Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmm iets ertussenin.. heel erg overdreven spontaan vind ik niets, omdat ik zelf ook nog wel onzeker ben en dan heb ik het gevoel dat er over me heen gelopen wordt. maar heel onzeker vind ik ook niets. een beetje onzeker mag wel, dat is wel schattig. maar het moet ook wel allemaal een beetje spontaan zijn.
|
Verwijderd
|
hmm ikzelf val op zelfverzekerde spontane types
onzekere mensen zie ik niet eens staan.. maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo denkt.. ik denk dr gewoon zo over maar iemand die op het eerste gezicht verlegen overkomt hoeft helemaal niet onzeker te zijn. en iemand die onzeker is hoeft ook helemaal niet verlegen te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En een onzeker iemand zal toch ook wel vlugger een masker, schild opzetten?
|||
Citaat:
Als ze onzeker is over haar uiterlijk en dan altijd maar roep ik ben lelijk, is dat iets waar ik niet tegen kan(hoewel ik dit ook wel eens deed over mezelf). Als ze onzeker is over haar uiterlijk en dat niet laat merken vind Ik dat positiever dan omdat dan maar te roepen. Als een meisje onzeker is of verlegen heb je een grote kans dat ze niet al veel verschillende vriendjes heeft gehad en dat vind ik positief. Als ze onzeker is over het contact maken met mensen en doet alsof dit niet zo is dat ongelooflijk stom want dit is zo op te merken. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat moet ze dan doen volgens jou? Ze probeert toch sociaal contact te leggen en dat vind ik al ![]()
|
Ik vind de verlegen/onzekere meisje ook altijd wat hebben.
Meestal onder het motto "stille wateren hebben diepe gronden" En meestal zijn de meisjes die vooraan staan te schreeuwen de opscheppers, en daar moet ik helemaal niks van weten. Die hebben dan ook vaak een gigantische ego, omdat ze veel hormoon geplaagde jongens er achteraan lopen. Doe dan maar de underdog, véél interessanter ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meisjes die er onschuldig uitzien of zich onschuldig gedragen zijn enorm opwindend. Prickteasers, heerlijk. Doe maar of je van niks weet.
![]() Onzeker heeft niet direct mijn voorkeur...ik wil niet constant het voortouw hoeven nemen, zij moet mij uitdagen, ik wil niet constant op haar hoeven wachten als ze in besluiteloosheid zit. Er moet gelijkwaardigheid zijn en aangezien ik zelf niet onzeker ben is zij het dus ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
Het is meestal net de situatie die de rol speelt bij. Maar als ik verlegen ben gedraag ik me zo ontzettend debiel dat ze me gelijk een debiel vinden en heel erg zielig en laag. Maar dat speelt tegenwoordig alleen maar in sommige situaties. |
![]() |
|
Hmm
Ik val in ieder geval eerder op een spontane jongen. Ik zou het niet ech leuk vinden, als ik met iemand zou gaan die constant onzeker is over zichzelf ... Verlegen kan ook wel iets liefs hebben bij een jongen. Maar als ik eenmaal met die jongen meer doe dan mag hij wel wat bij stellen.. gelukkig heb ik zo iemand ![]()
||
Citaat:
Maar je heb mensen die zich dan anders voor gaan doen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Zoals dat onzekere meisjes zich proberen te gedragen als een stoer meisje. Dit bijna altijd mis namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Als een meisje al heel erg zeker van zichzelf is hoef je dat gevoel niet aan hun te geven. |
![]() |
|
Hmm maakt mij niet zoveel uit alleen als hij te spontaan is lijtk het me niet meer leuk.. want dan gaat ( dnek ik dan) ook veel met andere meisjes om.. en best close.. verlegen is schatiig want dan zie je hem verlgene worden als je een complimentje maakt .. wiieeee zooo lieef
![]()
||
Citaat:
Persoonlijk kan ik wel begrip opbrengen voor deze mensen, want ze "proberen" er tenminste iets van te maken.
||
Citaat:
Ontoppic ( ![]() ![]() Verlegen kan dus wel leuk zijn, maar het moet niet TE zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriendje XxlovexX | 7 | 13-09-2012 17:26 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |