Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 09:58
Verwijderd
Wie is ooit stoned als ie belangrijke afspraken heeft of naar werk/school moet?

Ik had net ff een orange bud jointje gerookt voor ik naar me sollicitatie gesprek ging, en dat was echt een dikke space

En in Ierland toen ik bij me oma en opa logeerde had ik 1,5 gram hasj opgehit in 2 min ofzo met de bong van me neef, had ik echt een spacegesprek met me opa over aliens en de pyramides enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 10:20
mind
mind is offline
stoned op school was ik in het begin van het jaar meer dan nuchter, op mijn eindexamen wiskunde was ik ook vet stoned maar dat is een lang verhaal.

Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 10:57
Mir-idiotA
ik, en daardoor dikke problemen ondervonden..
gedronken (meestal is dat de oorzaak)
ontslagen 1x
werk verneukt en behoorlijke gezeik mee gehad 1x
net op nippertje niet van school richting verslavingsiets gestuurd, meerdere keren..

tsjah..
het sucks

*edit* bij muziekles weggetrapt

Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 10:59
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Een keer toen ik nog op de middelbare school zat. Ik vond het verschrikkelijk, werd ontieglijk paranoide en kreeg op de meest ongewenste momenten een lachkick van hier tot Tokyo.

Nee, wat betreft studie blijf ik altijd nuchter.

Tijdens het werken ben ik wel een aantal keren stoned geweest (relaxed de post bezorgen met een vette glimlach op je gezicht), maar aangezien ik altijd 's ochtends werk, doe ik dat eigenlijk ook nooit... dan is gelijk heel je dag verpest.
Oud 04-06-2003, 12:07
Verwijderd
kheb vaak zat in een tussen uur een jointje staan roken... en dan zat ik stoned in de les.. ook vaak zat stoned gweest met een proefwerk.... onder de examens daarintegen, ben ik eraf gebleven..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:22
bluesboy
bluesboy is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 04-06-2003 @ 10:58:

Ik had net ff een orange bud jointje gerookt voor ik naar me sollicitatie gesprek ging, en dat was echt een dikke space

En in Ierland toen ik bij me oma en opa logeerde had ik 1,5 gram hasj opgehit in 2 min ofzo met de bong van me neef, had ik echt een spacegesprek met me opa over aliens en de pyramides enzo
wat heb je er nou aan om voor je sollicitatiegesprek een joint te roken??? dan kan je er toch helemaal niet van genieten?

ben wel eens stoned op m'n werk verschenen, nou, dat was echt goed kut, nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:35
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
kben altijd stoned
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:52
Wietabixke
Wietabixke is offline
ik volg dansles...en t'is echt wel grappig als je eens goed hebt gesmoord en dan gaat dansen
Oud 04-06-2003, 15:00
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
het heeft me een keer mn werk gekost.
tenminste, het was 1 van de aanleidingen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:29
mind
mind is offline
wat dan, ging je smoken voor je baas zijn neus ofzo,
en dan ben je echt wel dom he, bij mijn werk snuiven ze speed, flikkeren ze drank in hun drinken en komen ze kneiterstoned binnen en niemand is ooit onstlagen daarvoor...
je moet gewoom volhouden dat je niet geblowt hebt, dat je gewoon ziek voelt, niemand kan je wat maken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 17:16
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 04-06-2003 @ 17:29:
wat dan, ging je smoken voor je baas zijn neus ofzo,
en dan ben je echt wel dom he, bij mijn werk snuiven ze speed, flikkeren ze drank in hun drinken en komen ze kneiterstoned binnen en niemand is ooit onstlagen daarvoor...
vet stoer gast

Citaat:
je moet gewoom volhouden dat je niet geblowt hebt, dat je gewoon ziek voelt, niemand kan je wat maken.
ja ik had toegegeven dat ik had gerookt
en ik zat in mn proeftijd dus ze konden alles maken.

en nog iets: ik heb al verschillende dingen gehoord, maar ik ben beslist niet dom.
tis even dat je het weet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 17:52
knights
knights is offline
het schiet niet op
knetter zijn op school/werk/belangrijke dingen.

dat sowieso niet..

misschien paar faxjes - pillen wel
nee hehe
Oud 04-06-2003, 18:45
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 04-06-2003 @ 17:29:
haha, dan zou ik als werkgever je niet geloven, aan iemand zie je heus wel offie stoont is.
Oud 04-06-2003, 19:19
mind
mind is offline
hou gewoon vol dat je hooikoorts heb of weinig geslapen hebt, of iets verkeerd gegeten hebt....als je gewoon ernstig lang volhoudt en dat vet serieus doet zal ie niks zeggen. als je moet lache moet je gewoon zeggen dat je het hele idee van stoned zijn belachelijk vind of dat het van de spanningen komt...

(oke als je een kwartier lang een ontzettende lachkick hebt dan is het moeilijk vol te houden maarja...)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:07
apekop123
apekop123 is offline
eigenlijk bijna nooit

Als ik echt iets moet gaan doen. Zoals naar school gaan of werken ofzow, dan wil ik echt niet knetter zijn.

Laatst waren m'n ouders op vakantie en ik d8 hmmz relax ff 's ochtends een jointje voor ik naar school ga. De busreis was geweldig echt gewoon mega cool (muziek aan en spacen ). Maar op school voelde ik me echt kut. Ik was bezig met mijn projectgroep en ik kon ze echt helemaal niet volgen. Omdat ik ze niet goed kan volgen krijg ik dan het idee dat ze allemaal weten dat ik knetter ben. En dan word ik paranoia. Dus nee blowen voor ik iets belangrijks ga doen is voor mij geen goed idee. Het haalt ook de hele reden van het blowen weg. (relaxen, filosoferen en lachen )
Oud 04-06-2003, 20:36
venna
venna is offline
Ik heb 1x stoned in de klas gezeten...ben ik meteen afgeleerd want de leraar ging me in1 overhoren...

Op me werk heb ik wel vaak waus rondgelopen...
Eerst best vaak dat ik nog behoorlijk hard stond te gaan (wilde nachtjes gehad hehe) Dat was echt klote telkens, vooral als je in een winkel werkt (toen tenminste)
En een tijdje gehad dat ik elke dag op me werk een paar x per dag een snuif pakte (keta of coke) op dat moment vond ik dat wel relaxt..

Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:44
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Heel soms in een tussenuurtje. Ook wel es voor een voetbalwedstrijd, hoewel ik dan na 5 minuten al lig te hijgen en puffen. Voor een les geschiedenis vind ik het heel lekker, maar wiskunde of economie, liever niet, al die getallen, veel te verwarrend.

Dus heel soms. Stoned zijn vind ik een stuk fijner in mn vrije tijd. Dan kan je er ten minste goed voor gaan zitten.
Oud 04-06-2003, 21:11
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
venna schreef op 04-06-2003 @ 15:36:
Ik heb 1x stoned in de klas gezeten...ben ik meteen afgeleerd want de leraar ging me in1 overhoren...

Op me werk heb ik wel vaak waus rondgelopen...
Eerst best vaak dat ik nog behoorlijk hard stond te gaan (wilde nachtjes gehad hehe) Dat was echt klote telkens, vooral als je in een winkel werkt (toen tenminste)
En een tijdje gehad dat ik elke dag op me werk een paar x per dag een snuif pakte (keta of coke) op dat moment vond ik dat wel relaxt..
Keta op je werk???? OMG.... Jij bent echt TE erg!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:05
aansteker
aansteker is offline
Ik heb het vroeger wel is gedaan op me werk/ school

Op school was zoiezo al kut, want ik voerde echt geen flikker uit, en dat vonden me medeleerlingen niet zo leuk...

Op me werk heb ik het ook een paar keer gedaan maar kreeg er wel bepaalde opmerkingen over, dus volgens mij merkte ze het wel.

Dus ik doe beide nooit meer, dan wacht ik liever tot ik er echt plezier aan beleef
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:08
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Stoned zijn op het werk en op school is een NONO, daar heb ik al een jaar mee vern*ukt.
Oud 05-06-2003, 17:33
venna
venna is offline
Citaat:
ADHD schreef op 04-06-2003 @ 22:11:
Keta op je werk???? OMG.... Jij bent echt TE erg!
ik WAS te erg
Oud 05-06-2003, 19:44
BlackMystery
BlackMystery is offline
elke dag tijdens de middag voor school
mlaar dat is redelijk normaal
voor de rest eigenlijk voor alles
dit weekend gaan werken
ook stoned
in het begin best wel zenuwachtig (moest opdienen, en dit stoned was misschien geen slimme zet)
maar het is allemaal wel meegevallen
daarna gekalmeert
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:10
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 04-06-2003 @ 10:58:

3
afspraak met de conrector en school
school is vaa kheel erg saai*zucht* daarom moet je het leuker maken he!!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 03:04
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 04-06-2003 @ 13:35:
kben altijd stoned
wauw, belhamel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 06:19
Günther
Günther is offline
als ik niets belangrijk kan het wel eens voorkomen dat ik voor school smoke.. maar ik vind t chiller om na school te dampen, want dan heb je geen verplichtingen e.d. en kun je lekker genieten

voor de rest heb ik in t verleden wel veel dingen gedaan onder het stoned zijn maar tegenwoordig liever wanneer ik niets te doen heb
Oud 06-06-2003, 11:53
Verwijderd
nee, ik wil zelf de belangrijke dingen kunnen zonder die troep.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:41
Verwijderd
ik zit wel eens stoned op school...wel lachuh al heb je dan een lachkick
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten