Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 15:10
druiveke
druiveke is offline
Stel, je hebt een jaar samen geweest met een jonge. Je blijft goed contact houden en nu zien julie een nieuwe relatie wel weer zitten.
Maar in die tussen tijd heeft hij samen met enkele vrienden een reis geboekt (enkel jongens)
je weet dat je het verschrikkelijk zou vinden wanneer je die twee weken daar alleen thuis zal zitten

wat doe je?
je blijft gewoon thuis en probeert het te aanvaarden?
ja gaat mee
je vraagt of hij zen reis niet wil annuleren?

of doen julie iets anders?
kwil julie mening graag weten

thx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 15:15
Soezen
Soezen is offline
Ik weet verder niet wat je vriend ( en zijn vrienden) ervan zouden vinden als je meegaat..? Maar goed, ik zou eerst dus vragen of je mee mag en kan. Als het allemaal niet lukt kan je ( lief ) vragen of ie thuis wil blijven. Enja, anders moet je wel thuis blijven en zeker van tevoren dingen afspreken over wat ie wel en niet moet doen..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:17
ieneminie
ieneminie is offline
huh?? ik snap niet
Je kan tochwel 2 weekjes zonder hem?? Laat hem gewoon lekker op vakantie gaan!! Why not?
Oud 05-06-2003, 15:17
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
je nieuwe vriend gaat 2 weken met vrienden op vakantie bedoel je?? Hem gewoon laten gaan en niets zeuren van dat je mee wil. Laat hem lekker genieten! Probeer zelf nog op vakantie te gaan met vriendinnen. Of gewoon weekendje weg met hem! Ja, of je moet vernemen dat het nog goed kan om met hem mee te gaan, maar zeker niet zelf over beginnen. Maar das mijn mening, en das wat ik in deze situatie doe..:-)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:23
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Als jullie een nieuwe relatie wel zien zitten samen, neem ik aan dat jullie elkaar vertrouwen? Laat hem lekker gaan, je kunt hem niet zomaar zn vakantie en zn vrienden afpakken nu jullie iets hebben!
Laat in die 2 weken wel voldoende van je weten, smsjes ofzo. Zodat je zeker weet dat hij nog ff aan je denkt Ga zelf ook iets leuks doen met vriendinnen, en spreek iets af met hem voor na die 2 weken. Zodat jullie allebei iets hebben om naar uit te kijken. Iig, succes drmee!
Oud 05-06-2003, 15:34
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik blijf thuis. laat m maar met zn vrienden gaan.
ik heb m maar te vertrouwen.... * *
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:38
Verwijderd
zelf ergens anders op vakantie gaan of thuis blijven.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:57
damaetas
damaetas is offline
gewoon thuisblijven natuurlijk. kan je niet ff zonder hem.

ik zou zeker niet meegaan (dat is iets van hen, volgens mij niet zo leuk voor die vrienden als ze jou niet goed kennen)
en ik zou zeker niet vragen of hij de reis annuleert.

de vakantie is toch lang genoeg om daarnaa nog een reisje met jullie 2 te doen.
Oud 05-06-2003, 16:02
Verwijderd
laat hem gewoon mee gaan..

als hij vreemd gaat is hij je niet waard..
en als hij niet vreemd gaat weet je zeker dat hij van je houdt..

eigenlijk best simpel he

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:04
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
ik heb ook zo'n probleem..
mijn vriendje gaat ook met allemaal vrienden op vakantie..
vertrouw hem wel..
majaa..toch.. ben bang dat er iets gebeurd..
vooral omdat ze naar lloret gaan (fout )
k bedoel daar heb je van die meisjes die alles met je doen enzo..
whaaa zwaar onzeker over..
maja heb ik ook al tegen hem gezegd..
Ik denk dat je gewoon tegen hem moet zeggen
dat je het wel kut vind dat hij met hun gaat..
en je je daar best "onzeker" over voelt..
Als hij echt van jou houd doet ie nix..
Oud 05-06-2003, 17:33
Verwijderd
Nee ik zou ze zeker niet hun plezier ontnemen door mee te gaan, of ze te laten annuleren...

Gewoon lekker thuis blijven, hier leuke dingen doen! 2 weekjes zijn dan zo om hoor Vooral niet bang zijn dat hij daar ''rare'' dingen doet met andere meisjes, doet hij dat wel dan is hij jou niet waard!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:34
SpiT
SpiT is offline
mijn vriend gaat 3 weken op vakantie. ik weet dat ik 'm dan ga missen, natuurlijk. maar ik laat 'm wel gewoon gaan hoor. hij moet echt niet voor mij thuis blijven.
Oud 05-06-2003, 17:38
Loezzel
Loezzel is offline
Tuurlijk zul je hem gaan missen, maar het is echt te erg als je hem thuis laat blijven omdat je niet zonder hem kunt die 2 weekjes.
Je moet hem gewoon vertrouwen. En die 2 weken zijn zo voorbij!
Oud 05-06-2003, 17:51
Fly-girl
Fly-girl is offline
hmm, ik ben meestal de 'boosdoener' door ongeveer elke vakantie een week weg te gaan. maar nu in de zomer gaan we allebei weg, ik hoop tegelijkertijd!!
ik heb al vrij lang wat met hem en wilde misschien wel mee op vakantie met hem of dat hij mee ging met mij maarja als hij er niet over begint en al iets anders heeft geregeld laat ik dat maar zo. Ik heb tenslotte ook mijn eigen plannen. ben nu wel gewend aan een weekje zonder hem, alhoewel...ik mis hem wel heel erg!!
owja ennuh, als je nog maar net wat hebt zou het wel fout kunnen gaan als je vrij intensief met elkaar omgaat tijdens een vakantie. verder gaat ie alleen maar met vrienden dus ook niet zo veel aan voor jou. ach, je kunt hem wel laten weten dat je het jammer vind dat ie gaat en een hint/opmerking maken over dat je ook wel zin hebt in de vakantie die hij gaat vieren.
pluzz dat je iid voorstelt om samen erna nog iets leuks te gaan doen
Oud 05-06-2003, 18:02
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 05-06-2003 @ 18:38:
Tuurlijk zul je hem gaan missen, maar het is echt te erg als je hem thuis laat blijven omdat je niet zonder hem kunt die 2 weekjes.
Je moet hem gewoon vertrouwen. En die 2 weken zijn zo voorbij!
Daar heb je helemaal gelijk in.

Die reis is al geboekt, dus je kan er nu toch niets meer aan veranderen. Je zou pas echt egoistisch bezig zijn als je zou vragen of hij thuis wil blijven voor jou. Vertrouw die jongen gewoon en je zult zien dat het allemaal zeer mee zal vallen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:20
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik zou m lekker laten gaan, en zelf iets ondernemen. Ik snap niet dat mensen niet 2 weken de ander kunnen missen en n btje gaan zitten kniezen...
Oud 05-06-2003, 18:22
sientjuh
sientjuh is offline
Ik zou hem in ieder geval laten gaan, hij moet toch ook wat zonder jou mogen ondernemen
Je kan voorstellen dat jij (+vriendinnen als er geen andere meisjes meegaan) ook mee gaat, maar dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je alleen maar met je vriendje op gaat trekken, zodat hij alsnog niets met zijn vrienden kan doen (vandaar dat je niet als enige meisje mee moet gaan)
Oud 05-06-2003, 18:27
Buffy
Buffy is offline
laat hem lekker op vakantie gaan, en ga in die tussentijd leuke dingen met je vriendinnen ondernemen; dan vliegen die 2 weken om!

lifes Buffy
Oud 05-06-2003, 19:39
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou gewoon thuis blijven..
Als hij met alleen maar jongens op vakantie gaat zou ik als enige meisje zeker niet mee gaan, is voor die jongen in kwestie ook niet leuk..
en ik zou hem ook niet vragen om het af te zeggen.. dat is lullig tegenover die vrienden, die moeten het maar weer zien te regelen met de kosten enzo (die reis is nou eenmaal geboekt, dat wordt dus of een vervanger vinden of de kosten over minder personen delen) En het is ook niet leuk voor de jongen in kwestie want hij verheugt zich ook erg op die vakantie neem ik aan..

Ik zou gewoon lekker thuis blijven en plezier maken met je eigen vriendinnen.. Zat dingen die je kunt gaan doen.
En als hij terug is, of daarvoor gaan jullie samen gewoon nog een weekendje weg (als je daar geld voor hebt) of iets anders leuks ondernemen!! (schade inhalen)
Reageren

Regels voor berichten