Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel netjes/leuk als een jongen de deur voor mij openhoudt als ik ergens naar binnen wil en me dan voor laat gaan. Hij hoeft het portier van de auto niet voor mij open te houden dat vind ik weer iets té overdreven. Mij voor laten gaan bij het instappen in de bus is ook wel netjes.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het wel lief als iemand dat voor mij doet, maar ik denk wel dat het me naar verloop van tijd zal irriteren als elke keer als ik ergens in of uit wil gaan hij de deur voor mij opent.. een aantal keer is leuk, maar je moet het niet overdrijven
![]() bijweg, iemand had het over feministes, nou ben ik zelf ook vrij feministisch, maar ik vind het wel leuk hoor, als iemand dat voor mij doet* de volgende keer doe ik het nml dan bij hem ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, tuurlijk hou ik best de deur voor iemand open ofzo, dat spreekt voor zich. Maar 't lijkt me wel irritant als iemand constant de hele dag om je heen rent om alles wat open kan voor je open te houden. Dan krijg je toch op een gegeven moment wel zoiets van "jaahaaa, dat kan ik zelf ook wel!"
![]()
|
Zo af en toe een deur open houden vind ik wel netjes lief en leuk . maarre de rest hoeft niet zo nodig... dat t zo nu en dan gedaan word, nouja is wel leuk maar t zou me vreselijk gaan irriteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het niet erg als een jongen dat doet... maar het moet ook weer niet te overdreven zijn.. Als ik voorop loop bijvoorbeeld dan kan ik zelf ook wel een deur open maken, dan hoeft hij niet aangesnelt te komen om het voor mij te doen.. (tenzij ik maar aan het duwen ben en er ''trekken'' op die deur staat)
mij voorlaten gaan vind ik ook nog wel prima.. maar de autodeur openmaken voor hem hoeft nou ook weer niet perse.. Die dingen kan ik ook best zelf.. Als het toevallig zo uitkomt is een beetje hoffelijkheid zeker niet weg, maar het moet wel binnen proporties blijven.. ![]() (in ieder geval dat je er niet aan hoeft te denken als je iets doet)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar me voor laten gaan in een deur ![]() ![]() |
![]() |
|
Noem me ouderwets, maar het is bijna gewoonte van me om voor vrouwen de deur open te houden.
Nu ik erover denk, dat doe ik altijd als er iemand vlak achtter me loopt. Dat vind ik gewoon niet meer dan normaal. But then again, veel dingen die ik normaal vind vinden veel mensen slijmerig of overdreven.. Oh well
|
mmmz, tja... doe het volgens mij ook automatisch als ik voorop loop... hoort wel een beetje vind ik...
om een of andere reden wil ik dat als ik met een meisje fiets ofzo... ze aan de binnnenkant fietst... meestal kan ik wel ff wat meer remmen in een bocht dan ofzo... en dan weer aan de andere kant van dr gaan fietsen... maar als dat niet kan... dan moet ik dat toch echt vragen ![]()
|
-de deur voor je openhoudt als je ergens naar binnen wil en hij je dan voor laat gaan,
-het portier van een auto voor je open houdt en je vervolgens je laat instappen en dan je ook nog de veiligheidsgordel aanreikt, -je voor laat gaan bij het instappen in de bus? Dit soort kleine dingen doet mijn vriend altijd, hij neemt ook altijd mijn jas aan en hangt hem op plus helpt me bij het anatrekken van de jas.. ( niet ehct nodig maar ok wel lief) Ik vidn het meestal erg lief en leuk als hij dat doet maar erop vallen naa.. het is geowon mooi meegenomen
|
Verwijderd
|
Dat boeit me eigenlijk niet superveel. Ik vind andere, meer romantische dingen veel leuker. Dat hij iets speciaals voor me doet zeg maar. En als hij dat niet doet en verder ook nog eens bot is, dan hoeft hij ook geen deuren voor me open te houden ofzo, want dan slaat het nergens op.
Het is wel weer leuk als iemand wel lief en romantisch is. Dan maakt het het compleet zeg maar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij is dat meer dan normaal als je voor iemand de deur openhoud, lijkt me ook niet al te slim om de deur meteen dicht te gooien als er iemand achter je loopt...
|
Verwijderd
|
Het is ook wel grappig om te zien dat sommige meisjes er fel tegen zijn dat hun vriend de deur voor hun openhoudt, terwijl ze wel verwachten dat een wildvreemde dat voor hen doet als ze een winkel binnenlopen áchter iemand anders.
Geeft maar weer aan hoe totaal clueless velen zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens verwacht ik van niemand dat diegene de deur voor me openhoudt, het is vriendelijk mocht diegene dat wel doen. |
![]() |
|
Hoffelijkheid?! Ik vind het redelijk normaal als een mannelijk persoon de deur voor je openhoud, of dat nou mijn vriend of mijn vader is. Oké het hoeft niet overdreven en dat met die gordel is echt onzin maar dat is (zoals al eerder gezegd) ook geen etiquette of regel. Als er iemand achter mij loopt laat ik toch ook niet de deur tegen zijn hoofd aanknallen,..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het hoffelijke angstveld Millipop | 4 | 07-08-2006 21:57 | |
De Kantine |
Complimenten topic maxwell | 62 | 30-04-2006 00:09 | |
Liefde & Relatie |
(voor de meiden) gentleman elledc | 47 | 12-01-2004 15:15 | |
Liefde & Relatie |
Is dit hoffelijk of gewoon onzin? RevolvingWorld | 46 | 08-01-2004 12:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Integratie Marokkanen? Deel II Gatara | 163 | 13-08-2003 12:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Karel ende Elegast: wat is het verband met hoofsheid??? potverdorie | 15 | 05-03-2003 18:11 |