Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Haha, ik vind het wel een brute actie!
Op deze manier kan je áárdig veel 'tjes besparen per nachtje stappen! Zolang je dr gewoon lekker nuchter tegenover kijkt en de dikke voordelen er van in ziet >> why not?! Lekker boeiend allemaal, kus op de mond is nix ernstigs toch!? Ik zou zeggen: go for it en bespaar dikke knaken! ![]() |
![]() |
|
![]() |
In Nederland zou ik het nooit doen, maar als je in Parijs of Noorwegen komt, daar is het allemaal zo belachelijk duur!!! Dan laat je je toch wel eens verleiden door een barman, en profiteer je zo van de hele avond gratis coctails! Alleen bij lekkere barmannen natuurlijk!
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() zouk ni op prijs stelle ![]()
|
![]() |
|
Zeer triest van die barkeepers die wel zo zijn. En triest van die mensen die zich tot zulk laag gedrag laten verleiden.
Hier beschikken de barkeepers in t algmeen over diploma's. En doen zich meer professioneel voor in het opzicht van de zaak. Maar tuurlijk feesten ze wel mee hier en komen er vaak heel wat shotjes van de zaak op de bar. Maar Barkeepers die misbruik maken van de situatie als inschenker mogen zich geen barkeepers noemen.
|