Ik zou het ook doen..
Vandaag ga ik ook naar hem toe maar mijn ouders vinden het niet zo fijn en gisteren zei mijn ma dat ik niet meer mocht.
Maar het hangt zo gigantisch op het randje

En ik wil hem niet kwijt, voor geen goud.
Dus ik heb er alles voor over.
Om kwart over 3 neem ik de trein van Deventer naar Rotterdam (= 1uur en 3 kwartier).
Ik moet gewoon naar hem toe.
Gisteren zei hij dat ie het niet meer zag zitten en er geen zin meer in had.. Hij maakte het dus eigenlijk uit. Maar ten eerste KAN ik het niet uit laten gaan over msn.. Ten tweede MOET ik hem gewoon nog één keertje hebben gezien..
En ten derde, ik weet zeker dat het goed kan komen, want het probleem waar wij mee zitten is zeker vanaf mijn kant zo goed als opgelost..
Verder vindt hij het waarschijnlijk niet leuk dat ik kom, hij wil me denk ik niet eens zien. Maar dat maakt me op dit moment niet uit, het gaat hier wel om onze relatie!
Ik denk inderdaad ook dat hij naderhand wel bijtrekt en dat ie het dan op een gegeven moment misschien zelfs wel fijn vindt dat ik er ben.. Hoop het zo
Over het algemeen vind ik het ALTIJD fijn als ie langskomt, vooral omdat we elkaar al zo weinig zien. Alsie dan ook nog onverwacht langs zou komen maakt ie me helemaal gelukkig..
Maar op zo'n afstand is het risico te groot. Strax is de ander niet thuis ofzo en dan heb je voor niets bijna 2 uur in de trein gezeten
Ik hou van hem verdomme