Advertentie | |
|
![]() |
|
dat van die forumverkiezing lijkt mij ook niks.. populair zijn en goede forumbaas kunnen zijn lijkt me echt vrij weinig met elkaar te maken hebben... verder ben ik voor een meisje omdat dat al lang geleden is dat er een is geweest als fb hier, maar als er een betere mannelijke kandidaat is dan uiteraard die.. kortom ik weet het niet..
||
Citaat:
![]() mijn stem gaat uit naar ufke, hij is een geboren forumbaas. maar ik denk ook dat terrorkoe en nerd er wel wat van bakken zouden kunnen.
||
Citaat:
![]() het maakt dus geen flikker uit of je nou het meest gerespecteerd word of niet. het hele idee dat de winnaar forumbaas mag worden is daarom niet per se aansprakelijk voor een goede nieuwe forumbaas.
|
Verwijderd
|
Wat Angela zegt: een meisje is misschien wel weer een keer leuk. Dan zou ik zeggen terror koe, want die wil het al zo lang en ze lijkt me ook wel een vrij rechtvaardige forumbaas, of mezelf (want ik wil het ook al zolang maar ik hou dat natuurlijk stil
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En zo serieus reageer ik trouwens ook niet altijd: http://forum.scholieren.com/showthre...38#post5947038 (al was het trouwens weloverwogen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ookal kom ik hier misschien niet zo heel veel zoals die andere mensen hier komen zou ik toch ook even mee willen stemmen voor terror koe omdat ik van mening ben dat zij wel de capiciteiten in huis heeft gezien alle post die ik van haar gelezen heb om dit zooitje in de hand te kunnen houden.
|
Loempia addict: ga maar weer terug naar school, je begrijpt er niets van.
Kijk, die verkiezing, diegene die wint is weliswaar favoriet van iedereen. Je zou hem de keuze op kunnen leggen, of hij het wil of niet. Ze pikken meer van hem. En dit is dan de 1e keer, Loempia Addict, vorige keer zijn ze gewoon aan macht gekomen, en dat had weinig met favoriet te maken. Maar dat een favoriet iemand geen goede forumbaas is is waar, maar er is wel respect voor hem en hij valt meteen goed, een forumbaas zijn is niet zo heel moeilijk, lijkt me (gezien wat masterofpuppetz en jnieuwelaar doen). En Ufke En Terror Koe lijken me geen goede forumbazen. Als een regel is dat een forumbaas niet offtopic gaat, dan zal ik dan maar eens over nadenken, de 'Pijpens' vliegen je om de oren. Daarnaast wil ik naar voren schuiven: Konflikt, Tsasil en Roxy. (geen idee of ze dat zelf willen, maar dat lijken me goede forumbazen).
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
forummer: waarom is mijn topic gesloten? forumbaas Ufke: als je me in een literair cafe pijpt gaat ie weer open |
![]() |
||
Citaat:
-Ufke: Welke goede topics opent hij dan?? -Terror Koe - Ik weet het niet, ik heb daar moeite mee. heb het niet op koeien.
||
![]() |
Citaat:
ontopic; ufke lijkt me wel oke, mag je niet meer offtopic hmm ![]() tsasil, ben ik het over eens ja.
|
ik weet niet of ik je een doos vind, je zei weinig terug. Misschien vind ik je wel heel ardig
En een forum gaat toch om persoonlijke voorkeuren. Ik wil graag een forumbaas met meer inhoud, met meer openheid, een empatisch vermogen en voldoende cognitieve en communicatieve vaardigheden. zo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik kan dit: Vilken vacker klänning, den skulle passa på mitt sovrumsgolv! |
![]() |
|
Nogmaals:
Een forumbaas moet deze kwaliteiten bezitten (vind ik) -Empatisch vermogen -Voldoende cognitieve kwaliteiten -Voldoende Communicatieve Vaardigheden -Openheid -Directheid en zich aan forumbaasregels kunnen schikken En ik denk niet dat Terror Koe, Chaos of Ufke deze positie kunnen invullen, hoe graag ik ze ook mag op persoonlijk vlak.
|
goh ik ben eigenlijk al in geen tijden op muziek geweest dus ik weet eigenlijk ook niet wie er nu veel rondhangen wie een geschikte forumbaas zou zijn.. ik stam nog uit de tijd dat Vorkje forumbaas werd..
![]() Maar goed, ik vind dat het wel iemand moet zijn die open staat voor verschillende soorten muziek, hoeft het niet mooi te vinden, maar moet wel respecteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.. Iemand die ook verder kijkt dan zijn eigen muzieksmaak en die niet alles wat daar niet aan voldoet ruk vindt.. Het moet ook iemand zijn die VEEL tijd heeft, en veel tijd op het forum doorbrengt, en die niet te veel spammed.. moet wel kunnen vind ik, maar met mate ![]() En iemand die rechtvaardig en consequent handelt.. Tja als je iemand hebt die alleen de topics openhoudt die hij/zij zelf leuk vindt, dat schiet natuurlijk niet op.. Ook muziek moet leuk en gezellig blijven natuurlijk ![]() Ik zal toch weer eens wat vaker komen buurten, back to the roots ![]() Moge de opvolger van IEMOW-KOR een waardige opvolger zijn!
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 19:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook moet ie iemand durven zijn waar sommige mensen een hekel aan hebben. Want je zult veel stront over je heen krijgen lijkt mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Honkballertje is de nieuwe forumbaas van Sport. Missy | 0 | 07-01-2011 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorstellen nieuwe forumbaas flyaway | 12 | 01-11-2007 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Forumbaas m/v gezocht! CSN | 24 | 29-07-2007 11:02 | |
Beleidszaken |
Forumbaas+ revisited Simon | 46 | 21-03-2004 08:27 | |
De Kantine |
siNix nieuwe forumbaas op de kantine Verwijderd | 12 | 09-04-2002 17:40 |