Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 22:17
Feisserped
Feisserped is offline
lucht het echt op om hier je problemen te posten of iets dergelijks???

ik vind het namelijk nogal eng om aan mensen die ik niet ken mijn problemen voor te leggen...

maar ik word nogal gek als als ik al mijn problemen voor mezelf hou....

Advertentie
Oud 15-06-2003, 22:22
Nona
Nona is offline
Ja, het lucht op om over je problemen te praten. Je kunt niet alles in je eentje oplossen. Je zet als je het hier neer zet even alles voor jezelf op een rijtje, bovendien krijg je vaak nog goede adviezen ook!

Als je je problemen kwijt wilt, niets weerhoudt je! Maak er gerust een thread over, er komen vast positieve reacties en het helpt vaak.

Het kan ook een minder enge manier zijn om te praten, juist omdat je deze mensen vrijwel niet kent. Het kan heel moeilijk zijn om met bekenden over serieuze problemen te praten en deze mensen hebben nog geen oordeel over jou en staan helemaal voor je open.

Post gerust!
Kruimel.
Oud 15-06-2003, 22:27
Feisserped
Feisserped is offline

wat een ontzettend mooie woorden...

als ik dit zo lees, dan zijn er nog serieuse mensen op dit forum ook...

ik heb namelijk zitten twijfelen om me aan te melden... op de andere onderwerpen op het forum vindt je ook veel klets ofzo... niet serieus in iedergeval...en hier... hier wel...

ik zal er eens over na denken, en wie weet post ik een dezer dagen nog eens... ik twijfel nog wel een beetje...

maar je komt erg warm en vertouwd over... en dat al zo snel...

(studeer je iets in de richting van Psychologie, of heb je zelf ook problemen (gehad))

dank...

Feisserped....
Oud 15-06-2003, 22:40
Nona
Nona is offline
Ja, op psychologie kan je inderdaad serieuze reacties verwachten. Dat komt doordat veel mensen die hier posten ook antwoord verwachten op hun eigen vragen en daarnaast ook nog eens gewoon heel aardig zijn .

Ik begin na de zomervakantie mijn studie psychologie, ik studeer op het moment nog niets. Maar verwacht niet dat de reacties hier allemaal professioneel zijn; voor vrijwel alle mensen is het alleen een hobby.

Bedankt voor je aardige reactie, ik hoop dat je de moed kunt verzamelen om eens te posten. Maar ik moet deze thread nu sluiten. Het is namelijk een post over het forum zelf, niet over psychologie. Voor vragen kun je me altijd een PM sturen of een email (de andere forumbazen kunnen je vragen ook beantwoorden). Lees voor de regels even de announcement, dan weet je alles wat er te weten valt.

Happy posting!!!

Regels voor berichten