Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ZIJ gaf mij een kus op de mond, zij komt op me liggen, zij komt op mn schoot liggen etc etc etc...gaat met dr voet langs mn been enzo...je voelde gewoon de spanning zooo duidelijk tussen ons....
en toen hebbe we ff gezoend dan...en ja kweet t niet..zij zegt..mn hartje wil mn hoofdje zegt van nee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik snap jou gevoel wel, want je weet dat het raa ris maar dat maakt dr niet minder leuk... maar genoeg advies voor vanaaf, ik ga slapen, ik slaap er een nachtje over en dan hoor je het morgen weer... kuzzle |
![]() |
||
Citaat:
|
Tja wat wil je horen..?
Ze zei zelf al dat ze het best wil proberen maar dat het haar niet verstandig lijkt nu.. Wat meer kunnen wij zeggen..?
|
Hmm, beetje te laat, want je zit nu al 19 minuten bij haar...
Maar kunnen jullie het niet gewoon weer proberen en dat jij dan wat minder 'controlerend' doet? Als dat de enige reden is dat het uitging, dan lijkt me dat wel op te lossen toch?
|
naja FAKFAKFAK kut kut kut kut
naja we hebben dus ff gerpaat enzo...ik ben DOMMMM want ik vroeg of ze kon afspreken zondag...zegt ze nee,ga ik bozig doen (net iets wat zij zo kut vond toen we wat hadden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik jou was zou ik haar niet steeds opbellen omdat ze daar kennelijk ook tegenopliep in jullie relatie, laat zien dat het ook anders kan (als je denkt dat je dat kunt veranderen...) en probeer haar niet steeds opzoeken, geef haar tijd! als ze nog wel wil dat het iets wordt, wordt het op zo'n manier (als je haar even ruimte gunt) ook iets!!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|