Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap niet dat hij zo blind is om niet in te zien dat deze relatie nu gebaseerd is op medelijden vanuit jou. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar hem toe gaan en eens goed met hem praten. Dit gaat toch niet werken als jij het niet wil, dan kun je hem ook maar beter niet langer in die waan laten.
Het zal vast moeilijk zijn maar jij moet niets tegen je wil doen en je leeft niet voor die jongen, maar voor jezelf.
|
Het is denk erg dom geweest om het weer aan te maken. Je doet hem daar zo mogelijk alleen maar nog meer pijn mee. want je snapt waarschijnlijk zelf ook wel dat een realtie uit medelijden voor hem niet gaat werken. Ga dus naar hem toe en vertel hem eerlijk dat het voor jou gewoon echt niet meer hoeft. op langer termijn is dat voor hem ook beter. En probeer gewoon bij je standpunt te blijven. Hij speelt op je gevoel, en hij is er vast niet zo ernstig aan toe als dat hij laat voorkomen.
|
Het weer aanmaken uit medelijden heeft geen zin, dat zie je nu zelf ook al in...
Die relatie tussen jullie werkt niet meer.. heel nobel van je dat je niet wilt dat hij zich rot voelt, maar moet jij daarvoor maar jezelf opzij schuiven en met iemand zijn met wie je helemaal niet wilt zijn...? Hij zal er zelf mee om moeten gaan dat het uit is.. Je kunt het beter maar weer uitmaken, want hier schiet je echt niks mee op.. Hoe kun je nu met goed fatsoen met hem samenzijn als je dat helemaal niet wilt..? En ik denk dat je het maar beter zo snel mogelijk weer uit kunt maken, want anders dan moet je het slechte nieuws over een tijdje weer vertellen en dan gebeurt en waarschijnlijk weer hetzelfde.. Een relatie gebaseerd op medelijden dat werkt niet..
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kunt het ook anders zeggen,zeggend at je hem nog veel wilt zien,hem zult missen,... Ik kan niet hart zijn,ben ik veel te lief voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon hard opstellen, je kan een onaardige boodschap ook aardig brengen... |
![]() |
|
Ach, dan zeg je toch gewoon naar een paar dagen dat je hem echt wel een tweede kans wilde geven, maar dat je gewoon aan jezelf merkt dat het jou echt niet lukt om een relatie te blijven hebben. Je moet in die periode gewoon niks doen. Een relatie uit medeleiden is echt belachelijk. Zeg gewoon dat je hem wel leuk vindt, maar dat je gewoon niet verliefd op hem bent. Zeg tegen hem dat jullie over een paar weken nog wel eens uit kunnen gaan, met andere vrienden, maar dat je nu gewoon even wil zorgen dat jullie elkaar vergeten.
|
Het is een vreselijk gevoel als je het niet kan uitmaken omdat je weet dat je vriend/vriendin dan rare dingen kan gaan doen. Dan ga je het juist rekken zodat het er niet van komt, maar eigenlijk heb je jezelf ermee. Jij wordt er steeds ongelukkiger door en jullie relatie wordt er heus niet beter op. Je moet voor 1 dag sterk zijn en het uitmaken. Vertel hem duidelijk alles waar je mee zit en probeer niet zoveel aandacht te schenken aan zn emoties (want dan ga je weer spijt krijgen) Laat hem dan een tijdje met rust, hij komt er zeker wel weer bovenop!
|
![]() |
|
been there too.. nouja, iets anders dan.. ik had exlief gebeld met de mededeling dat ik um ergens over wou spreken en dat het niet echt een leuk gesprek ging worden. Blijkbaar klonk ik zo onheilspellend dat hij al wist hoe laat het was want hij zei dat als ik het uit wou maken dat ik dat ook wel op dat moment kon zeggen. Nou vind ik uitmaken over de telefoon toch wel heel onpersoonlijk, maar ik kon moeilijk gaan liegen/ schijn ophouden, dus ik zei dat het daar op neer kwam. Een half uur later stond hij helemaal in tranen voor m'n neus met allemaal verhalen over zn leven dat niks meer waard was. Dus na een heel lang gesprek was het weer aan, terwijl ik juist zo blij was dat ik van hem af was (klinkt bot, maar zo voelde t nou eenmaal
![]() ![]()
||
Weet je wat ik echt raar vind? Dat zijn ouders jou bellen om het weer 'goed' te maken. Wat hebben die lui te zeggen over jullie relatie? NIETS! Het is bijzonder oneerlijk om jou verantwoordelijk te stellen voor wat die gozer nu voor gekke dingen doet. Hij heeft zelf met z'n lompe en onnadenkende gedrag jou in laten zien dat het niets werd, dan moet 'ie nu gewoon ook een vent zijn en zijn levensgeluk niet als een molensteen om jou nek hangen. En zijn ouders hebben dat recht al helemaal niet!
Dus wees gewoon maar even die bitch. Dat voelt vreselijk maar het moet even. Verbreek het contact helemaal, dan gaat dit hele process 10x sneller als wanneer je het zich voort laat slepen. Je zal zien dat het een opluchting is. En nog even ter herhaling, want dit is heel belangrijk: Citaat:
|
Verwijderd
|
Het grappigste is nog wel dat het gaat om iemand die haar behoorlijk lomp heeft behandeld (zie http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=692435 )
Gewoon weer dumpen. |
![]() |
|
ja, ik weet het, twas redelijk dom na wat hij gedaan had, het hem te vergeven
![]() Heel erg bedankt iedereen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo verslag Zeratul99 | 9 | 09-02-2006 13:18 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Psychologie |
Goed. Ik heb een afspraak. En nu? Anne | 48 | 12-09-2003 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |