mag dus niet..

Ik sluit deze daarom
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten