![]() |
|
Verwijderd
|
Ok... ben ik de hele nacht op voor t school aan t werken, en ik kan alleen met laptop printen, MAAR mijn werk is gemaakt op de pc dus dat moet ik dan verhuizen van pc naar laptop, op laptop zit geen diskettestation, alleen cdrom, dus ik schrijf de hele tijd alles op cd en print t dan via laptop af.
Nix aan de hand behalve dat de cd ff een raar geluidje maakte in de laptop, maar de keren erop deed ie dat ni meer. Tot ik em net in de pc stop en opeens hoor ik een harde knal (ik dacht eerlijk gezegd dat er iets uit de kast flikkerde en bereidde mij al voor op een slag in mijn nek ofzo) en daarna een hoop geratel, schrijver niet meer open te krijgen en compu liep vast. Ding opengepeuterd via dat gaatje en ik zie mijn cd in gruzelementen... ![]() Wtf en hoe kan dit en waarom... en voor wie het niet gelooft, ik geloof het zelf ook niet: http://home.studenten.net/~mutant/cdontploft.JPG En ik heb ff geen zin om hiernaar te zoeken in de topics... mocht dit al zijn gebeurd, sorry dan, maar ik ben nu een beetje hysterisch en zou wel willen weten hoe de fuck dit kan... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik meende eens ergens gelezen te hebben dat 52x de meest gangbare maximum snelheid is, daarboven is eens een 72x uitgekomen, maar omdat het "ontploffen" van cd's daar vaak bij voorkwam, zijn ze gestopt met het ontwerpen van snellere CD-Rom spelers. Correct me if i'm wrong. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is t 48x en ja het is een Philips.
(en ondertussen al bijna 48 uur wakker, echt ik HAAT school!). Begint die leraar ook nog te zeiken dat ik eerder had moeten beginnen en zulke dingen moet voorzien, ja hoe is t nou, heb al genoeg te doen! Ons pa gaat em morgen uit elkaar draaien want hij zit helemaal vol met cdstukken, mijn kamer ligt trouwens ook al onder. Dat mogen ze trouwens wel eens op de cds zetten dan, kijk uit, kan ontploffen... (ben nog altijd niet helemaal over de schrik van de knal heen, het was alsof ik de kast op mijn nek kreeg). Dan maar werken met ftpen en wat ik nodig heb op internet gooien (handig met een modempje... GROM) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik mij trouwens bedacht... weet niet of ik het al duidelijk heb verteld, maar de cd voelde niet warm aan, de writer en speler waren het laatste uur niet in gebruik geweest en toen het ding ontplofte, was geen van de twee bezig, ik was nog niet eens aan het schrijven! Dus waarom zou hij dan ontploffen als ie niet bezig is? Het enige wat ik kan bedenken is dat als je een cd er net hebt ingestopt, doet de writer/speler wel es een rondje draaien en dat het dan gebeurd zou kunnen zijn maar dat lijkt me ook weer vaag omdat hij in de tijdsspanne dat hij erin werd gedaan en dat hij ontplofte dat hij daar allang klaar mee moest geweest zijn...
Volgens mij wou iemand mij gewoon straffen omdat ik altijd te laat met schoolwerk begin ![]() Ach ja, het blijft vaag... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||