![]() |
|
![]() |
ja k denk ook dat je em maar eens opnieuw moet doen want direct erna is nog geen zwangerschapshormoon actief.
En een keer te laat ongesteld maakt niks uit zolang je maar geen seks hebt gehad dan!good luck and let us know
||
Citaat:
![]() ontopic: ik zou voor de zekerheid toch nog een test doen... maar het kan ook heel goed zo zijn dat je heel zenuwachtig/bang bent dat je zwanger zou kunnen zijn en op het moment dat je dat soort stress hebt kan ook de menstruatie uitblijven...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Vanaf je 16e kun je naar de dokter gaan en aan de pil zonder dat je ouders erachter komen. Maar op je 14e of 15e weet ik nie. De dokter heeft zwijgplicht en je kan evt vragen of ie t zonder vermelding bij de ziektekosten verrekent ik weet niet precies hoe t zit. Maar t beste is gewoon vragen. Wat denk je nu dat je ouders liever hebben? Een zwangere dochter of iemand die t veilig doet? Als ze jou de pil verbieden dan kun je nog altijd condooms gebruiken dat weten zij ook wel. En ze weten vast ook wel dat de pil veel veiliger is dan een condoom. Ik denk niet dat ze er zo moeilijk over doen toch?
||
Citaat:
||
Citaat:
puistjes heb ik niet... maar euhm je zegt dat je jou moeder vertelde dat jij aan de pil wou, maar hoe oud was je toen?! en als ik vragen of de dokter het evt zonder vemelding bij de ziektekosten verrekent, gaan me ouders toch kijken waar ut van is... en mijn ouders kunnen wel heel moeilijk doen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben ziekenfonds verzekerd en heb nog nooit wat voor rekening van een dokter ofzo gezien. Die worden meteen naar het ziekenfonds gestuurd.
|
![]() |
ik was net 14 en kreeg een vriendje ik heb toen ook gezegd dat ik veel last had van mun menstruatie maar je kunt beter gewoon eerlijk zijn,want dan zegge ze wel vaker van ja ze zijnover zou je niet stoppe toen heb ik dus gezegd dat ik ontmaagd was en graag aan de pil bleef.
Bij particulier zie je waar het geld naartoe gaat.Als je et moet betale is het volgens mij rond de 20 euro ofzoiets(mam werkt bij apotheek). Je kunt ook zaaddodende condooms kope maar kan altijd kapot gaan toch?!?good luck!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je op de eerste dag van je menstruatie met de pil begint ben je de hele maand beschermd.
||
Citaat:
![]() maarja ik ben geen meisje dus ![]()
|
![]() |
Je kan toch altijd nog beginnen met de pil als je echt een vriendje krijgt??waarom zou je nu beginnen? die hormonen zijn troep! en je hebt toch ook geen last van je menstruatie ofzo??
BTW, de pil is direct 'veilig' als je begint op de eerste dag van je menstruatie.. tenminste dat ZEGGEN ze.. bij mij was die dat blijkbaar na 5 maanden nog niet eens.. ![]()
|
ik was 13 toen ik aan de pil ging...m'n moeder stelde het zelf voor! kwam omdat ik zulke buikpijn had elke maand. Menstruatiepijnen ya know....dus dat helpt heus wel, en mijn ouders zijn ook de gemakkelijksten niet....dus zeg dat gewoon..en ik ben dus wel al zo'n 2 jaar aan de pil, maar was hem dus vergeten in te nemen...eigenlijk tot 2 x toe...daarom kan het dus zijn dat ik zwanger ben snappen jullie?! ach ja...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
is dat niet beetje teveel van het goede?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja, je hebt wel gelijk dat je beter de pil+condoom kunt gebruiken. (maar ja, je ligt toch ook niet dehele dag in je bed omdat je bang bent voor de gevaren van de buitnewereld??) maar je hebt gelijk: neem geen risico's!!!!!!!!!!!! oja, en hoe erg vertrouwen jullie op condooms? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |