Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je voor andere meisjes hetzelfde voelt zou ik als ik jou was daar eerder iets mee beginnen. Ookal is het dacht ik wel legaal voor de wet om zelfs te trouwen met een neef/nicht.
Maar het lijkt me dat je familie er wel raar van op zou kijken, zouden ze bij mij in ieder geval doen. Maar als je niet zeker weet of je wel verliefd bent zou ik daar eerst proberen achter te komen ![]() |
![]() |
|
Hey,
volgens mij vind een neef van me, me ook wel meer dan 'okeej'. we zijn wel altijd heel 'close' samen, kunnen het overal over hebben enzo..Toch zou ik nooit iets met 'm willen hebben, maar op zich voelt 't wel goed als we samen zijn enzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Misschien dat het in de ogen van anderen niet goed ofzo is, maar zolang het voor jezelf maar goed voelt kan je het toch best proberen denk ik!?
Ik weet niet hoe het wettelijk zit met trouwen van familie, maar kom op zeg: hoe oud zijn jullie en waarom zou je je daar nu al druk om maken? Zorg gewoon dat je je prettig voelt en als je verliefd bent en het is wederzijds, waarom zou je dan niks met je verliefde gevoel doen? |
![]() |
|
![]() |
In heel veel culturen is een vaders zusters zoon huwelijk, of een moeder broeders dochter huwelijk zowat beschouwd als een match made in heaven. Het wordt daar bij voorkeur zo geregeld. Familie is betrouwbaar, een vreemde is of een indringer of hij pakt je kind af.
|
Hmm vroeger was ik heeeel verliefd op mn neef en hij vond mij ook wel interresant..
Nu helemaal overheen gegroeid en vind hem nu echt creepyyyyyyy.. Maar ja heb dus wel zon soort situatie gehad
|
![]() |
Misschien voel je gewoon wel familieliefde, maar omdat je zo goed met haar kunt enzoh, dat je gewoon dat wat sterker voelt dan bij je andere familie.. Je hoeft dus niet perse verliefd op haar te zijn... Ik weet het ook niet hoor, het ligt ook helemaal aan jezelf hoe je er mee om gaat en er mee om wilt gaan...
|
![]() |
heee
ik heb ook een neef van 21 en dat is echt mijn maatje!! vroeger toen ik 6 of 7 was ging ik altijd als ik bij mij oom of tante was met hem mee naar buiten enz... we kunnen het et laatste jaar echt heeel goed vinden samen en hij woont nu alleen en ik ga daar ook regelmatig langs.. we kunnen over alles praten en soms heb ik ook het gevoel dat ik meer voor m voel maar dat heb ik van me afgezet, maar hij is misschien wel me beste vriend... hij weet alles van mij en ik van hem... met hem kan je ook lekker knuffelen ![]() Als ik jou was zou ik kijken of het ook leuk kan blijven zoals het nu is... want mij lijkt een relatie met je nicht niet echt verstandig want dalijk ontstaat er nog een familieruzie ofzo haha maar als nou blijkt dat je echt verliefd op der bent en zij op jou zou ik het gewoon proberen!! in de liefde is alles mogelijk dus waarom niet? succes!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|