Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 18:49
zwoesj
zwoesj is offline
Vind jij jezelf een trendsetter en heb je het idee dat als je iets aan hebt en dat dan de volgende dag allemaal mensen zijn die het zelfde aan hebben OF doe je lekker mee met de massa en doe je hetzelfde als die ene trendsetter OF doe je gewoon wat je zelf leuk vind ?

trendsetter is eigenlijk wel een fout woord
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 19:04
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
soms ben ik wel innoverend ja. En soms word ik daar in gevolgd, soms niet.
Wat ik leuk vind, is dat mensen zeggen dat ze het wel cool vinden wat ik nu weer aanheb.
Waar m'n haren van ten berge rijzen, zijn mensen die de hele tijd naar je kledij lopen te staren zonder iets te zeggen (of erger: zeggen "wat heb je NU weer aan en dan écht met die rologen grrr) en dan twee weken later juist dezelfde combinatie dragen.
Dan beleef ik plaatsvervangende schaamte. Mijn plaatsvervangende schaamte beleeft trouwens de laatste tijd hoogdagen .

Maar vaak genoeg doe ik zelf ook mensen na, als iemand iets onweerstaanbaars draagt, maar dan vraag ik wel altijd netjes waar ze die rok of wat dan ook gekocht heeft, en dat ik het koel vind.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:09
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Het enige wat je van mij kan zeggen is dat ik niet met de massa meedoe.

Een trendsetter ben ik niet omdat ik mijn inspiratie ook van anderen haal.
In welk hokje diegene zit maakt daarbij niet uit.
Een snelle volger ofzo....
Oud 11-06-2003, 19:11
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 11-06-2003 @ 20:09:
Het enige wat je van mij kan zeggen is dat ik niet met de massa meedoe.

Een trendsetter ben ik niet omdat ik mijn inspiratie ook van anderen haal.
In welk hokje diegene zit maakt daarbij niet uit.
Een snelle volger ofzo....
bij mij hetzelfde, ik vind het niet echt origineel om met de massa mee te lopen. maar als ik iets leuks zie, maakt het mij niet uit uit welk hokje het komt zegmaar.
Oud 11-06-2003, 19:13
Verwijderd
Ik verzin meestal dingen die een half jaar of een jaar later echt een enorme trend worden. Soms vind ik dat wel irritant, omdat ik dan niet meer origineel ben maar andere keren vind ik dat wel tof omdat de kleren bv. dan ook goedkoop en in alle maten te krijgen zijn.
Soms is het zelfs zo erg dat iets wat ik 3 jaar geleden echt heel veel deed enzo nu opeens een trend is, dat ik me loop af te vragen waar ze t vandaan halen. Niet dat ik dat wil zijn of erop uit ben een nieuwe trend uit te vinden, ik verzin gewoon iets dat ik leuk vind.
Wat ook wel grappig is, ik had een of anderer vage uitroep verzonnen op school en gebruikte die te pas en te onpas. Toen ben ik van school veranderd en na een jaartje kwam ik nog eens op bezoek, en die uitroep was gewoon een algemene uitroep geworden... heel vaag .
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:36
Firefly
Firefly is offline
Mja, ik wordt wel nageaapt
maar ben ik niet echt blij mee...
Oud 11-06-2003, 19:47
Taeke
Taeke is offline
Nee totaal niet.
Oud 11-06-2003, 19:49
janine20
janine20 is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 11-06-2003 @ 20:47:
Nee totaal niet.
Je signature roels
Naja, kijk maar naar al die bisexuele meisjes
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:52
rodina
rodina is offline
Ja.

Soms vervelend, soms niet wanneer mensen je naapen. Tis wel een compliment eigenlijk.
Oud 11-06-2003, 19:53
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Valt wel op dat iedereen opeens legerbroeken aanheeft...
Oud 11-06-2003, 20:39
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
rodina schreef op 11-06-2003 @ 20:52:
Ja.

Soms vervelend, soms niet wanneer mensen je naapen. Tis wel een compliment eigenlijk.
Ontwerp je zelf kleding? Of vind jij jezelf een trendsetter omdat jij combinaties draagt die niemand draagt?
Oud 11-06-2003, 20:47
Otis
Otis is offline
Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze pas ''een bepaald kledingstuk'' aandurfden toen ik het al het aan had gehad.
Leuk om te horen maar als ik andere mensen zie met iets soortgelijks van wat ik wel eens aan heb gehad dan draag ik dat meestal niet meer ( dit is het geval als het om iets echt aparts gaat.---> ik zie dr ook vaak gewoon casual uit )

VB: Ik heb altijd petjes en hoedjes en sjaaltjes op mn hoofd..en krijg daar vaak opmerkingen over maar zie wel steeds meer mensen hetzelfde doen moeten ze zelf weten natuurlijk maar zeg dan ook iets positiefs!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:51
Verwijderd
Trendseytter, vast niet..

Maar ben nooit langer dan een week origineel of iemand anders heeft het ook/doet het na.

:/
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:07
Avelon
Avelon is offline
ik ben niet echt een trendsetter. als je goed oplet dan weet je wel een beetje wat trends kunnen worden.

zelf heb ik eerst ook gelachen om de soort pofbroeken. maar nu ze in meer verschillende variaties zijn vind ik enkele erg leuk. vooral als ze verder niet te wijd zijn. ik vind het niet gek als mensen van gedachte veranderen, hoe vaker je iets ziet hoe meer je eraan gewend raakt en hoe meer opties je voor iets ziet. zelf loop ik meestal niet als eerste met dat soort dingen en houd ik het vooral bij mn eigen kleding kast. ook omdat ik niet zo rijk ben. ik ben alleen een trendssetter als de mode toevallig bijv tweedehands of gothicachtig wordt. maar das toevallig dan
Oud 12-06-2003, 10:35
Verwijderd
Ik ben geen trendsetter, absoluut niet. Een poosje geleden zou ik mezelf ook niet echt in het hokje van 'volger' hebben geplaatst, ik haalde mijn inspiratie soms bij anderen vandaan, soms bij mezelf. Af en toe droeg ik dan wel een combinatie die ik later bij een vriendin voorbij zag komen, maar dat gebeurde niet wekelijks ofzo.
Ik ben niet zo iemand die expres tegen de trends inging, ik vond het gewoon nooit interessant. Maar als ik iets leuk vind, ben ik ook de eerste die het heeft. Ik twijfel nooit over een aankoop en als ik iets zie, wat nog 'nieuw' en 'apart' is, hangt het meteen in mijn kast. Rare blikken kun je dan in het begin nog krijgen, meestal zie je later dat het gewoon een trend is geworden. [Niet altijd trouwens, maar dan nog blijf ik het dragen, mits ik het nog interessant vind] De laatste tijd begin ik wel wat trendgevoeliger te worden, moet ik zeggen. De mode interesseert me weer wat meer, ik word wat minder veeleisend.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:30
Verwijderd
de ontwerpers zetten de trends, en ik pik die eerder op dan de rest van de massa. dus ja, ik vind mezelf wel een trendsetter.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:06
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Noé schreef op 12-06-2003 @ 15:30:
de ontwerpers zetten de trends, en ik pik die eerder op dan de rest van de massa. dus ja, ik vind mezelf wel een trendsetter.
Hmm...ja, maar zijn de ontwerpers dan niet de trendsetters....als je het namelijk zo stelt ben ik ook weleens trendsetter.
Oud 12-06-2003, 21:24
Verwijderd
Ik ben zo'n enorm saaie grijze muis dat niemand mij na-aapt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:58
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 22:24:
Ik ben zo'n enorm saaie grijze muis dat niemand mij na-aapt.
dus ook een soort van trendsetter min of meer
Oud 12-06-2003, 22:12
Verwijderd
Ja, eigenlijk wel he
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:34
Paris
Paris is offline
Citaat:
on the moon schreef op 11-06-2003 @ 20:11:
bij mij hetzelfde, ik vind het niet echt origineel om met de massa mee te lopen. maar als ik iets leuks zie, maakt het mij niet uit uit welk hokje het komt zegmaar.
zoiets
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:45
kastdeur
kastdeur is offline
ha! nee totaal niet en het kan me eigenlijk ook helemaal niks schelen. kleding is leuk tot op bepaalde hoogte, het bepaalt niet mijn leven oid.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 12-06-2003 @ 22:06:
Hmm...ja, maar zijn de ontwerpers dan niet de trendsetters....als je het namelijk zo stelt ben ik ook weleens trendsetter.
De ontwerpers bedenken het en de massa maakt er een trend van. Als niemand het zou dragen is het geen trend en zijn de ontwerpers dus geen trendsetters. Dus als jij iets als eerste hebt en daarna de massa vind ik dat je jezelf wel zo mag noemen. Maarja wie ben ik?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mensen doen mij gelukkig niet na.
nouja, soms dan. tegenwoordig vind je in elke standaard winkel uv-armbanden, terwijl ik er een tijdje geleden voor naar Breda moest. ik draag dat ding nu ook vrijwel nooit meer eigenlijk. anders heb ik telkens van die meisjes uit mn klas en koppelklas die helemaal dolblij op me afkomen "goh, we hebben dezelfde armband, heb jij em ook van de anita mode?"
ik ben eigenlijk ook niet zo origineel en / of extreem meer.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 16:29
Vevay
Citaat:
wallflower schreef op 13-06-2003 @ 16:54:
"goh, we hebben dezelfde armband, heb jij em ook van de anita mode ?"
Brr. De Anita-mode. *woonde eerst ook in boz.*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2003, 17:49
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Trendzetten?

Het enige is dat ik vorig jaar rond deze tijd een rode broek had en um vaak aan had (tot het in werd: nu heeft iedereen een rode broek/shirt). Nu kan ik um nouwelijks aan, enkel als ik weet dat ik ergens kom waar niet veel jonge mensen zijn.
=/

als lang haar en monokleur kleding in iedere kleur van de regenboog in zijn over een jaar, ben ik een trendzetter
hhahha.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 20:21
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 13-06-2003 @ 18:49:
Trendzetten?

als lang haar en monokleur kleding in iedere kleur van de regenboog in zijn over een jaar, ben ik een trendzetter
hhahha.
Hmm.. Dat is toch eigenlijk al heel ernstig in?
Oud 13-06-2003, 20:35
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Hagezussa schreef op 13-06-2003 @ 21:21:
Hmm.. Dat is toch eigenlijk al heel ernstig in?
ik hou van monokleur, en vooral iedere kledingsstuk in een andere kleur, is dat de huidige mode? Ik weet het allang niet meer.

Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:13
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 13-06-2003 @ 18:49:

Het enige is dat ik vorig jaar rond deze tijd een rode broek had en um vaak aan had (tot het in werd: nu heeft iedereen een rode broek/shirt). Nu kan ik um nouwelijks aan, enkel als ik weet dat ik ergens kom waar niet veel jonge mensen zijn.

oh help. Dus jij hebt eigenlijk wel heel erg de trend gezet van een rode broek of een rood shirt?

het was vast een grapje

Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 12:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Vevay schreef op 13-06-2003 @ 17:29:
Brr. De Anita-mode. *woonde eerst ook in boz.*
werkte dat hyperactieve altijd-lachende dwergje met die immens grote bos krullen er toen al ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten