Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat je in ieder geval andere vrienden erbij krijgt..want aan die 2 heb je ook niet zo veel.. |
![]() |
|
![]() |
Jah ok...thanx...maar geen tips hoe ik kan late zien dat hun ook wat meer naar andere moete... toetrekke ofzo.. wnat ooit gaat ut uit..we ware met zn 3en altijd..ik hep alles late valle voor hun...hun late mij nou valle en zijn same over...en strax hbbn ze niks...
Alls wat ik zeg wordt tege me gebruikt zegmaar, als ik vraag of we xtje samen (Liset en ik) afspreke is Peter boos..omdat ik um buitensluit. Maar als ik zeg, julie spreke toch ook same af...dan is dah wel goed omdat hun verkering hebben... Ligt ut nou aan mij......
||
Citaat:
En daarbuiten; ja het komt me bekend voor. Zorg er iig voor dat ze jou niet als de vijand zien en laat ze lekker hun gang gaan. Ooit komen ze erachter dat je (waarschijnlijk, ik ken je niet) een leuke vriendin bent om mee om te gaan. En zien ze dat niet; why bother? Ik zou ook zeggen; ga wat meer om met andere vrienden/vriendinnen, op een gegeven moment is de nieuwigheid ook uit hun relatie en gaat het óf uit óf willen ze weer contact met je. En als ze je zo blijven behandelen, zijn het dan wel echte vrienden? trouwens onder water in een gracht zoenen.. Ik zou niet eens mijn ogen open durven doen, laat staan zoenen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] [PO] liften probleem xxxmexxx | 1 | 29-05-2014 13:58 | |
Studeren |
Help mij aub met afstuderen! BlupBlopBliep | 0 | 14-08-2011 10:01 | |
Liefde & Relatie |
schoonouders en vriend groezel538 | 3 | 27-03-2004 19:07 | |
Games |