Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 09:36
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Stel, je hebt ruzie met je vriend(in). Je ziet hem/haar het aanstaande weekend wel, maar je hebt het gevoel dat je het nu moet uitpraten. Er zit flinke afstand tussen jullie in, en je moet per trein reizen. Je ouders zullen je dit niet in dank afnemen + je moet gewoon naar school. Wat zouden jullie doen, afwachten of erheen gaan, en andersom: zou je het fijn of vervelend vinden als je vriend(in) onverwacht op de stoep staat?

(NB Ik heb dit gisteren gedaan, de trein genomen en gespijbeld. Ikzelf vond het prettig, mijn vriend eerst niet, maar na een goed gesprek trok hij bij.)
Oud 12-04-2002, 09:54
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan, zoals je al zei, je vriend vond het eerst niet zo maar na het gesprek ging het beter...
En je hebt uiteraard je hart weer kunnen luchten en de ruzie kunnen verbeteren.
In andere situaties denk ik overigens dat het ook wel fijn is om plotseling een bezoekje te krijgen van je vriendin/vriend... maar je moet wel zeker weten, dat je vriendin/vriend dan thuis is, immers, anders sta je voor een gesloten deur en mocht hij/zij die dag eigenlijk al andere plannen hebben (vergadering, werk, school, you name it) dan denk ik ook wel dat het onhandig kan zijn.
Wel leuk om dan je geliefde nog eventjes te zien voordat je gaat, maar dan spookt ook meteen de gedachte bij je, dat je geliefde dat hele eind heeft afgelegd voor je, terwijl je haar/hem dan maar eventjes hebt kunnen zien/spreken.

Over het algemeen zou ik zeggen, ja, das fijn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 12:15
Verwijderd
Ik zou het ook doen..
Vandaag ga ik ook naar hem toe maar mijn ouders vinden het niet zo fijn en gisteren zei mijn ma dat ik niet meer mocht.
Maar het hangt zo gigantisch op het randje
En ik wil hem niet kwijt, voor geen goud.
Dus ik heb er alles voor over.
Om kwart over 3 neem ik de trein van Deventer naar Rotterdam (= 1uur en 3 kwartier).
Ik moet gewoon naar hem toe.
Gisteren zei hij dat ie het niet meer zag zitten en er geen zin meer in had.. Hij maakte het dus eigenlijk uit. Maar ten eerste KAN ik het niet uit laten gaan over msn.. Ten tweede MOET ik hem gewoon nog één keertje hebben gezien..
En ten derde, ik weet zeker dat het goed kan komen, want het probleem waar wij mee zitten is zeker vanaf mijn kant zo goed als opgelost..

Verder vindt hij het waarschijnlijk niet leuk dat ik kom, hij wil me denk ik niet eens zien. Maar dat maakt me op dit moment niet uit, het gaat hier wel om onze relatie!
Ik denk inderdaad ook dat hij naderhand wel bijtrekt en dat ie het dan op een gegeven moment misschien zelfs wel fijn vindt dat ik er ben.. Hoop het zo

Over het algemeen vind ik het ALTIJD fijn als ie langskomt, vooral omdat we elkaar al zo weinig zien. Alsie dan ook nog onverwacht langs zou komen maakt ie me helemaal gelukkig..
Maar op zo'n afstand is het risico te groot. Strax is de ander niet thuis ofzo en dan heb je voor niets bijna 2 uur in de trein gezeten

Ik hou van hem verdomme
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 12:22
Verwijderd
DV >>> Ik denk dat ik best wel veel weet over hoe het zit tussen jullie. En ik weet ZEKER (sinds ik jullie laatste keer heb gesproken dan... is Woensdag gloov ik) dat hij blij is je te zien. En ik denk dat als jullie het goed uitpraten dat jullie gewoon verdergaan. Ik snap niet helemaal wat er in Tim's hoofd rondspookt, wel een beetje. Maar lang niet helemaal. Ik zou niet weten waarom hij er een punt achter zou willen zetten Verder weet ik 100% zeker dat hij ook heel veel van jou houdt. Dat weet je zelf ook neem ik aan. Ik weet niet helemaal wat er met jullie aan de hand is. Maar ik weet zeker dat het goed kan komen tussen jullie. Ik ga morgen ook naar haar toe, ik moet met 'r praten. Ik mag ook niet van m'n ma. Maar het MOET gewoon. Ze heeft nu 1 en 2 gekozen (als je snapt wat ik bedoel ) Maar dat ga ik 'r uit 'r hoofd praten
Veel geluk vanmiddag.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 13:47
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik zou het ook doen..
Vandaag ga ik ook naar hem toe maar mijn ouders vinden het niet zo fijn en gisteren zei mijn ma dat ik niet meer mocht.
Maar het hangt zo gigantisch op het randje
En ik wil hem niet kwijt, voor geen goud.
Dus ik heb er alles voor over.
Om kwart over 3 neem ik de trein van Deventer naar Rotterdam (= 1uur en 3 kwartier).
Ik moet gewoon naar hem toe.
Gisteren zei hij dat ie het niet meer zag zitten en er geen zin meer in had.. Hij maakte het dus eigenlijk uit. Maar ten eerste KAN ik het niet uit laten gaan over msn.. Ten tweede MOET ik hem gewoon nog één keertje hebben gezien..
En ten derde, ik weet zeker dat het goed kan komen, want het probleem waar wij mee zitten is zeker vanaf mijn kant zo goed als opgelost..

Verder vindt hij het waarschijnlijk niet leuk dat ik kom, hij wil me denk ik niet eens zien. Maar dat maakt me op dit moment niet uit, het gaat hier wel om onze relatie!
Ik denk inderdaad ook dat hij naderhand wel bijtrekt en dat ie het dan op een gegeven moment misschien zelfs wel fijn vindt dat ik er ben.. Hoop het zo

Over het algemeen vind ik het ALTIJD fijn als ie langskomt, vooral omdat we elkaar al zo weinig zien. Alsie dan ook nog onverwacht langs zou komen maakt ie me helemaal gelukkig..
Maar op zo'n afstand is het risico te groot. Strax is de ander niet thuis ofzo en dan heb je voor niets bijna 2 uur in de trein gezeten

Ik hou van hem verdomme
Bij ons hing het dan wel niet aan een zijden draadje, ik liet mijn gevoel de overmacht nemen. En dat is slecht. Ondanks de 'zware' consequenties ben ik blij dat ik dit heb gedaan.

Sterkte iig.
Oud 12-04-2002, 15:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Ik heb dit gisteren gedaan, de trein genomen en gespijbeld. Ikzelf vond het prettig, mijn vriend eerst niet, maar na een goed gesprek trok hij bij.
Gekke musj Gaat het nu weer goed?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:10
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Gekke musj Gaat het nu weer goed?

Zeker wel.

Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:12
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het heerlijk als mijn vriend onverwacht langskomt! Dus de leukste verrassing die er is!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:32
Verwijderd
ja zou me fantastisch lijke
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:49
Janicha
Janicha is offline
Lijkt me ook geweldig! Maar we hebben het er nu over als je ruzie hebt he? eeeh, soms kan ik hem echt wel schieten als we ruzie hebben, en dan zou ik hem dus eerst helemaal uit gaan schelden als ik hem zou zien (zo van: wat denk je wel, hoe durf je zomaar voor mn neus te staan, ik heb belangrijkere dingen te doen dan naar jou gezeur te luisteren.. enz enz) na ja, en daarna zou ik natuurlijk heel geweldig vinden dat hij er is...

Soms hebben we ruzie en dan wil ik hem gewoon ontzettend graag zien, als het op zo`n moment gebeurd dan zou ik wel blij zijn dat hij voor mn neus zou staan
Oud 13-04-2002, 16:50
Verwijderd
Ik geloof in dialoog, dus ik zou altijd de confrontatie opzoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten