Ik heb 4jaar geleden 2 nogal slechte ervaringen met jongens gehad.

Sinds die tijd ben ik een beetje bang geworden van jongens en ben dus meer naar meisjes gaan kijken(als je begrijpt wat ik bedoel) Ik heb dus ook 4jaar geen vriendje gehad en vier jaar niet meer gezoend. Nu is er een hele lieve jongen in mijn leven gekomen. Hij weet dit allemaal van me en heeft echt mijn vertrouwen weten te winnen. Ik d8 altijd maar dat ALLE jongens ALLEEN MAAR aan sex denken. Het is wel zo dat veel jongens vaak aan sex denken maar dus niet altijd. Sinds hem ben ik weer iets vrijer geworden: ik ga nuy gewoon bij een jongens groepsgenoot op schoot zitten als er geen plaats is.
Tsja alleen durf ik nu met die jongen nix te doen. Ik wil het wel heel erg graag en hij wil het ook. Maar ik ben bang om weer af te gaan en hij is bang om mij pijn(psychisch) te doen door herrineringen van vroeger op te halen. We zijn dus op dat gebied best afstandelijk maar dit willen we beide niet! We praten er alleen op msn zo open over want DIT durven we elkaar niet echt persoonlijk te vertellen(toch?). Nja zijn er mensen die ook zoiets meegemaakt hebben vroeger(ben overigens gelukkig nie verkracht!) en die daar nu nog last van hebben. Hebben jullie tips of wil je me gewoon helpen door een bemoedigend woordje:?