Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 16:56
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Eeej ik hep een probleempje..

Ik had in de 1e 2 beste vriende... ik geef ze effies schuilname anders vink ut btje lullig als ze ut hierzo lezen..
Peter en Liset.
OP n gegeven moment kreeg ik wat met Peter, maar we bleven 3 beste vriende, we deden alles met zn 3en alleen wat Peter en ik meer deden met elkaar was zoene enzo. Maar ut ging na poosje nie meer zo lkkr en we ginge uit elkaar.
een jaar later kregen Peter en Liset wat met elkaar, maar ze lieten mij onwijs vallen... Voorbeeldje..

Peter was jarig... en we ginge voor in de gracht zwemmen. Ook zn nichies enzo ware dr. Peter en Liset ginge steeds onder water zoene en ginge samen met op n surfplank terwijl ik dus met al die kleintjes achter bleef. Ik voelde me heel alleen en genaaid...zegmaar...

Maar steeds als we nu een meningsverscshil hebben...bijv Peter en ik..Kiest Liset voor Peter...En als liset en ik ut nie eens zijn kiest peter voor liset.... Ik weet nie wat ik moe doen... Ik doe alles fout ..... Kan iemand me helpen ?
Oud 09-06-2003, 17:01
Soezen
Soezen is offline
Wel beetje vervelend ja. Je moet eigenlijk eens een keertje alleen zijn met Peter of Liset. Zonder elkaar. En dan vertellen wat je net hier neer zet...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:02
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Jah...hun vinden het logisch dat ze voor elkaar kiezen zeggen ze. Maar ik vin ut veel logischer als de derde persoon geen kant zou kiezen zegmaar... Maar dit is egtniet leuk. Ikvoel me egt zo buitengesloten....
Oud 09-06-2003, 17:03
Verwijderd
eigenlijk is het een logisch verschijnsel... als je verkering met iemand hebt wil je niet constant iemand anders erbij hebben. het voelt misschien lullig maar ik vind het zeer begrijpelijk
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:04
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
jah maar ze blijven me uitnodigen voor film kijke/verjaardag ofzo... en dan denk ik...eindelijk stopt ut misschien..maar ze gaan gwoon heel de tijd zoene enzo..en dat voelt egt zo....niet lkkr
Oud 09-06-2003, 17:04
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 09-06-2003 @ 18:03:
eigenlijk is het een logisch verschijnsel... als je verkering met iemand hebt wil je niet constant iemand anders erbij hebben. het voelt misschien lullig maar ik vind het zeer begrijpelijk
Het is idd erg begrijpelijk. Ze willen van elkaar kunnen genieten en niet dat jij er steeds bij zit om hun te bekijken..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:09
Otis
Otis is offline
maar dan moeten ze haar ook niet met uitnodigen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:14
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 09-06-2003 @ 18:09:
maar dan moeten ze haar ook niet met uitnodigen.
Nee dat is ook zo..had ik nog niet gelezen...

Is echt vaag..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:15
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Jah ...snap je dan ook dat ik zegmaar..steeds hoop krijg als ze me uitnodigen..maar dan krijge we drna weer ruzie als ik zeg dat ze dan ook btje naar mij om moete kijke als ze me uitnodige enzo.... ik voel me gwoon alleen
Oud 09-06-2003, 17:18
Soezen
Soezen is offline
Ja ik snap je wel..ik weet eigenlijk geen echte tips ofzo..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:18
Otis
Otis is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 09-06-2003 @ 18:15:
Jah ...snap je dan ook dat ik zegmaar..steeds hoop krijg als ze me uitnodigen..maar dan krijge we drna weer ruzie als ik zeg dat ze dan ook btje naar mij om moete kijke als ze me uitnodige enzo.... ik voel me gwoon alleen
je moet je gewoon wat meer richten op nieuwe vriendschappen..of ga wat meer om met andere (niet zo goede )vrienden..
dat je in ieder geval andere vrienden erbij krijgt..want aan die 2 heb je ook niet zo veel..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:21
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Jah ok...thanx...maar geen tips hoe ik kan late zien dat hun ook wat meer naar andere moete... toetrekke ofzo.. wnat ooit gaat ut uit..we ware met zn 3en altijd..ik hep alles late valle voor hun...hun late mij nou valle en zijn same over...en strax hbbn ze niks...
Alls wat ik zeg wordt tege me gebruikt zegmaar, als ik vraag of we xtje samen (Liset en ik) afspreke is Peter boos..omdat ik um buitensluit. Maar als ik zeg, julie spreke toch ook same af...dan is dah wel goed omdat hun verkering hebben...

Ligt ut nou aan mij......
Oud 09-06-2003, 17:22
Otis
Otis is offline
waarom zou je ze nog helpen? ( door te laten zien dat ze ook andere mensen nodig hebben) vooral als ze al dit soort gedrag vertonen staan ze echt niet open voor jouw tips hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:24
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Jah..maar op bepaalde rede....hou ik nog van ze zegmaar..ik geef nog wel om ze en ik mis ze..ookal benk boos op ze..
Oud 09-06-2003, 17:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 09-06-2003 @ 18:21:
Jah ok...thanx...maar geen tips hoe ik kan late zien dat hun ook wat meer naar andere moete... toetrekke ofzo.. wnat ooit gaat ut uit..we ware met zn 3en altijd..ik hep alles late valle voor hun...hun late mij nou valle en zijn same over...en strax hbbn ze niks...
Alls wat ik zeg wordt tege me gebruikt zegmaar, als ik vraag of we xtje samen (Liset en ik) afspreke is Peter boos..omdat ik um buitensluit. Maar als ik zeg, julie spreke toch ook same af...dan is dah wel goed omdat hun verkering hebben...

Ligt ut nou aan mij......
Doe alsjeblieft wat aan je Nederlands, dat leest wat minder frustrerend..

En daarbuiten; ja het komt me bekend voor. Zorg er iig voor dat ze jou niet als de vijand zien en laat ze lekker hun gang gaan. Ooit komen ze erachter dat je (waarschijnlijk, ik ken je niet) een leuke vriendin bent om mee om te gaan. En zien ze dat niet; why bother?

Ik zou ook zeggen; ga wat meer om met andere vrienden/vriendinnen, op een gegeven moment is de nieuwigheid ook uit hun relatie en gaat het óf uit óf willen ze weer contact met je.

En als ze je zo blijven behandelen, zijn het dan wel echte vrienden?

trouwens onder water in een gracht zoenen.. Ik zou niet eens mijn ogen open durven doen, laat staan zoenen!
Oud 09-06-2003, 18:17
Marsel
Marsel is offline
Ik vind het beetje kinderachtig klinken.. sorry..

Je bent 14, kom op zeg.. life goes on
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:33
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Jah...u ken wel kinderachtig klinke.. maar die 2 mense ware gwoon mn beste vriende.. elke dag uit school met hun mee enzo...en dan is het toch logisch als je je dan alleen enzo voelt als dat plots ophoudt..
Reageren

Regels voor berichten