Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hahahahaha. in je slaap over punk cd's kotsen. freudiaanse gedachtengang erachter: niet meer naar punk luisteren jongen.
|
door een slecht uitgevoerde wisseltruc ben ik een paar jaar geleden mijn cd van de travolta's kwijt geraakt.
achteraf eigenlijk helemaal niet zo'n ramp; kutmuziek ![]() [edit: ik heb inmiddels via een vriendin weer een exemplaar, wel een gekopieerde ]
|
ik ben echt zo vaak cd's kwijt
het vervelende is dat ik ook weleens cd's kwijtraak die ik nog nooit geluisterd heb... en dan weet je wel, he, ik ben iets kwijt, maar niet precies wat... dat is zo kut ik weet sowieso niet wat ik kwijtraak totdat ik er eens naar zoek ben laatst de nieuwe van red snapper kwijtgeraakt en de back to mine van the orb en morcheeba... kut... misschien ook wel die van new order... *gaat gelijk kijken*
|
ik ben een cd van vex red kwijt al heel lang
niet dat dat erg is, wat een kutband en verder heeft mijn broer mijn lieve sonic youth cd (evol) ooit geleend zonder te vragen.. de cd werd vervolgens ontvreemd in een café. dat is een half jaar geleden en ik vind dat hij een nieuwe moet dokken godverdomme mijn zusje jat altijd mijn deadsy cd, mijn cd van the strokes enz naja ook van greenday, nirvana, muse maar aangezien ik dat nooit luister merk ik t niet
|
![]() |
Vorige week kwam ik een CD tegen die ik iets langer dan een jaar kwijt was: Jeff Buckley met Grace. Een briljante CD die ik op m'n verjaardag nog gedraaid had, maar de volgende dag ineens spoorloos verdwenen was. Dat wil zeggen: het hoesje had ik nog, maar die was dus leeg. Kwam het nou door de drank of had één van de gasten het als tegenprestatie voor z'n cadeautje mee naar huis genomen? Overal gezocht... nergens te vinden. Ik had bijna een nieuw exemplaar gekocht, want ik vond dat ik toch wel dat ie in mijn platenverzameling moest. Kom ik 'm ineens van de week tegen omdat ik iets wil opzoeken in een tekstboekje van een andere CD (niet van Buckley overigens) als ik het doosje opendoe en er twee CDs uitrollen. Heeft ie daar een jaar ingezeten... Maar ja, 't was bij een CD die ik niet zo vaak luisterde (in elk geval minder dan 1 keer per jaar) en om nu alle hoesjes van alle CDs na te gaan kijken... Maar ik was wel erg blij toen ik m weer terugvond. Gelijk helemaal (én hard) gedraaid.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar met uitlenen heb ik ook moeite..liever niet dus.. en op sommige cd's ben ik ontzettend zuinig, die krijgt niemand mee (heilig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
van cd's naar 1 dvd DopeBean | 3 | 18-09-2006 17:41 | |
Muziek |
Stof vangende CD's Tsasil | 28 | 17-06-2003 11:52 | |
Muziek |
cd's zijn te duur. +M@rieke+ | 51 | 08-10-2002 15:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taakstraf voor handelaar extreem-rechtse cd's dystopia | 41 | 03-06-2002 10:56 |