Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar 'k ben toch blij dat ik in het patronaat zat ![]() voorste rij, veel foto's gemaakt en ook nog de lijst met nummers gekregen die ze op het podium plakken ![]() er waren bijna 2 cello's vermoord, haha, perttu was erg agressief bezig ![]() ![]() eicca ook ![]() 'k moet m'n foto's nog laten ontwikkelen, hopelijk zitten er wat leuke bij ![]() en Morridin: koop de laatste 2 CD's ook, ze zijn heel goed. op Cult staan nog wat Metallica covers, 4e geheel eigen nummers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En weet iemand misschien of Apocalyptica toevallig ook een liedje uit een computerspelletje heeft gecoverd? Ik heb namelijk een hele tijd geleden een nummer van hun gedownload die ´Main Theme Of Final Fantasy IV´ heet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() JEEEEEEEEEEEEEEE PERTTU ![]()
|
![]() |
Ben gisteravond naar hun concert in de 013 geweest... was echt zeer cool... hoewel ik 1/4 van het concert gezeten heb, omdat ik me niet zo goed voelde, was het toch wel zwaar indrukwekkend... Ik denk wel dat t live leuker is dan op cd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
al mijn foto's zijn onderbelicht GVD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat mens bij de fotowinkel zei dat het wel zou lukken, nou, mooi niet dus blijft geweldige foto (ik zat er precies voor ![]()
||
Citaat:
![]() daarna speelden ze 'somewhere around nothing' is nu ook clip van btw.
||
Citaat:
![]() mijn ouders vinden alleen de wat rustige nummers leuk, die kunnen ze echt een hele avond op hebben (zoek ik even uit welke 'geschikt' zijn) zodra het hard worden vinden ze het nix meer. haha.
|
![]() |
Ben ik de enige die ze hier helemaal niet zo fantastisch vond
![]() Ik vind Apocalyptica een van de meest fantastische bands, maar dit optreden vond ik eigenlijk niet zo heel briljant (voor Kopspijkers begrippen wel, duh). Andere optredens die ik van hen gezien heb waren toch een stuk aangenamer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel heb ik een jaar of twee ze live gezien op nld-2. Ik weet ff niet hoe het programma heet. Het was van 4-6 denk ik(isser niet meer, maar ik keek het toch nooit. Zapte er toevallig voorbij) en ze speelden Until It Sleeps. Klonk toppie! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat doet die band op tv? Craig Rogen | 73 | 20-04-2007 12:42 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers begint weer! Blisss | 40 | 27-03-2003 11:39 |