Advertentie | |
|
![]() |
|
wat dan, ging je smoken voor je baas zijn neus ofzo,
en dan ben je echt wel dom he, bij mijn werk snuiven ze speed, flikkeren ze drank in hun drinken en komen ze kneiterstoned binnen en niemand is ooit onstlagen daarvoor... je moet gewoom volhouden dat je niet geblowt hebt, dat je gewoon ziek voelt, niemand kan je wat maken. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() en ik zat in mn proeftijd dus ze konden alles maken. en nog iets: ik heb al verschillende dingen gehoord, maar ik ben beslist niet dom. tis even dat je het weet. |
![]() |
||
Citaat:
|
hou gewoon vol dat je hooikoorts heb of weinig geslapen hebt, of iets verkeerd gegeten hebt....als je gewoon ernstig lang volhoudt en dat vet serieus doet zal ie niks zeggen. als je moet lache moet je gewoon zeggen dat je het hele idee van stoned zijn belachelijk vind of dat het van de spanningen komt...
(oke als je een kwartier lang een ontzettende lachkick hebt dan is het moeilijk vol te houden maarja...) |
![]() |
|
eigenlijk bijna nooit
Als ik echt iets moet gaan doen. Zoals naar school gaan of werken ofzow, dan wil ik echt niet knetter zijn. Laatst waren m'n ouders op vakantie en ik d8 hmmz relax ff 's ochtends een jointje voor ik naar school ga. De busreis was geweldig echt gewoon mega cool (muziek aan en spacen ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb 1x stoned in de klas gezeten...ben ik meteen afgeleerd want de leraar ging me in1 overhoren...
Op me werk heb ik wel vaak waus rondgelopen... Eerst best vaak dat ik nog behoorlijk hard stond te gaan (wilde nachtjes gehad hehe) Dat was echt klote telkens, vooral als je in een winkel werkt (toen tenminste) En een tijdje gehad dat ik elke dag op me werk een paar x per dag een snuif pakte (keta of coke) op dat moment vond ik dat wel relaxt..
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 20:55. |
![]() |
|
Heel soms in een tussenuurtje. Ook wel es voor een voetbalwedstrijd, hoewel ik dan na 5 minuten al lig te hijgen en puffen. Voor een les geschiedenis vind ik het heel lekker, maar wiskunde of economie, liever niet, al die getallen, veel te verwarrend.
Dus heel soms. Stoned zijn vind ik een stuk fijner in mn vrije tijd. Dan kan je er ten minste goed voor gaan zitten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het vroeger wel is gedaan op me werk/ school
Op school was zoiezo al kut, want ik voerde echt geen flikker uit, en dat vonden me medeleerlingen niet zo leuk... Op me werk heb ik het ook een paar keer gedaan maar kreeg er wel bepaalde opmerkingen over, dus volgens mij merkte ze het wel. Dus ik doe beide nooit meer, dan wacht ik liever tot ik er echt plezier aan beleef ![]() |
![]() |
|
elke dag tijdens de middag voor school
mlaar dat is redelijk normaal voor de rest eigenlijk voor alles dit weekend gaan werken ook stoned in het begin best wel zenuwachtig (moest opdienen, en dit stoned was misschien geen slimme zet) maar het is allemaal wel meegevallen daarna gekalmeert ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
afspraak met de conrector en school school is vaa kheel erg saai*zucht* daarom moet je het leuker maken he!!! |
![]() |
|
als ik niets belangrijk kan het wel eens voorkomen dat ik voor school smoke.. maar ik vind t chiller om na school te dampen, want dan heb je geen verplichtingen e.d. en kun je lekker genieten
![]() voor de rest heb ik in t verleden wel veel dingen gedaan onder het stoned zijn maar tegenwoordig liever wanneer ik niets te doen heb ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 |