Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik bedoelde is dat ik probeer er zoveel mogelijk uit te halen maar dat dat soms nou eenmaal niet zo goed lukt......
||
Citaat:
die zeker zijn, zoals vreugde uit jezelf halen, en je richten op jezelf, op je geest, dan lukken die dingen makkelijker en dan merk je het resultaat...! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Wat kun je wel niet allemaal uit je leven halen? Een hele hoop dingen, en daarvan zijn sommige dingen die ik er helemaal niet uit WIL halen! Maar het zou op zich wel kunnen.
Er zijn trouwens meer dingen die ik wel uit het leven zou willen halen, maar dat het niet kan. Ik word erin belemmerd, en dat is klote. Er heerst schijn-vrijheid in dit land.
|
Verwijderd
|
ik haal lang niet alles uit mn leven. er zijn zoveel dingen die ik eigenlijk wel wil, maar niet durf. en dan heb ik het niet over het maken van een parachutesprong ofzo, maar gewoon, dingen doen op school, belangrijk zijn voor anderen, weet ik veel wat allemaal. ik zit er serieus over te denken een Jaar naar Amerika te gaan, alleen ben ik gewoon bang voor de veranderingen, de mensen, enz. ik wil meer, maar ik durf niet meer.
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is er niemand die echt alles uit het leven kan halen. Voor mezelf heb ik aantal dingen die belangrijker zijn dan andere dingen. Uit die dingen probeer ik zoveel mogelijk te halen. Maar dat is niet het maximale uit mijn leven halen, denk ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |