Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat elk zichzelf respecterende muziekfan 'hoss' in huis moet hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan ben ik toch bang dat ik mezelf niet kan respecteren aangezien ik trots ben dat ik kan zeggen: Ik heb lekker geen lagwagon cd's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder zie ik jou hier tot mijn hilariteit genoeg bands afzeiken, en wat is jou reden dan? Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 10:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
hij valt tegen,
ik vind hem te gelikt... hij is wel leuk om te luisteren maar de hele nofx 'style' is eraf. jammer eigenlijk, ik vond ze zwaar okay dat hun muziek nooit echt saai was toen pump up the valium uit kwam. maarnu... ![]() en die lagwagon valt ook zwaar tegen... waarom zijn al die 'grote' punkbands allemaal zo poppy geworden. echt zonde is dat ![]() en op de nieuwe generatie punkrock hoef je ook niet te rekenen met dat stomme emo gezeik. (dus de upkomende nieuwe populaire bands) bah, bah, bah!
||
Citaat:
||
Citaat:
er zijn zoooo veel vette nieuwe opkomende bands... kijk eens wat verder dan alleen de grote labels
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is down met je. |
![]() |
||
Citaat:
(sommige liedjes dan) en k denk dat t meer is overgegaan in speedska...like catch 22 (ookal wasset eral) |
![]() |
||
Citaat:
(maargoe, boeit ook niet) alsof ik dat niet doe... enja ik download regelmatig muziek van onbekende bands. enja, ik ken lanternpoll ook wel. maar dat stukje wat Ufke als URL hier al duidelijk maakte.. ik ben het met die meneer eens. en de nieuwsbrief van Epitaph vorige week ging hier ook al over.. en het klopt gewoon.. de punkrock wordt gewoon verneukt en wat een zonde toch... ![]()
||
Citaat:
ik weet niet of het zo is dat punkrock verneukt wordt doordat bands veranderen van stijl, meer invloeden krijgen en daardoor softer/poppier worden... ik denk dat dat voor het grootste deel komt dat die makkers ook al oud beginnen te worden en bovendien is het juist goed dat bands zich ontwikkelen. stel je voor zeg, millencolin die nog steeds punkrock maken (akkoordenschematje met riffje eroverheen) enz.... ontwikkeling is goed en zorgt er ook voor dat andere bands de mogelijkheid krijgen om groter te worden. er zullen toch nieuwe bands moeten komen die de scene (als we daar nog over mogen spreken) levendig weten te houden dus nee, ik vind het helemaal niet jammer dat bands als lagwagon versoften, die stoppen over een paar jaar toch...
||
Citaat:
Maar goed, nieuwe NOFX heb ik nog niet gehoord. De EP heb ik wel, en vind ik cool. Nofx is gewoon NOFX, kwaliteit ten top. Lagwagon trouwens vind ik ook ietwat tegenvallen, de invloeden van Bad Astronaut zijn iets te ver doorgeschoten in de geweldige sound van lagwagon (het blijft een kwaliteitsalbum, maar geen lagwagon-kwaliteit).
|
nou, ik heppem wel, de cd dus. en ik vind dat ze veel strakker zijn gaan spelen, ze zijn heus niet steeds hetzelfde das gewoon slap gelul. iedere band is herkenbaar maar dat betekend heus niet dat ze niet veranderen in hun cd's. dus.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat zijn uw laatste aankopen/gefikte cd's 86dagreed | 130 | 13-09-2005 15:53 | |
Muziek |
Evergreen terrace-writer's block 86dagreed | 29 | 18-03-2004 13:28 | |
Muziek |
Beste album van.... meismyself | 16 | 04-06-2003 22:56 | |
Muziek |
Onze beste inzending ooit? Verwijderd | 25 | 25-05-2003 18:55 | |
Muziek |
nieuwe nofx!!! roman | 92 | 16-04-2003 15:40 | |
Lifestyle |
Lachwekkend Black Sugar | 76 | 23-08-2002 17:08 |