Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben t ook helemaal eens met lengte.. naja van mijn vriend dus. Heb m leren kennen via mn ex. toen t uit was en ik en een vriendin een keer naar amsterdam gingen en toen hem en zn beste vriend (mijn ex dus) weer zagen keek ik in zn ogen (ik dacht namelijk dat ie een bril zou dragen, maar hij had lenzen in dus keek ik ffies heel aandachtig) en toen dacht ik: wow! hij is leuk! we hebben hele dag hand-in-hand gewandelt, maar het is niet tot een kus gekomen (mn ex...) later op msn werd duidelijk dat we elkaar toch heel erg leuk vonden.. en na een frustrerende week dat ik op vakantie was hebben we wat afgesproken en sindsdien is t aan.. ![]() naja, we zijn gewoon leuk samen (vind iedereen ook) en hij is dus lekkerlang. heel mooie oogies.. hij is echt heel erg lief en ik hou echt megaveel van m. hij heeft heel erg veel humor en dat vind ik heel belangrijk, dat ik lol kan hebben, maar we kunnen ook serieus praten als het nodig is of we dat willen en dat vind ik ook belangrijk. en heel erg belangrijk: ik kan volledig 100% mezelf zijn en dat kan ik verder bij niemand. heb altijd een masker op behalve bij hem. kan zo nog wel doorgaan, maar moet eten.. ook mijn bewijs ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |