Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 16:01
kleinedraak
Ik heb 4jaar geleden 2 nogal slechte ervaringen met jongens gehad. Sinds die tijd ben ik een beetje bang geworden van jongens en ben dus meer naar meisjes gaan kijken(als je begrijpt wat ik bedoel) Ik heb dus ook 4jaar geen vriendje gehad en vier jaar niet meer gezoend. Nu is er een hele lieve jongen in mijn leven gekomen. Hij weet dit allemaal van me en heeft echt mijn vertrouwen weten te winnen. Ik d8 altijd maar dat ALLE jongens ALLEEN MAAR aan sex denken. Het is wel zo dat veel jongens vaak aan sex denken maar dus niet altijd. Sinds hem ben ik weer iets vrijer geworden: ik ga nuy gewoon bij een jongens groepsgenoot op schoot zitten als er geen plaats is.
Tsja alleen durf ik nu met die jongen nix te doen. Ik wil het wel heel erg graag en hij wil het ook. Maar ik ben bang om weer af te gaan en hij is bang om mij pijn(psychisch) te doen door herrineringen van vroeger op te halen. We zijn dus op dat gebied best afstandelijk maar dit willen we beide niet! We praten er alleen op msn zo open over want DIT durven we elkaar niet echt persoonlijk te vertellen(toch?). Nja zijn er mensen die ook zoiets meegemaakt hebben vroeger(ben overigens gelukkig nie verkracht!) en die daar nu nog last van hebben. Hebben jullie tips of wil je me gewoon helpen door een bemoedigend woordje:?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2003, 16:05
Nona
Nona is offline
Misschien kunnen jullie elkaar beloven om het heel rustig aan te doen en het altijd te zeggen als er iets mis is of je je ergens niet goed bij voelt. Niet alleen jij, maar hij ook. Als je iets nieuws wilt beginnen kan je het altijd vragen.

Misschien is het een beetje eng om daar zomaar over te beginnen, of te vragen of iets mag (mag ik hier met mijn hand?), maar het werkt wel. Zo blijf je open tegen elkaar en weet je zeker dat je niet te ver gaat.
Oud 16-06-2003, 16:05
poesiefox
poesiefox is offline
Weer af gaan? Wat valt er af te gaan? Toch niet met deze jongen? En daarbij ben je nu geen kind van twaalf meer.

Je durft niet zeg je, och, misschien ben je nog een tikkie aan de jonge kant. Zo lang hebben jullie ook nog niet verkering toch? Je hoeft niet van handje vasthouden meteen het dampende sex in alle lichaamsopeningen stadium binnen te gaan. Dat durfde ik ook niet hoor!

Begin maar eens met lekker tegen elkaar aan hangen, strelen, knuffelen, beetje zoenen, beetje voelen, miischien wat tegen elkaar aanrijen. Daarna mag je weer terugkomen voor wat tips voor gevorderden. Okee?
Oud 16-06-2003, 16:07
Quiana
Quiana is offline
Bouw het langzaam op, je hòeft niet gelijk te zoenen,
vrijen of wat dan ook. Er is niks mis met knus
op de bank zitten/liggen toch?
Goed dat je het aan hem verteld hebt, dan kan hij
er rekening mee houden, en is het voor jou
makkelijker om je grenzen aan te geven.
Lekker rustig aan doen, liever heel langzaam doen,
en zo eraan kunnen wennen, dan allerlei dingen
overhaast doen en vervolgens last van je verleden krijgen.
(hoewel het niet uitgesloten is dat je alsnog herinneringen
ed boven haalt, ook al doe je het langzaam)
Reageren

Regels voor berichten