Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 14:36
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Het is nu 2,5 week uit met mijn (ex)vriend, en k heb 2 weken geleden (met uitgaan) met een hele leuke jongen staan kletsen.Nou was deze jongen er afgelopen zaterdag weer.En hadden we gezoend, maar me ex is nog lang nie over me heen, hij belde iedere dag en wou steeds praten, maar ik heb hem heel goed duidelijk gemaakt dat ik niet meer wou!Toen had k hem ook verteld dat ik met een andere jongen had gezoend, en toen werd hij ontzettend kwaad (wel begrijpelijk, want t gaat ook best snel) nou is hij afgelopen maandag geweest om te praten en hadden we afgesproken dat we elkaar 2 weken nie zouden bellen...Nou da werkt dus al nie want hij hing gister alweer aan de telefoon.Hij wil het gewoon niet accepteren...Maargoed ik vind die jongen dus egt kei erg leuk, en ik weet zelf ook dat het heel erg snel gaat, maar als het zo loopt dan loopt het toch zo?

Ik heb nou dus heel veel heisa met die ex en me ouders vinden het ook erg snel gaan, ik had die maandagavond ook afgesproken met hem maar k mocht niet gaan van me pa....Nou vanavond gaat het dan waarschijnlijk eindelijk weer gebeuren dat ik hem weer zie!!!! *zwijmel* ALS ik mag...

Mijn vraag is nu eigelijk: ik heb dus vanavond met hem afgespreken en moet ik dat nu aan me ouders vertellen of moet ik een smoes verzinnen om bij hem te zijn?
Me ma had zelf gezegd dat ik het ook nie stiekem hoefde te doen, maar ik ben ook bang dat ze zeggen dat ik niet mag gaan...en dan voel ik me weer ontzettend klote en heb k hem nog nie gezien!Ik kan ook nie w8en tot het weekend want dan moet ik heel het weekend werken.

Phoe als k hem een maand later had ontmoet was er helemaal nix aan de hand geweest
Oud 04-06-2003, 14:43
ieneminie
ieneminie is offline
Ik vind het nog al wat hoor... Probeer je eens voor te stellen wat die ex van je nou voelt!! Want dat doe je blijkbaar niet!!
En wat ik ook niet begrijp is dat je een halve week nadat je het uit hebt gemaakt alweer verliefd op een ander bent! Eigenlijk kan dat toch helemaal niet? Hield je dan niet van hem ofzo?? of heb je het pas uitgemaakt toen je helemaal niets meer voor hem voelde? ik begrijp heel goed dat hij kwaad is..
En over je vraag: ik zou eerlijk zijn, maar ik zou het eigenlijk allemaal wat meer tijd geven! Volgens mij ga je veel te snel, dat gaat fout hoor!! geloof me...
Ieneminie
Oud 04-06-2003, 14:43
Verwijderd
Als je dat wilt moet je dat maar doen. Het is wel erg lullig voor je ex-vriend naar mijn mening, je kunt best een paar weken wachten. Indien je echter teveel last hebt van je hormoontjes moet je rustig weer met die leuke jongen gaan zoenen natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:46
Soezen
Soezen is offline
Ik snap het niet. Met wie ga je nou afspreken die ene avond? Met je ex of je nieuwe?

Vertel het gewoon tegen je ouders. En als dat niet lukt en je mag niet gaan, verzin je de volgende keer wel een smoes..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:54
ieneminie
ieneminie is offline
NOU IK VIND HET STOM!!! denk ook eens aant gevoel van iemand anders!!!
Oud 04-06-2003, 15:08
Wotu
Wotu is offline
Ik vind dat het erg lullig is voor je (ex)-vriend. Maar ik kan jouw ook wel begrijpen. Want jij kan niet je gevoelens tegenhouden. Ik vind het ook goed dat je het snel vertelt heb. Hij heeft het te accepteren. Ook al is dat erg moeilijk. Zit er niet over in en praat het uit met je ex.

Maar mijn vraag is eigenlijk nog....

Hoe lang had je met je ex-vriend????
Oud 04-06-2003, 15:10
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
ieneminie schreef op 04-06-2003 @ 15:54:
NOU IK VIND HET STOM!!! denk ook eens aant gevoel van iemand anders!!!
Wat een lulkoek, het is uit. Die ex van haar moet er maar overheen stappen. Je moet nu een eigen pad bewandelen en daarbij hoef je echt geen rekening te houden met je ex.

Trouwens: eerlijkheid is altijd de beste manier om iets te zeggen. Vertel het dus gewoon eerlijk tegen je ouders. Misschien mag je dan niet gaan, maar de eerlijkheid is op de langere termijn veel belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:13
ieneminie
ieneminie is offline
maar het hoeft tochnie allemaal zo snel?? Ik kan echt niet begrijpen dat je na een verkering een halve week later alweer stapelverliefd op een ander bent..
Oud 04-06-2003, 15:16
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
ieneminie schreef op 04-06-2003 @ 16:13:
maar het hoeft tochnie allemaal zo snel?? Ik kan echt niet begrijpen dat je na een verkering een halve week later alweer stapelverliefd op een ander bent..
Geloof me, dat kan namelijk best. Misschien was het einde van de relatie al een tijdje in zicht, misschien was ze al langer niet meer verliefd op haar ex-vriendje. Al deze dingen kunnen zich voordoen, want je hebt je gevoel nu eenmaal niet goed onder controle.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:17
Sithan
Sithan is offline
Asociaal gedoe vind ik het, blijkbaar ben je gewoon een harteloos figuur, aangezien je geen enkel begrip toont voor de gevoelens van je ex...jammer dat je dat op dit moment niet ietwat belangrijker vind dan je weer in een nieuwe relatie te storten...

Triest...
Oud 04-06-2003, 15:21
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Als je wat met die jongen krijgt weet je ex ook dat hete echt definitief uit is.

En je ouders, ik zou me om hen druk maken, als je gewoon beetje op tijd thuis komt kunnen ze toch nergens om gaan zeuren?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:22
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Sithan schreef op 04-06-2003 @ 16:17:
Asociaal gedoe vind ik het, blijkbaar ben je gewoon een harteloos figuur, aangezien je geen enkel begrip toont voor de gevoelens van je ex...jammer dat je dat op dit moment niet ietwat belangrijker vind dan je weer in een nieuwe relatie te storten...

Triest...
Weet jij de reden waarom het uitgegaan is? Het is per slot van rekening haar ex. Uit fatsoen zou ik zoiets ook nooit doen, maar ze heeft alle recht om dit wel te doen. Die beslissing is aan haar en daar moeten anderen niet over oordelen, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:22
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Citaat:
sexy adriaan schreef op 04-06-2003 @ 16:21:

En je ouders, ik zou me om hen druk maken, als je gewoon beetje op tijd thuis komt kunnen ze toch nergens om gaan zeuren? [/B]
Sorry, NIET druk maken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:33
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-06-2003 @ 16:22:
Weet jij de reden waarom het uitgegaan is? Het is per slot van rekening haar ex. Uit fatsoen zou ik zoiets ook nooit doen, maar ze heeft alle recht om dit wel te doen. Die beslissing is aan haar en daar moeten anderen niet over oordelen, vind ik.
ja , ze moet het zelf weten, maar ik vind het toch niet kunnen. Je mag toch wel heel ff wachten tot je een op een nieuwe verliefd word. Als het net een halve week uit is denk je toch altijd nog wel aan je ex?
(kweet niet hoelang de relatie duurde en de rede van uitmaken, maar toch)
nee,ik vind het niet echt 'lief' en zeker niet voor je ex. die zn gevoelens zijn wsl echt gekraakt nou...

ik zou het tegen je ouders zeggen.. en als ze nee zeggen zou ik me daarbij neerleggen. ik geef ze gelijk...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-06-2003 @ 16:22:
Ik vind dat anderen wel degelijk daarover mogen oordelen, en de reden waardoor het uitgegaan is niet van belang omdat hij duidelijk nog gevoelens heeft en of er dan iets rottigs is gebeurd is geen vrijbrief voor een excuus om het toch maar te doen of een soort van wraakpoging lijkt me
Oud 04-06-2003, 15:36
Verwijderd
^ Daar ben ik het mee eens.
Ik zou me heel schuldig voelen, maar ja...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:41
ieneminie
ieneminie is offline
Zo snel alweer een ander kan ECHT niet!!
Je lijkt wel een slet die geen rekening houd met de gevoelens van een ander!!
Oud 04-06-2003, 15:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Sithan schreef op 04-06-2003 @ 16:35:
Ik vind dat anderen wel degelijk daarover mogen oordelen, en de reden waardoor het uitgegaan is niet van belang omdat hij duidelijk nog gevoelens heeft en of er dan iets rottigs is gebeurd is geen vrijbrief voor een excuus om het toch maar te doen of een soort van wraakpoging lijkt me
We zeggen beide hetzelfde, nl dat je zoiets uit fatsoen niet doet. Daar ben ik het geheel mee eens. Daarbij zeg ik uitdrukkelijk dat ik haar niets kwalijk neem als ze zoiets wel doet, want het is nu eenmaal haar ex.

Citaat:
ieneminie schreef op 04-06-2003 @ 16:41:
Zo snel alweer een ander kan ECHT niet!!
Je lijkt wel een slet die geen rekening houd met de gevoelens van een ander!!
Wat een onzin. Zie mijn eerdere post.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:45
ieneminie
ieneminie is offline
En toch hoor je rekening te houden met andermans gevoelens!! Maar ze leert het wel af als het haar zelf een keertje overkomt..
Oud 04-06-2003, 15:50
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
ieneminie schreef op 04-06-2003 @ 16:45:
En toch hoor je rekening te houden met andermans gevoelens!! Maar ze leert het wel af als het haar zelf een keertje overkomt..
dat denk (hoop) ik ook jah...

en Wal: Heb je het zelf al eens meegemaakt? tis namelijk niet prettig als je nog gevoelens hebt voor je ex..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:15
Drizzt
Drizzt is offline
Wow, ik hoef niet meer te posten, ieneminie drukt mijn standpunt al prachtig uit!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:38
ieneminie
ieneminie is offline
DEZE ZAAK IS DUS DUIDELIJK
Oud 04-06-2003, 16:43
Vevay
Eerlijkheid duurt het langst.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:44
PardonMe
PardonMe is offline
Weet je zeker dat je die andere jongen echt zo leuk vindt of is het meer om die ex een beetje uit je hoofd te zetten..
Ik zou in ieder geval niet liegen tegen mijn ouders daarover, ik zou gewoon vertellen waar ik heen zou gaan.
Het is inderdaad erg snel en denk je eens in hoe je ex zich nu voelt... Bij hem zal het nu net lijken of hij nauwelijks iets betekende voor je (tenminste ik zou dat wel gaan denken) omdat je nu al weer een ander hebt gevonden..
Stort jezelf niet te snel in iets nieuws..
Oud 04-06-2003, 22:06
Verwijderd
"ik vind je niet meer leuk schat begrijp dat nou... ow btw.. ik heb met een andere jongen gezoend hihi "
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 08:53
ieneminie
ieneminie is offline
GEVOELLOOS IS HET!! zoiets kan je gewoon niet maken!! Heeft je ex dan niets voor je betekend ofzo?? Of stort jij je altijd van de ene in de andere relatie??
Oud 05-06-2003, 09:29
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
?? even andere kant van het verhaal, al wil ik het niet goed praten. Misschien was voor haar gevoel het al veel langer uit, maar durfde ze het niet uit te maken? En dan is het logisch dat je al sneller met iemand zoent (maar zo snel??), omdat je dan misschien al stiekem tijdens de relatie de verliefdheid op zag bloeien??
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:39
ieneminie
ieneminie is offline
Dan hou je dus diegene gewoon aant lijntje
Oud 05-06-2003, 09:50
Punkygirl
Punkygirl is offline
Dan vertel je het aan je moeder waar je bent want zij zei dat je niet steikum hoefde te doen.. en als ej pa dan vragat waar je ebnt verteld zij het wel..
en als jij die jongen leuk vond tjaa is toch jouw keuze?
Oud 05-06-2003, 10:00
ieneminie
ieneminie is offline
Ach ja... het zijn duidelijk reacties van mensen die nog nooit zoiets zelf meegemaakt hebben..
Oud 05-06-2003, 12:19
Cæles
Cæles is offline
Ik zou wat meer tijd nemen om er zelf goed over na te denken. T is echt niet goed om je van de ene relatie in de ander te storten. En wat je met je ex moet zou ik ook niet weten, k denk dat t het slimste is om 1x nog goed te praten, en elkaar dan een tijd niet meer te spreken. Kan ie er zelf ook goed over na denken.
Oud 05-06-2003, 13:19
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
ieneminie schreef op 05-06-2003 @ 11:00:
Ach ja... het zijn duidelijk reacties van mensen die nog nooit zoiets zelf meegemaakt hebben..
En het blijkt ook heel duidelijk dat jij het wel hebt meegemaakt..
Het zal heel lullig voor je zijn geweest maar dat moet je niet mee laten spelen. Iedere situatie is anders..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 13:28
ieneminie
ieneminie is offline
Misschien ja, maar feit blijft dat ze zich direct weer in een andere relatie stort en MEESTAL gaat dat wel fout...
Maarja daar moet ze dan eerst zelf maar achter komen heh
Oud 05-06-2003, 15:07
Eurydice
Eurydice is offline
ik vind er anders niks egoistisch aan.. tis toch uit?
Reageren

Regels voor berichten