Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het best een goed gedicht, maar de laatste regels komen heel gedwongen gerijmd over, vooral de laatste zin vind ik niet zo'n mooie afluiting. het rijmschema vind ik heel leuk, leest goed!
de laatste strofe: Dat jij niet meer naar mij lacht (dat jij nooit meer naar me lacht) De wereld is dan te klein (de gedachte aan dat idee) er bestaat geen medicijn (brengt zoveel verdriet met zich mee) behalve de kilte van de gracht. (dat jij nooit had verwacht) mjah sorry das ook niet echt geweldig... liefs ps. ik vind het eerlijk gezegd altijd heel moeilijk om goede kritiek te geven... ik wil het altijd wel, zo goed mogelijk proberen dat te doen, maar toch blijft het best wel moeilijk... sorry :$ heeft er iemand maybe nog tips ofzo waar ik op moet letten? |
![]() |
|
ik vind die laatste zin van die gracht niet zo passen. is een beetje raar in de rest van het gedicht. of ik snap de bedoeling niet, dat kan ook.
je hebt je zo aan het rijmschema gehouden dat het gedicht wat minder mooi wordt daardoor. vind ik tenminste. dat is jammer. het idee vind ik wel heel mooi trouwens, eerste 2 strofes zijn het mooist.
|
![]() |
thx spearrit, ik vind het inderdaad een stuk mooier. Dankjewel.
vind je het goed als ik het gebruik? Als jij maar naar mij lacht dan kan ik alles aan Verkeer ik in de waan dat het mijn pijn verzacht Als jij maar naar mij lacht dan vrees ik niet te falen Loop ik altijd te stralen Iedere dag en nacht Maar er komt een dag dat jij nooit meer naar me lacht de gedachte aan dat idee brengt meer verdriet met zich mee dan dat jij ooit had verwacht *ik heb zelf nog een paar kleine aanpassingen in jouw strofe, maar dit is het dan geworden. Een stuk beter. kusz* Ekki en Tacidvs ook bedankt voor jullie reactie Enne als ik een gedicht plaats is het voor mij iets waar ik meestal vast mee zit en graag van jullie wil hoor hoe ik van het kan verbeteren enzo, snap je?* |
![]() |
|
![]() |
Wat heeft dat er nou weer in godsnaam mee te maken? Ik zit er niet psychisch mee vast ofzo hoor. Ik weet gewoon ff niet hoe ik bijvoorbeeld er een goed einde (aan het gedicht *niet aan mijn leven ofzo, als je dat soms weer verkeerd opvat*) aan moet maken, of soms vind ik bepaalde stukjes niet lekker lopen en dat bedoel ik met vastzitten. Snappez-vous? Daarom wil ik dus graag jullie reacties hoe ik het wel kan verbeteren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Is hij op mij verliefd? She loves Him | 30 | 18-06-2009 09:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij. Ruby Blue | 8 | 02-08-2005 10:58 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |