![]() |
||
![]() |
Citaat:
noem het 'de aankleding' ofterwijl. Misschien 'spannende' kleding voor mijn vriend. (ik wil namelijk niet, als hij komt, al in mijn bh en string de deur open doen, maar spannende kleding misschien wel...) dat soort dingen.
|
org voor leuke muziek op de achtergrond, begin eventueel met wat eten of drinken. En dan tijdens het eten en/of drinken wat 'flirten' Kleine aanrakingen, maar nog even afhouden.
vervolgens sleep je um mee naar boven en dan go with the flow ![]()
|
![]() |
Ahaa, je bent al geen onschuldig maagdje meer, dat verandert de zaak!
Op het moment dat hij de deur binnenkomt, bespring je hem, rukt hem de kleren van het lijf, je sleurt hem mee naar de slaapkamer, waar het bed net verschoond is en de gordijnen dicht en wat sfeerverlichting aan en lekkere hapjes klaarstaan, en je neukt hem tot jullie blauw zien. Je laat hem fijn alle hoeken van hetbed zien, bindt hem vast, blinddoekt hem, zuigt hem leeg, je doet kortom werkelik alles met hem, rukt de hele trukendoos open. Daar doen mannen het wel op.
|
vinnik wel een goeie eigenlijk van poesiefox, maar ik neem aan dat je t wat romantischer wil.
nouja je hebt iig zelf al ideeen en ervaring, zo lastig kan t toch niet zijn, kaarsjes, muziek, lekker eten, een bad met veel schuim misschien?, mooi lingerie, doorschijnend jurkje. tja meer clichés kan ik niet verzinnen oja oja rozenblaadjes door de hele slaapkamer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op de vriend van mn broer HappyLucky | 11 | 22-02-2004 20:14 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |