Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Cocoon Crash is echt 1 van mijn favo's aller tijden, een geweldige cd, wow. De cd die erna is uitgebracht vind ik toch wel wat minder, gaat snel vervelen...jammer.
Oudere nummers zijn ook wel mooi, zoals Mr Freeze en Not an Addict enzo.. Ik hou zoveel van de teksten ...en de stem van Sarah..prachtig.. ![]() I lock the door, lock my head and dream of butterflies instead If i had your speaking voice i'd never whisper, i'd talk and talk and talk Turn me into something faceless, weightless, mindless, homeless, vacuum state of peace. *zucht* ![]() |
![]() |
|
ik vind ze niet SLECHT, maar ik vind ze doodsaai, het kan me totaal niet boeien. ik weet het shoot me, ik heb rare kanten, heel de wereld houdt van k's choice en ik niet boehoe.
toen ze nog The Choice heetten, lang geleden, waren ze veel punky'er qua muziek, toen vond ik ze wel leuk. |
![]() |
|
Ze zijn niet alleen geweldig, ze zijn gewoon de beste.
Tja mijn mening, maar ze blijven gewoon fantastisch ook de solo nummers van Sarah trouwens. Geen betere band voor elke stemming dan k's choice en ach ik denk dat stiekem toch wel cocoon crash m'n favo cd van ze blijft alhoewel het ook nog wel eens wil wisselen gezien m'n stemming en van het nummer freestyle kan ik altijd zo lekker vrolijk worden. Oh ja exo die man die meezing is Gert Bettens, de broer van Sarah en gitarist in de band. Hij doet ook vaak de tweede stem op de andere cd's. EN op the great subconsiousclub zingt hij ook zelf een nummer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
k's choice.... HELP MIJ starshine | 12 | 26-10-2003 11:45 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |