Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 16:30
Fly-girl
Fly-girl is offline
Heey mensen!
Waarom hebben jullie de vriend(in) die je nu hebt?
Zou het leuk vinden als men wat punten kan noemen van zowel uiterlijk, innerlijk/eigenschappen en misschien wel meer
tsja en de waarom kan natuurlijk ook nog meer los maken..
Oud 07-06-2003, 16:34
Gwinnie
Gwinnie is offline
omdat hij een topic op contact gezocht had geplaatst.....

en omdat ik weinig zag in een date, maar het toch heb gedaan en t onwijs goed klikte. geen enge stiltes, beetje chemie tussen ons en die zoen op t station daarna was zoo vanzelfsprekend.

hij is lief,
zegt wat hij voelt,
doet niet moeilyk als ik iets niet durf ofzo.. dan helpt ie me.
ik geloof dattie te vertrouwen is.
hij is alles behalve macho, niet zo iemand die zichzelf constant zit te bewijzen
hij laat merken dat hij om mij geeft.
en ik voel me gewoon 100% op mn gemak bij m!

verder ziet hij er zeker wel supergoed uit, maar niet zo gladjanus gelukkig.
lengte is wel mooi, heb graag een lange jongen waar ik tegenaan kan kruipen (alleen dat op mn tenen staan is soms vermoeiend , maar daar heb je bankjes, grond voor)
ik ben t helemaal eens met zn manier van kleden....

kortom: he's perfect 4 me!!!

bewijs:

Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 16:41
Lilything
Lilything is offline
ik heb geen vriend

maja wat ik leuk aan de jongen vind die ik leuk vind?
zijn rebelse kant....
maar toch ineens lief kan omslaan

maja dat rebelse maakt dat we nogal vaak ruzie hebben ofzo...
zoiets...

nouja
Oud 07-06-2003, 16:43
Qimm
Qimm is offline
Omdat ik zielsveel van hem hou Ik voel me heerlijk als ik bij hem ben, als ik alleen al aan hem denk!
Hij is superlief, zorgzaam, heeft gevoel voor humor (zelfde als dat van mij dus). En daar bovenop is hij ook nog ontzettend leuk om te zien! Mijn eigen tall, dark and handsome man!
Oud 07-06-2003, 17:00
Verwijderd
Omdat ik van hem het allermeeste in de hele wereld houd. Oh, wat klinkt dat lekker kinds. Maar 't is wel waar, ik kan me ook niet anders voorstellen dat ik met hem oud zou worden, ik zou ook met niemand anders oud willen worden. Hij is lief, zorgzaam, geduldig, enz. en hij kent me behoorlijk goed. Uiterlijk doet me niet echt heel veel, maar hij ziet er niet slecht uit. Met hem wil ik gewoon oud worden ed.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:12
leon-v
leon-v is offline
Omdat ze: lief is, lekker is, knap is, aardig is, eigenwijs is, een lekker lichaam heeft, zorgzaam is (soms wel is te ), en nog veel meer dingen... En natuurlijk omdat ik zielsveel van haar hou!

kortom: zij is het voor mij
Oud 07-06-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 07-06-2003 @ 17:34:
lengte is wel mooi, heb graag een lange jongen waar ik tegenaan kan kruipen (alleen dat op mn tenen staan is soms vermoeiend , maar daar heb je bankjes, grond voor)
ik ben t helemaal eens met zn manier van kleden....

kortom: he's perfect 4 me!!!

bewijs:

[afbeelding]
@ bikkelvrouw: Leuke foto meis!

ben t ook helemaal eens met lengte..
naja van mijn vriend dus.
Heb m leren kennen via mn ex.
toen t uit was en ik en een vriendin een keer naar amsterdam gingen en toen hem en zn beste vriend (mijn ex dus) weer zagen keek ik in zn ogen (ik dacht namelijk dat ie een bril zou dragen, maar hij had lenzen in dus keek ik ffies heel aandachtig) en toen dacht ik:
wow! hij is leuk!

we hebben hele dag hand-in-hand gewandelt, maar het is niet tot een kus gekomen (mn ex...)
later op msn werd duidelijk dat we elkaar toch heel erg leuk vonden.. en na een frustrerende week dat ik op vakantie was hebben we wat afgesproken en sindsdien is t aan..

naja, we zijn gewoon leuk samen (vind iedereen ook) en hij is dus lekkerlang. heel mooie oogies..
hij is echt heel erg lief en ik hou echt megaveel van m.
hij heeft heel erg veel humor en dat vind ik heel belangrijk, dat ik lol kan hebben, maar we kunnen ook serieus praten als het nodig is of we dat willen en dat vind ik ook belangrijk.
en heel erg belangrijk: ik kan volledig 100% mezelf zijn en dat kan ik verder bij niemand. heb altijd een masker op behalve bij hem.
kan zo nog wel doorgaan, maar moet eten..

ook mijn bewijs

Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:30
Verwijderd
Omdat ik nooit meer zo'n leuk iemand tegen kom in mijn leven .

Omdat hij met mijn bitcherigheid om kan gaan, en mijn bitcherigheid niet als bitcherigheid ziet

Omdat het geen jongen is die constant zijn hormomen moet laten zien af en toe heeft hij er wel last van hoor

Omdat hij super lief en zacht (van karakter) is

Omdat hij super mooie bruine *zucht* ogen heeft

Omdat ik nooit meer zoveel van een jongen kan houden als van hem.

Gewoon om zijn hele ik; die past perfect bij mij Whieh!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:31
Verwijderd
Ik heb verkering met mijn vriend omdat: het na 1 jaar vrienden echt goed klikte, en ik verliefd op hem werd (tis ook een schatje!), omdat hij me accepteert zoals ik ben (dat doe ik nog niet eens!), omdat hij om me geeft van me houdt, omdat ik van hem hou, omdat ik hem te gek vindt, omdat ik met hem kan lachen, huilen en praten. Niet geheel onbelangrijk: het klikt met zn ouders, zn zusje en haar vriend (die ik al kende, maar zij kenden mij niet... )
maar hij is vooral mijn vriend omdat, ja, omdat het zo goed voelt tussen ons! Ik ben gewoon stapel...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:46
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik met mn vriend omdat ik al maanden gek op m was en hij blijkbaar ook op mij en ik door wat te veel op zomaar op m af ben gehobbeld in de discotheek. en toen kregen we "wat".
nu zijn we al weer 2 jaar samen. hij is lief, gek, grappig en totaal niet playerig.
hij is mn alles en ik wil m voor geen goud kwijt.
Oud 07-06-2003, 18:52
Soezen
Soezen is offline
Omdat hij me aan het lachen kan maken,
aan het huilen kan maken,
me kriebels laat hebben,
mijn ogen sterretjes laat hebben
mij heerlijke knuffels geeft,
en natuurlijk,
omdat ie zo lief is..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:59
Verwijderd
omdat ie heel lief uit de hoek kan komen (toen mn broertje jarig was heeft hij zijn N64 opgehaald en aan mn broertje te leen gegeven zodat mn broertje Zelda kon spelen... En toen ik naar Italie ging heeft kwam hij me uitzwaaien, maar omdat de bus te laat was ging hij ff naa rhij som te eten, hij heeft toen heeel snel gegeten, en was toen heel snel weer terug... *zwijmel*
omdat ie zo gek als een deur is,
omdat ik met hem kan lachen om hele smerige en unladylike stuff..
omdat hij me heel lievig aan kan kijken,
en omdat ie me tegen mezelf in bescherming neemt, als ie vind dat ik iets niet moet doen omdat ik dan gelazer krijg praat hij me dr (soms) vanaf.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 07-06-2003 @ 19:52:
Omdat hij me aan het lachen kan maken,
aan het huilen kan maken,
me kriebels laat hebben,
mijn ogen sterretjes laat hebben
mij heerlijke knuffels geeft,
en natuurlijk,
omdat ie zo lief is..