![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de eerste condoom die wij gebruikten had m'n vriend van z'n beste vriend gekregen (een paar dagen nadat we iets kregen al!
![]() ![]() toen die eerste keer achter de rug was kreeg hij van een bevriend koppel een family pack condooms cadeau ![]() sindsien neem ik de pil vorige week kregen we een bende condooms van een meisje dat voor de grap 250 gratis condooms bestelde over het internet ("voor een project op school" ![]() ![]() ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() dus wij op een goede dag naar de drogist. eerst een zak snoep gepakt en toen vroegen we op fluistertoon om een pakje durex, alstublieft. god, wat had ik het warm en wat hebben wij gelachen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gekocht. Mijn beste vriendin op dat moment (ik geloof niet dat we die term nou nog verdienen) en ik gingen 's avonds, na sluitingstijd, naar het condoomautomaat bij de DA. We waren vijftien en gingen de volgende week op vakantie, dus dachten we 'we nemen het zekere voor het onzekere' en haalden condooms. Dat was echter wel mooi rag, want ik kon het geld erin werpen (ooeeeh eng!
![]() ![]() *krijgt idee voor ander topic* *opent* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |