![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er eens een topic over gemaakt, daar staan wel veel tips en weetjes in, kijk daar maar eens tussen
![]() De link; http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=Tampons Zelf heb ik onder de douche eerst een vinger eens naarbinnen geduwd, een paar keer, zodat ik wist hoe het voelde en dus wist dat het geen pijn deed. Vervolgens na het douchen de tampon er langzaam ingeduwd, niet te snel, gewoon rustig. Als je ongesteld bent gaat dat wel makkelijk, omdat je dan een beetje vochtig van je menstruatievocht bent. Je moet proberen je hele vingen erin te duwen, met de tampon bij je vingertopje dus. Dan zit hij ver genoeg en voel je hem niet. Klinkt misschien een beetje eng, maar als je het een paar keer gedaan hebt weet je wel hoe het moet. En ook wanneer je zelf weet waar je de tampon naar toe moet duwen, door middel van jezelf te ontdekken van binnen. Het is belangrijk dat je lekker ontspannen bent, dus ga je lekker warm douchen en probeer het eerst met een vinger. Dan voel je hoe alles van binnen voelt en waar je naartoe moet. Vervolgens lekker rustig afdrogen enzo, en dan gewoon proberen met een tampon. Als het niet lukt, dan probeer je het de volgende dag weer. Of je probeert het weer met je vinger... Veel succes! |
![]() |
|
![]() |
Op http://www.menstruatie.net staat een duidelijke handleiding... maareuh: voel je niet verplicht, als je het niet leuk vindt tampons te gebruiken, er zijn nog -tig andere mogelijkheden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Katoen ken ik wel ja, vertelde m'n moeder dat ze dat vroeger zo deden... een soort washandjes waren dat, die je onder je jurk/rok moest vastbinden en 's avonds goed uitwassen... Lijkt me vreselijk goor.... En bladeren ga ik maar niet over beginnen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon en zwemmen Verwijderd | 15 | 21-08-2013 09:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon pijn? damn twin | 14 | 12-09-2011 14:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampons >> help << IJsblockje14 | 7 | 06-02-2010 13:48 | |