![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet gewoon even testen wat helpt.. Bij mij helpt allerfree bijvoorbeeld heel goed.. ik heb er afgelopen week ook heel veel last van gehad, maar ook omdat ik geen allerfree bij me had steeds, erg irritant.. Maar n uheb ik een nieuw pakkie gekocht, dus nu kan ik weer even vooruit!
![]() Maar test even uit waar jouw lichaam goed op reageert.. Ik heb btw voor een groot deel last van kriebel in m'n keel en niezen.. |
![]() |
|
wat voor oogdruppels hebben jullie (aan de mensen met hooikoorts)??
ik heb namelijk livocab, maar dit helpt slechts 10 minuten en prikt bovendien heel erg. ik ben vorig jaar naar de apotheek geweest om te vragen of er nog een ander middel was en zij wist niet zo snel iets en zei dat ik maar naar de dokter moest gaan. maar nou ben ik daar pas nog geweest en wil ik niet nog een keer wanneer blijkt dat het voor niets is (omdat er mss geen ander middel is). Maar het is nou zo erg, dat ik vanmiddag op het moment stond 'ziek' naar huis te gaan omdat ik het niet meer hield van de 'oogpijn'. Vandaar dus de vraag.
||
Citaat:
ik heb neusspray en tabletjes (van de dokter), en nu weinig last meer (nasonex en aerius ofzo)
||
![]() |
Citaat:
![]() voor de mensen die tablettjes/sprays/druppels in de drogist kopen??? waarom?? zo'n pakje tabletjes is voor een week en keiduur.terwijl je ze op recept gratis krijgt ![]()
||
Citaat:
Die doen het wel goed en mag je vaak gebruiken, handig als je een "aanvalletje" hebt En prevalin druppels doen het ook erg goed (ik heb die op recept gekregen) Livocab hielp bij mij ook niet echt ![]()
|
Ik heb elke dag neusspray (Flixonase) en dat helpt over het algemeen wel. Verder heb ik ook Zyrtec-pillen (of hoe ze nu ook mogen heten), die ik alleen gebruik als het echt heel erg is. Ze werken wat sneller in dan de neusspray, maar ze zijn bij mij ook sneller uitgewerkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik Flixonase (oid), dat helpt een piepklein beetje. Verder hebben mijn zusje, moeder en ik claritine (tabletjes), maar dat gebruik ik eigenlijk nooit. Mijn vriend heeft telfast (tabletjes) dat schijnt goed te helpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ehm ff vraagje. Ik heb last van een jeukende neus en af en toe heeeeeel hard niezen. Is dit ook een lichte vorm van hooikoorts? of kan het ergens anders van zijn. 't begint nu weer op te komen maar heb er een paar maanden geleden ook last van gehad. En ik heb het niet alleen buiten maar ook in (stoffige) ruimtes.
||
Citaat:
||
Citaat:
en over de medicijnen: ik gebruik elke dag tabletten (claritine), neusspray en oogdruppels, maar 't helpt allemaal niks. daar wordt je zó moe van ![]() maar waar kan je dat homeopatische middeltje kopen? wil ik wel 'ns proberen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Dé oplossing voor hooikoorts HOI-hoi-HOI | 4 | 14-06-2009 09:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
hooikoorts en lenzen gurl19 | 6 | 20-04-2009 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Algemeen hooikoorts topic. Verwijderd | 57 | 24-05-2008 10:43 | |
Lichaam & Gezondheid |