Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 16:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Op al die klotesites moet je betalen wil je op een kamer reageren.
Advertentie
Oud 18-06-2003, 23:19
Verwijderd
ook op kamernet.nl?
Oud 18-06-2003, 23:54
battlestar
battlestar is offline
bij kamernet.nl zijn volgens mij inderdaad de eerste 5 reacties gratis.. en lang niet bij alle sites moet je betalen hoor..
kamers.pagina.nl
Oud 19-06-2003, 00:07
Luna Tsjik
Luna Tsjik is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef op 19-06-2003 @ 00:54:
bij kamernet.nl zijn volgens mij inderdaad de eerste 5 reacties gratis.. en lang niet bij alle sites moet je betalen hoor..
kamers.pagina.nl
Maar de kamers op die sites zijn vaak inmiddels al verhuurd of je krijgt geen reactie. Ik mailde voor 10 kamers, ik kreeg 1 reactie na 2 weken dat was van een kamer die al bezet was.
Het kost wel meer, je inschrijven bij een kamerbureau, maar je krijgt er ook wat voor terug... Ik heb me ingeschreven bij www.directwonen.nl. Ze bellen ook regelmatig als ze een kamer hebben gevonden en mailen het door
Oud 19-06-2003, 00:19
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Luna Tsjik schreef op 19-06-2003 @ 01:07:
Maar de kamers op die sites zijn vaak inmiddels al verhuurd of je krijgt geen reactie. Ik mailde voor 10 kamers, ik kreeg 1 reactie na 2 weken dat was van een kamer die al bezet was.
ja, je moet er echt geluk op hebben.. ik had dat geluk net wel dat ik een reactie kreeg op mijn reactie , maar als ik nog steeds veel moeite zou hebben met het vinden van een kamer zou ik dat inschrijfgeld er echt wel voor over hebben..
Oud 19-06-2003, 10:42
brynn
brynn is offline
ik sta ingeschreven bij het kamerburo, ben ook op zoek naar een kamer in maastricht, maar dan gebeurd het ook nog steeds heel vaak dat de kamers al weg zijn of dat ze een jaarcontract willen. maar als iemand, nog een kamer over heeft...?
Oud 19-06-2003, 19:11
k28
k28 is offline
als je wilt kan je morgen een kamer hebben in maastricht --> Kijk gewoon op kamerburo.nl!
Oud 19-06-2003, 19:40
marieke_temp
marieke_temp is offline
studentenkamer.nl en studentenkamers.nl zijn gratis
Oud 20-06-2003, 12:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
k28 schreef op 19-06-2003 @ 20:11:
als je wilt kan je morgen een kamer hebben in maastricht --> Kijk gewoon op kamerburo.nl!
Mja, maar de inschrijfkosten zijn 30 euro..
Oud 20-06-2003, 12:35
poesiefox
poesiefox is offline
Kaartjes ophangen in alle supermarkten is gratis. Zo zochten wij ook altijd onze nieuwe huisgenoten uit. Even bellen, kijken of het een leuk iemand lijkt, dan laten komen, en dat werkte altijd heel goed.
Oud 20-06-2003, 20:11
brynn
brynn is offline
k heb sinds vanmiddag lekker een kamer, hartje maastricht. dat zijn die inschrijfkosten bij kamerburo.net echt wel waard hoor.
Oud 20-06-2003, 21:37
brandje
brandje is offline
Een kamer in mestreech vinden is niet moeilijk. En voor kamernet.nl moet je gewoon betalen.
Oud 21-06-2003, 19:50
Verwijderd
Ik weet niet veel sites, maar voor de meeste kamerburo's enzo moet je ook betalen.. en daar en op sites staan ook de meeste kamers ingeschreven..
En anders briefjes ophangen of zoeken in supermarkten enzo

Mijn kamer in Maastricht komt misschien vrij per begin of half september, ligt heel gunstig, maar is wel klein..
Oud 23-06-2003, 11:19
k28
k28 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 20-06-2003 @ 13:09:
Mja, maar de inschrijfkosten zijn 30 euro..
dus? Om makkelijk een goede kamer te vinden moet je nu eenmaal geld betalen. Daarnaast sta je meteen ingeschreven bij de woningbouwvereniging als je je inschrijft bij het kamerburo..
Oud 24-06-2003, 06:32
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
brandje schreef op 20-06-2003 @ 22:37:
Een kamer in mestreech vinden is niet moeilijk.
Plaats zat hier ja

Regels voor berichten