Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou hem in ieder geval laten gaan, hij moet toch ook wat zonder jou mogen ondernemen
![]() Je kan voorstellen dat jij (+vriendinnen als er geen andere meisjes meegaan) ook mee gaat, maar dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je alleen maar met je vriendje op gaat trekken, zodat hij alsnog niets met zijn vrienden kan doen (vandaar dat je niet als enige meisje mee moet gaan)
|
Ik zou gewoon thuis blijven..
Als hij met alleen maar jongens op vakantie gaat zou ik als enige meisje zeker niet mee gaan, is voor die jongen in kwestie ook niet leuk.. en ik zou hem ook niet vragen om het af te zeggen.. dat is lullig tegenover die vrienden, die moeten het maar weer zien te regelen met de kosten enzo (die reis is nou eenmaal geboekt, dat wordt dus of een vervanger vinden of de kosten over minder personen delen) En het is ook niet leuk voor de jongen in kwestie want hij verheugt zich ook erg op die vakantie neem ik aan.. Ik zou gewoon lekker thuis blijven en plezier maken met je eigen vriendinnen.. Zat dingen die je kunt gaan doen. ![]() En als hij terug is, of daarvoor gaan jullie samen gewoon nog een weekendje weg (als je daar geld voor hebt) of iets anders leuks ondernemen!! (schade inhalen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje voor nederlands :D Verwijderd | 5 | 23-06-2002 17:19 |