Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 22:10
Thomas
Thomas is offline
Hoe zit het precies met haar huidige relatie? Is ze daar nu echt mee samen of niet?

Als ze dus wel een vriendje heeft dan moet jij met je handjes van haar afblijven, maar als dat niet zo is dan moet je er gewoon voor gaan. Als ik jouw post doorlees dat zie ik dat deze meid ook wel degelijk geinteresseerd in jou is. Probeer er eens achter te komen hoe de stand van zaken nu werkelijk is en besluit daarna om je move te maken of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 22:11
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Probeer het gewoon met haar, wat heb je te verliezen. Ik snap niet waarom mensen altijd zoveel moeite doen om zichzelf bloot te geven. De wereld vergaat heus niet als je, je oprechte liefde tegenover haar laat zien. En als dat niks word, heb je het geprobeerd en heb je een opgelucht gevoel, in plaats van dat je er spijt van krijgt dat je nooit je kans hebt genomen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:12
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
ik denk dat ze je wel leuk vind!
ik heb dat ook als ik iemand op msn spreek durf ik veel te vragen maar zodra je dol op iemand bent dan ben je hele verlegen en zeg je veel minder.
Dus je hebt best kans dat ze je ziet zitte maar ik garandeer niks.
Ook dat ze een kutrelatie heeft hoeft niet te zegge dat ze niks voor jou kan voelen want ze vraagt veel en is dus heel geinteresseerd.
Heb het er eens over!
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
TheCheat schreef op 03-06-2003 @ 23:17:
Dat is het probleem ook een beetje. Ik heb gezegd dat ik haar heel leuke meid vind. En zij reageerde van 'dat ze dat lief vindt' maar ik zei van 'ja alleen je bent single dus je bent voor mij no-go'. Toen zei ze 'sorry'. Maar.. wat moet ik daarmee? Want daarna gaan de gesprekken gewoon door en ze wilde wat gaan drinken (ok wel met vriendin erbij enzo maar toch).
Je moet er voorlopig helemaal niets mee. Wacht gewoon af en zie hoe ze telkens regeageert op antwoorden van jou. Speel er een beetje mee en kijkt hoe ze telkens antwoord op dingen die gezegd worden.

Ze weet nu gewoon niet wat ze precies wil, gun haar dan ook de tijd die ze nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:22
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Dat is het probleem ook een beetje. Ik heb gezegd dat ik haar heel leuke meid vind. En zij reageerde van 'dat ze dat lief vindt' maar ik zei van 'ja alleen je bent single dus je bent voor mij no-go'. Toen zei ze 'sorry'. Maar.. wat moet ik daarmee? Want daarna gaan de gesprekken gewoon door en ze wilde wat gaan drinken (ok wel met vriendin erbij enzo maar toch).
Gewoon haar grenzen verkennen, nodig haar thuis uit. En misschien ga je dan wel verder. Denk er alleen wel over na dat je daar spijt van kan krijgen, maar de gok is te wagen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 01:01
Manuzhai
Manuzhai is offline
Hm... niet geheel zonder komische waarde voor de inzichtvolle persoon. Desalniettemin is het natuurlijk een lastig probleem. De oplossing is eigenlijk heel makkelijk: doe het rustig aan. Het gaat hier over gevoelens (jaha, dat is eens wat anders!), dus je moet opbouwen, rustig opbouwen. Begin met gewoon een vriendschapsband te construeren, en tracht het vervolgens uit te breiden. IMO is dat zo'n beetje de enige optie die je hebt...
Oud 04-06-2003, 08:17
Verwijderd
Ja, ik denk dat je het beste ook rustig aan kunt doen, haar met haar gevoelens laten ''klooien'' tot ze er zeker van is wat ze nou eigenlijk wil. Tot die tijd kan je weinig anders doen dan wachten, mss haar een beetje van je af zetten op een bepaalde manier. Maar goed dat zal natuurlijk ook niet al te makkelijk gaan, dat snap ik!

Waarom zei ze eigenlijk zo weinig toen jullie gingen drinken? Hebben jullie daar mss nog over gesproken, wat vond zij van die avond dan? En waarom ging er een vriendin van haar mee? Omdat zij dat ''veiliger'' vond ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:18
Enlightenment
Enlightenment is offline
Vertel eens wat meer over haar dan. Is zij misschien ook onzeker over jou, denk je dat ze oprecht iets voor jou voelt?

Als ze je 'niet aan durft te kijken' lijkt het me dat ze ook redelijk onzeker is, en daarom ook haar vriendin mee nam.

Wees gewoon lief en aardig voor haar, en je hoeft niet altijd te verbergen dat je haar leuk vind, leuker dan leuk. Maar dan zonder opdringerig te zijn, dat ze daar iets mee moet ofzo. Misschien zit zij wel met eenzelfde probleem, ze vindt je leuk, maar ze twijfelt. Ze heeft namelijk ook een relatie achter de rug.

Wat betreft haar 'vriendje', tjah dat weet ik niet. Ik zou daar eigenlijk niet zoveel over vragen enzo, het komt ook op mij totala niet serieus en significant over, de relatie die ze met hem heeft. Maarja don't rush things, maar ook niet 'dichtklappen', want dan kan ze geen hoogte van je krijgen en wordt het misschien niks. En dat zou jammer zijn als jullie beide elkaar leuk vinden.
Reageren

Regels voor berichten