Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verzin meestal dingen die een half jaar of een jaar later echt een enorme trend worden. Soms vind ik dat wel irritant, omdat ik dan niet meer origineel ben
![]() Soms is het zelfs zo erg dat iets wat ik 3 jaar geleden echt heel veel deed enzo nu opeens een trend is, dat ik me loop af te vragen waar ze t vandaan halen. Niet dat ik dat wil zijn of erop uit ben een nieuwe trend uit te vinden, ik verzin gewoon iets dat ik leuk vind. Wat ook wel grappig is, ik had een of anderer vage uitroep verzonnen op school en gebruikte die te pas en te onpas. Toen ben ik van school veranderd en na een jaartje kwam ik nog eens op bezoek, en die uitroep was gewoon een algemene uitroep geworden... heel vaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze pas ''een bepaald kledingstuk'' aandurfden toen ik het al het aan had gehad.
Leuk om te horen maar als ik andere mensen zie met iets soortgelijks van wat ik wel eens aan heb gehad dan draag ik dat meestal niet meer ( dit is het geval als het om iets echt aparts gaat.---> ik zie dr ook vaak gewoon casual uit ![]() VB: Ik heb altijd petjes en hoedjes en sjaaltjes op mn hoofd..en krijg daar vaak opmerkingen over maar zie wel steeds meer mensen hetzelfde doen ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben niet echt een trendsetter. als je goed oplet dan weet je wel een beetje wat trends kunnen worden.
zelf heb ik eerst ook gelachen om de soort pofbroeken. maar nu ze in meer verschillende variaties zijn vind ik enkele erg leuk. vooral als ze verder niet te wijd zijn. ik vind het niet gek als mensen van gedachte veranderen, hoe vaker je iets ziet hoe meer je eraan gewend raakt en hoe meer opties je voor iets ziet. zelf loop ik meestal niet als eerste met dat soort dingen en houd ik het vooral bij mn eigen kleding kast. ook omdat ik niet zo rijk ben. ik ben alleen een trendssetter als de mode toevallig bijv tweedehands of gothicachtig wordt. maar das toevallig dan ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben geen trendsetter, absoluut niet. Een poosje geleden zou ik mezelf ook niet echt in het hokje van 'volger' hebben geplaatst, ik haalde mijn inspiratie soms bij anderen vandaan, soms bij mezelf. Af en toe droeg ik dan wel een combinatie die ik later bij een vriendin voorbij zag komen, maar dat gebeurde niet wekelijks ofzo.
Ik ben niet zo iemand die expres tegen de trends inging, ik vond het gewoon nooit interessant. Maar als ik iets leuk vind, ben ik ook de eerste die het heeft. Ik twijfel nooit over een aankoop en als ik iets zie, wat nog 'nieuw' en 'apart' is, hangt het meteen in mijn kast. Rare blikken kun je dan in het begin nog krijgen, meestal zie je later dat het gewoon een trend is geworden. [Niet altijd trouwens, maar dan nog blijf ik het dragen, mits ik het nog interessant vind] De laatste tijd begin ik wel wat trendgevoeliger te worden, moet ik zeggen. De mode interesseert me weer wat meer, ik word wat minder veeleisend. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
mensen doen mij gelukkig niet na.
nouja, soms dan. tegenwoordig vind je in elke standaard winkel uv-armbanden, terwijl ik er een tijdje geleden voor naar Breda moest. ik draag dat ding nu ook vrijwel nooit meer eigenlijk. anders heb ik telkens van die meisjes uit mn klas en koppelklas die helemaal dolblij op me afkomen "goh, we hebben dezelfde armband, heb jij em ook van de anita mode?" ![]() ik ben eigenlijk ook niet zo origineel en / of extreem meer. |
![]() |
|
![]() |
Trendzetten?
Het enige is dat ik vorig jaar rond deze tijd een rode broek had en um vaak aan had (tot het in werd: nu heeft iedereen een rode broek/shirt). Nu kan ik um nouwelijks aan, enkel als ik weet dat ik ergens kom waar niet veel jonge mensen zijn. =/ als lang haar en monokleur kleding in iedere kleur van de regenboog in zijn over een jaar, ben ik een trendzetter ![]() hhahha. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het was vast een grapje ![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 21:26. |
![]() |
|
|
![]() |
||||