Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hm... niet geheel zonder komische waarde voor de inzichtvolle persoon. Desalniettemin is het natuurlijk een lastig probleem. De oplossing is eigenlijk heel makkelijk: doe het rustig aan. Het gaat hier over gevoelens (jaha, dat is eens wat anders!), dus je moet opbouwen, rustig opbouwen. Begin met gewoon een vriendschapsband te construeren, en tracht het vervolgens uit te breiden. IMO is dat zo'n beetje de enige optie die je hebt...
|
Verwijderd
|
Ja, ik denk dat je het beste ook rustig aan kunt doen, haar met haar gevoelens laten ''klooien'' tot ze er zeker van is wat ze nou eigenlijk wil. Tot die tijd kan je weinig anders doen dan wachten, mss haar een beetje van je af zetten op een bepaalde manier. Maar goed dat zal natuurlijk ook niet al te makkelijk gaan, dat snap ik!
Waarom zei ze eigenlijk zo weinig toen jullie gingen drinken? Hebben jullie daar mss nog over gesproken, wat vond zij van die avond dan? En waarom ging er een vriendin van haar mee? Omdat zij dat ''veiliger'' vond ofzo? |
![]() |
|
Vertel eens wat meer over haar dan. Is zij misschien ook onzeker over jou, denk je dat ze oprecht iets voor jou voelt?
Als ze je 'niet aan durft te kijken' lijkt het me dat ze ook redelijk onzeker is, en daarom ook haar vriendin mee nam. Wees gewoon lief en aardig voor haar, en je hoeft niet altijd te verbergen dat je haar leuk vind, leuker dan leuk. Maar dan zonder opdringerig te zijn, dat ze daar iets mee moet ofzo. Misschien zit zij wel met eenzelfde probleem, ze vindt je leuk, maar ze twijfelt. Ze heeft namelijk ook een relatie achter de rug. Wat betreft haar 'vriendje', tjah dat weet ik niet. Ik zou daar eigenlijk niet zoveel over vragen enzo, het komt ook op mij totala niet serieus en significant over, de relatie die ze met hem heeft. Maarja don't rush things, maar ook niet 'dichtklappen', want dan kan ze geen hoogte van je krijgen en wordt het misschien niks. En dat zou jammer zijn als jullie beide elkaar leuk vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |