Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 20:46
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
tis dus nu bijna 2 weken uit...vandaag weer samene geweest, de vorige keren dat we samen waren ook al knffelen enzo..naja vandaag dus heel klef, op elkaar gelegen tegen elkaar aan etcetc...op gegeven moment ook echt gezoend (met de tong dus)
naja best heftig gezoend..toen zei ze dat we dat maar niet meer moeten doen..en dat ze zegt...mn hartje wil je weer, maar mn hoofd zegt nee...(tging uit omdat ze te bklemmend vond) je merkt dat ze t wel weer heel graag zou willen, dat zegt zij ook,maar dat t dr (iig voorlopig) ff niet slim lijkt...
Maar aan de andere kan zou ze wel weer willen

tsjaaa en nu he?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 20:48
sinsere
sinsere is offline
Rustig aan doen en niets forceren. Druk zorgt er alleen maar voor dat ze verder van je weg raakt.
Oud 12-06-2003, 20:48
Maddan
Maddan is offline
heb ik ook een keer gehad, maar dat ging na anderhalve maand uit, ongeveer een half jaar achter aan gelopen(omdat ze me ook op zo''n manier hoop gaf), en ben heel erg wanhopig van geworden..

als ik in jou situatie zou zitten, zou ik haar laten gaan en snel iemand anders zoeken
Oud 12-06-2003, 20:51
hellion
hellion is offline
Geef haar gewoon tijd, als haar hart je wel wil zoals ze zegt komt het helemaal goed.
Oud 12-06-2003, 21:25
Vini-Vidi-Vici
okeeeee.khoop t,nog iemand reacties?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:45
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Volgensmij heeft je vriendin last van psychische problemen, verwijs haar eerst naar de psycholoog voordat je, je relatie voortzet. Dit slaat namelijk nergens op.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:48
Vini-Vidi-Vici
haha wrom dat nou weer.... we hebben trouwes al 14 maanden iets gehad he
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:58
Verwijderd
ik vind het allemaal een beetje vreemd, want zij maakt het uit, omdat het te beklemmend is, , maar uit andere topics van je lees ik dat ZIJ je steed sweer wil zien...
vraag aan haar wat ze nu eigenlijk wil, want het lijkt me maar kut om de hele tijd aan het lijntje gehouden te worden, geeft jou ook wa tmeer rust...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:59
hellion
hellion is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 12-06-2003 @ 22:45:
Volgensmij heeft je vriendin last van psychische problemen, verwijs haar eerst naar de psycholoog voordat je, je relatie voortzet. Dit slaat namelijk nergens op.
beetje rare reply, heb jij nooit twijfels over dingen, ok, zij dan nu over haar liefde voor hem. Maar een relatie zonder twijfels is ook niets denk ik, dat is blind zijn. Gewoon tijd gunnen dan komt het echt allemaal wel goed.
Oud 12-06-2003, 22:07
Vini-Vidi-Vici
ja ZIJ gaf mij een kus op de mond, zij komt op me liggen, zij komt op mn schoot liggen etc etc etc...gaat met dr voet langs mn been enzo...je voelde gewoon de spanning zooo duidelijk tussen ons....

en toen hebbe we ff gezoend dan...en ja kweet t niet..zij zegt..mn hartje wil mn hoofdje zegt van nee
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 12-06-2003 @ 23:07:
ja ZIJ gaf mij een kus op de mond, zij komt op me liggen, zij komt op mn schoot liggen etc etc etc...gaat met dr voet langs mn been enzo...je voelde gewoon de spanning zooo duidelijk tussen ons....

en toen hebbe we ff gezoend dan...en ja kweet t niet..zij zegt..mn hartje wil mn hoofdje zegt van nee
maar dan vind ik het dus zo vreemd dat ze het beklemmend vind... snap ik niet zo
en ik snap jou gevoel wel, want je weet dat het raa ris maar dat maakt dr niet minder leuk...
maar genoeg advies voor vanaaf, ik ga slapen, ik slaap er een nachtje over en dan hoor je het morgen weer...
kuzzle
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:22
Vini-Vidi-Vici
ze vond t bekllemd omdak n beetje jaloers ben, smste superveel, belde veel als ze es weg was enzo..en ze vond dat controlerend overkomen...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:25
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ze moet gewoon eventjes een duidelijke beslissing nemen, of afwachten of verdergaan of uitmaken.. en niet zo doen..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:39
hellion
hellion is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 12-06-2003 @ 23:25:
Ze moet gewoon eventjes een duidelijke beslissing nemen, of afwachten of verdergaan of uitmaken.. en niet zo doen..
dus jij hebt nog nooit twijfels gehad in een relatie?
Oud 12-06-2003, 22:47
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
dus jij hebt nog nooit twijfels gehad in een relatie?
Als je twijfelt zet je de relatie toch even stil, zo moeilijk is het niet je verbrand er hoogstens 200 caloriën mee
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:53
hellion
hellion is offline
daar heb je dan weer gelijk in

vind het meestal niet leuk om anderen gelijk te geven
Oud 12-06-2003, 23:03
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Hehe ik ook niet, daar is mijn ego blijkbaar te groot voor
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:11
hellion
hellion is offline
hehe...na ja, heb je toch je gelijk van me gehad
Oud 12-06-2003, 23:19
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:45
Vini-Vidi-Vici
zijn dr nog mensne die hiervan iets denken?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 10:26
Vini-Vidi-Vici
niemand meer?want kga dus om 1 uur naar dr toe....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:31
PardonMe
PardonMe is offline
Tja wat wil je horen..?
Ze zei zelf al dat ze het best wil proberen maar dat het haar niet verstandig lijkt nu..
Wat meer kunnen wij zeggen..?
Oud 13-06-2003, 12:20
Jordi
Jordi is offline
Hmm, beetje te laat, want je zit nu al 19 minuten bij haar...

Maar kunnen jullie het niet gewoon weer proberen en dat jij dan wat minder 'controlerend' doet? Als dat de enige reden is dat het uitging, dan lijkt me dat wel op te lossen toch?
Oud 13-06-2003, 18:38
Vini-Vidi-Vici
naja FAKFAKFAK kut kut kut kut

naja we hebben dus ff gerpaat enzo...ik ben DOMMMM want ik vroeg of ze kon afspreken zondag...zegt ze nee,ga ik bozig doen (net iets wat zij zo kut vond toen we wat hadden domme ik) maja toen was zij dus een beetje humeurig en deed wat bozig en zei ook dat t niet meer goed komt enzo...praat ik net weer met dr doet ze weer heel aardig en zegt ze dat t ooit maybe weer goed komt...en ik bel dr dalijk en ja ik weet t niet..wat moet ik doen man awkut kword gek
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:36
sk8er
sk8er is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 13-06-2003 @ 19:38:
naja FAKFAKFAK kut kut kut kut

naja we hebben dus ff gerpaat enzo...ik ben DOMMMM want ik vroeg of ze kon afspreken zondag...zegt ze nee,ga ik bozig doen (net iets wat zij zo kut vond toen we wat hadden domme ik) maja toen was zij dus een beetje humeurig en deed wat bozig en zei ook dat t niet meer goed komt enzo...praat ik net weer met dr doet ze weer heel aardig en zegt ze dat t ooit maybe weer goed komt...en ik bel dr dalijk en ja ik weet t niet..wat moet ik doen man awkut kword gek
Doe rustig man geef haar wat tijd! P.S. En jezelf ook!
Oud 15-06-2003, 14:08
hellion
hellion is offline
ja...snap wel dat ze humeurig word al word je al beetje pissig al kan ze is niet afspreken, geef haar nu maar gewoon tijd
Oud 15-06-2003, 14:22
Verwijderd
als ik jou was zou ik haar niet steeds opbellen omdat ze daar kennelijk ook tegenopliep in jullie relatie, laat zien dat het ook anders kan (als je denkt dat je dat kunt veranderen...) en probeer haar niet steeds opzoeken, geef haar tijd! als ze nog wel wil dat het iets wordt, wordt het op zo'n manier (als je haar even ruimte gunt) ook iets!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten