Advertentie | |
|
![]() |
|
mail de foto naar genesis_private@hotmail.com
|
![]() |
|
![]() |
hmmmm, hoe kan je een lijn zien lopen die om de aarde loopt terwijl je zicht niet zo ver kan rijken???
Ik heb hier niet echt een verklaring voor, het zouden aardstralen of leylijnen kunnen zijn die je zag (maar meestal voel je die), maar het zou ook een optische illusie zijn geweest??? Ik zou eerst de foto is willen zien, dan weet ik al meer wat je nou precies bedoeld Als je wilt kan je hem me ook sturen: bas_van_der_geld@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
![]() ''kweet niet wat het is....zou wel boeiend zijn als het echt iets byzonders was ![]() (nutteloze post) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lijkt mij een soort lichtbreking te zijn. HEbben anderen het ook gezien en reageerde er niemand op? Ik bedoel als plots een rare zwarte lijn over de hele hemel verschijnt en het is iets speciaals, dan zal er toch wel enige reactie ontstaan in de mensen op straat. Als iedereen doorging met zijn bezigheden, zagen ze het niet (wat ik betwijfel vanwege de foto) of het was een normaal verschijnsel daar.
Als het een normaal verschijnsel zou zijn, zal er misschien iets over te vinden zijn of kun je er eens naar informeren. |
![]() |
||
Citaat:
2 vliegtuigen?
|
pfff ik heb dat zo vaak gezien...
![]() Dat is een schaduw van een vliegtuig spoor. Die strepen in de lucht dus die door vliegtuigen worden gemaakt houden het licht tegen en zo onstaat er zo'n schaduw. Zie je vooral vaak op het strand. Niks mystieks aan dus EDIT: Reply op titel: Dat viel toch best mee? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het waren toch niet mijn vrienden van mars? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 12:27. |
![]() |
|
![]() |
ik denk niet dat " een haar voor de lens " een mogelijkheid is of zow en een goedkoop fototoestelletje ook niet
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg net toch hoe het zit. Je ziet toch niet de hele hemel op die foto? Ik heb dit al zovaak gezien precies zoals op die foto en dat is gewoon de zon die tegen een streep van een vliegtuig schijnt. En die zwarte lijn kan alle kanten opstaan, ligt een beetje aan vanalles. De streep kan ook buiten beeld staan. Ik snap niet dat jullie dit nog nooit eerder gezien hebben op het strand ofzo.... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het kan wel, denk eens als het erg bewolkt is en de zon er tussendoor schijnt, dan zie je ook vaak de schaduwen van die wolken in de lucht, ik zie ze toch. |
![]() |
||
Citaat:
In de lucht hangt meestal wel een dunno mistlaag die je amper ziet. Dan gebeurd het dus soms dat als de zon tegen zo'n streep aanschijnt je de schaduw op die mistlaag kan zien. En idd wat Mutant zegt dat kan je ook zien. Maar om nou meteen te zeggen dat zijn aliens of het is een teken van god vindt ik zooo zwak.... Mischien werd het niet serieus bedoelt maar zo gaat het zo vaak. Iets wat mensen niet snappen bedenken ze zelf maar een verklaring voor... ![]()
|
ik wil ook niet zeggen dat er hier sprake is van iets buitenaards ofzo, maar ik had even het idee dat je als sceptisch persoon toch even te goedgelovig werd. Daar hou ik niet van, mensen die lacherig naar het geloof aankijken terwijl ze zelf niets anders doen dan geloven.
Ontopic: iets wat schaduw veroorzaakt, zal zelf ook vrij donker zijn, anders laat het namelijk licht door. Ik zal niet ontkennen dat een wolk 'schaduw' veroorzaakt, maar het zal niet dermate donker worden dat er in de lucht 'schaduw' waar te nemen is. bovendien schijnt er vanuit alle andere hoeken gewoon licht op die mist. dat er dus een zwarte streep in de lucht te zien is door die vliegtuigstreep lijkt me onzin.
||
Citaat:
Ik twijfel zelf namelijk ook aan het bestaan van geesten. Ik geloof er nog niet in, maar ik sluit het zeker niet meer uit.... Tsja god vindt ik onzin en dat zal nooit veranderen tenzij er ooit es een keer bewijs komt. Tot nu toe zijn er alleen nog meer tegenbewijzen en tegenstrijdigheden. Als je beetje rond kijkt in mijn reacties zie je wel dat ik helemaal niet lacherig naar geloven aankijk. En geloven zijn niet altijd religies he... Ontopic: Dat mag.... ![]() Maar het gebeurt zo vaak of je het nou gelooft of niet....
|
![]() |
stuur ff de foto naar : maayke_b@hotmail.com
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het niet eens ben met iemand hoe hij iets beschrijft, hoeft dat nog niet te betekenen dat dat gene wat er beschreven wordt, niet bestaat.
|
weetje er is op deze foto nog veel meer geks te bespeuren: er zit namelijk ook een ronde stip in het midden links, en in de linker onderhoek zie je ook een vage rozerood achtige lijn... ik weet ook niet wat het is, maar je zou hem op kunnen sturen naar ghoststudys.com . daar vind je heel veel foto's van geesten en energieen, daar leer je er ook veel van, hoe je ze herkent uit andere effecten, zoals spiegeling enz..
|
ja, daar dacht ik ook al aan, maar dan zouden de wolken hoger en achter de zon moeten zitten, en dat is in verband met lichtjaren blabla nogal onlogisch. ik weet het ook niet maar ik hou het toch op een haar voor de lens, waar de fotograaf handig gebruik van heeft gemaakt.
|
ik heb ook weleens iets vaags gezien in het luchtruim, was 's nachts in frankrijk. ik stond met mijn ouders en vrienden sterren te kijken, er waren heel veel vallende sterren namelijk. maar opeens zag ik een 'vallende ster' mmet een gebogen staart, waarvan de punt naar de bol wees ( snapje? dus een een halve cirkel achter die bol) dit geval bleef zo'n anderhalve minuut hangen, en 'vloog' naar het westen, waar hij na dus anderhalve minuut vervaagde. de staart bleef die anderhalve minuut precies hetzelfde en werd niet recht ofzo.
toen we na die vakantie thuiskwamen achten we dat het iets bijzonders was, en we waren er zo'n beetje van overtuigd dat het of een planeet , of een bijzondere meteoor was. nee hoor, bleek later: het was gewoon een brokstuk van een space shuttle of whatever, die toevallig die avond was opgestegen, en die wij toevallig net zagen.
||
Citaat:
![]() mensen gaan er vaak vanuit als ze een UFO zien dat het meteen een buitenaards ruimteschip is ofzo...maar er zijn zoveel verklaringen....en dat is er 1 van idd ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 06:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Laten we weer eens een vervolgverhaaltje doen. Jeuk | 9 | 22-03-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
5 gedichten die ik hier al eens eerder heb gepost Verwijderd | 11 | 21-03-2003 12:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |