Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik houd van Brabant ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(al spreekt mijn moeder best achterhoeks als ze met mijn oma praat, mja, daar heb ik niets aan want dat kan ik echt niet)
|
nooit, laat hem altijd beeindigen.....meestal iets van
hang nou op....nbee jij eerst.....nee jij.....owjah moet ik je ook nog vertellen,..........half uur later.........nou doei........hang op!.........nee jij! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ligt er aan meestal gewoon keej doei en als ik met een vriendin (noem haar naam maar niet dat zegt jullie toch nix) aan het bellen ben is het meestal of van mijn kant of van haar kant oh ik moet ophangen me moeder/vader vindt dat we te lang bellen okeej tot morgen /donderdag/zaterdag whatever. en dan zitten we nog ff te praten en dan keej doeeeeei of als we net afspreken dat we naar het dorp gaan ofzo is het gewoon gauw keej tot zo doei
|
![]() |
|
Toen ik zo'n 13 jaar ofzo was, ging het altijd zo:
-zeg saluutjes dan hé -ja babaai -daag -daag -*zucht* -*zucht* -wel tot morgen dan hé -ja tot morgen daag -doei -doeidoei -doeipoepeloei -hihi doeipoepeloeipoeipoei -*zucht* -*zucht* -nu leg ik toch echt neer hoor -ja ik ook -op 3 leggen we neer -ja: 1 -2 -3 .... -zeg je hebt nog niet neergelegd -jij ook niet -doei -bye enzovoort wat waren we toen saai |
![]() |
|
|