Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 16:42
Delpaulo
Delpaulo is offline
Een vraag voor de meiden. Knappen jullie allemaal af op iemand die een kleine penis heeft? Ik heb zelf een heel kleintje (micropenis). Geen stomme reacties alsjeblieft...
Oud 08-04-2004, 16:48
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
wat is klein?
ik knap er niet op af, al heb ik nog nooit een echt kleine penis gezien..(gehad). tijdens de sex vind ik het ook niet ecth belangrijk.
het gaat erom HOE je het doet, niet hoe groot hij is..
Oud 08-04-2004, 17:00
Mama van Beer
Mama van Beer is offline
Ja, ik wel.
Oud 08-04-2004, 17:04
Delpaulo
Delpaulo is offline
[QUOTE]Evelyne1988 schreef op 08-04-2004 @ 17:48 :
[B]wat is klein?

5 cm
Oud 08-04-2004, 17:06
Apomes
Apomes is offline
[QUOTE]Delpaulo schreef op 08-04-2004 @ 18:04 :
[B]
Citaat:
Evelyne1988 schreef op 08-04-2004 @ 17:48 :
wat is klein?

5 cm
in slappe toestand of erectie toestand
en indien slap hoe groot is hij dan in erectie toestand (soms groeien ze wel 3 keer zo veel)
Oud 08-04-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Delpaulo schreef op 08-04-2004 @ 18:04 :

5 cm
Als dat in erectie is: Ja, dat is een afknapper!
Oud 08-04-2004, 17:08
Delpaulo
Delpaulo is offline
Citaat:
Apomes schreef op 08-04-2004 @ 18:06 :
in slappe toestand of erectie toestand
en indien slap hoe groot is hij dan in erectie toestand (soms groeien ze wel 3 keer zo veel)
Ja in erectie, normaal is ie maar 3.
Oud 08-04-2004, 17:10
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
iederen vind iets anders klein..
ikzelf zou msischien eerst zoiets hebben van is dat het nou..
maar goed tis wat je ermee doet he!
wil niet zeggen dat t niet lekker is dan
Oud 08-04-2004, 17:23
juno
juno is offline
Als ik je voor een ONS mee naar huis zou nemen zou ik bij de aanblik van jouw weasel's wedding tackle opeens ontzettende hoofdpijn krijgen, en je kon weer naar huis gaan.

Maar als ik je gewoon had leren kennen, en je helemaal geweldig vond, en je zou geweldig zoenen en je kon ook verder geweldig lekker vrijen, dan zou ik er denk ik niet eens zo mee zitten.

Maar als ik jou was zou ik er geen punt van maken als ik dan wel opperde dat we misschien ook maar een plastic vriendje voor erbij moesten aanschaffen....
Oud 08-04-2004, 17:28
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
juno schreef op 08-04-2004 @ 18:23 :
Als ik je voor een ONS mee naar huis zou nemen zou ik bij de aanblik van jouw weasel's wedding tackle opeens ontzettende hoofdpijn krijgen, en je kon weer naar huis gaan.

Maar als ik je gewoon had leren kennen, en je helemaal geweldig vond, en je zou geweldig zoenen en je kon ook verder geweldig lekker vrijen, dan zou ik er denk ik niet eens zo mee zitten.

Maar als ik jou was zou ik er geen punt van maken als ik dan wel opperde dat we misschien ook maar een plastic vriendje voor erbij moesten aanschaffen....
idd
Oud 08-04-2004, 17:31
Verwijderd
ik ga geen domme reactie geven ook al wil ik dat graag
Oud 08-04-2004, 17:35
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
5 cm is idd wel heel klein, maar dit hoeft voor de sex niet veel te zeggen. precies wat juno zegt, ik zou t voor een one-night-stand liever anders zien, maar als 't serieus zou zijn zou ik er geen probleem van maken...
Oud 08-04-2004, 17:38
Delpaulo
Delpaulo is offline
Citaat:
Evelyne1988 schreef op 08-04-2004 @ 18:35 :
5 cm is idd wel heel klein, maar dit hoeft voor de sex niet veel te zeggen. precies wat juno zegt, ik zou t voor een one-night-stand liever anders zien, maar als 't serieus zou zijn zou ik er geen probleem van maken...
Het valt dus wel mee zo te horen :-)
Oud 08-04-2004, 17:39
juno
juno is offline
De eigenaar is belangrijker dan de pielemuis hoor.
Oud 08-04-2004, 17:43
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
juno schreef op 08-04-2004 @ 18:39 :
De eigenaar is belangrijker dan de pielemuis hoor.
Inderdaad. Je kan dan nog zulk goed gereedschap hebben, maar als je er niet goed mee om kunt gaan..
Oud 08-04-2004, 17:51
juno
juno is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 08-04-2004 @ 18:43 :
Inderdaad. Je kan dan nog zulk goed gereedschap hebben, maar als je er niet goed mee om kunt gaan..
En al kan hij dat wel, als het verder een kloothommel eerste orde is, hoef ik hem echt niet!
Oud 08-04-2004, 18:05
Some
Some is offline
micropenissen worden niet groter dan 7 cm ofzo toch??

Nouja reageer hier niet om ben geen meisje.. maar het gaat niet alleen om de lengte .. ook om hoe je het doet en jijzelf !
Oud 08-04-2004, 18:15
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
Citaat:
quote:
-----------------------------------------------------------------------------
Evelyne1988 schreef op 08-04-2004 @ 18:35 :
-----------------------------------------------------------------------------

Het valt dus wel mee zo te horen :-)
het valt idd heel erg mee! het gaat om hoe JIJ bent en hoe jij het DOET...niet om de lengte van je piepelmans
Oud 08-04-2004, 19:55
emmol
emmol is offline
ik zou er zeker ff schrikken.. eerlijk is eerlijk
maarjah liefde maakt blind!

ik denk dat als je een serieuse relatie aangaat dat niet over de lengte van een penis gaat..

good luck
Oud 08-04-2004, 20:24
Innocent
Innocent is offline
Citaat:
wat is klein?
uhuh.. en dan kun j als jongen nog zoveel doen, maar waarschijnlijk voelt zij met die maat toch nix..

Size does matter..
Oud 08-04-2004, 20:27
THW Mark
THW Mark is offline
Citaat:
Innocent schreef op 08-04-2004 @ 21:24 :
uhuh.. en dan kun j als jongen nog zoveel doen, maar waarschijnlijk voelt zij met die maat toch nix..

Size does matter..
maar hij heeft wel grote handen
Oud 08-04-2004, 20:48
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
wat is klein?
--------------------------------------------------------------------------------

Size does matter..
tuurlijk, het zal anders voelen ja...of beter gezegt je zal minder voelen, maar je kan een meisje nog wel lekker opgeilen met een kleine penis hoor, en de meeste meisjes komen niet klaar door de daad zelf...
Oud 08-04-2004, 21:24
Verwijderd
Met een micropenis ben je dus duidelijk wel de lul.

hahahahah
Oud 08-04-2004, 21:36
wiebenik
wiebenik is offline
Nou bij iemand met een grote pik kom ik ook niet klaar, dus mij zal het weinig interesseren.
Oud 08-04-2004, 22:04
Some
Some is offline
ter aanvulling:

Ongeveer 0,6% van de jongens wordt geboren met een micropenis.
ˇ Bij een pasgeborene gaat het om een penis die kleiner is dan 1,9 cm en bij een volwassen man om een penis kleiner dan 3,8 cm. Dit is gemeten aan de bovenkant van de slappe penis, vanaf het schaambeen tot het topje, terwijl deze wordt uitgetrokken tot maximale lengte

jij hoort dus bij die 0,6% ... kan maar heb je het wel slecht getroffen.
Oud 09-04-2004, 07:28
Gent
Gent is offline
Zoals al hier boven is gezegd: 'It's the way that you shake it, not the shape or the size'.

Kan je wel aanraden om een dame eerst te informeren dat de jouwe niet is zoals van 'normale' jongens. (heb ik namelijk ook gedaan bij mijn vriendin, ben zelf namelijk besneden).

Plus ik kan je aanraden geen one-night-stands te doen

Greetzzz,

The Gent
Oud 09-04-2004, 08:54
deesmees
deesmees is offline
ja als ik echt verliefd zou zijn dan zou ik er niks om geven denk ik,zou wel graag willen dat ie me vertelde dat ie zo klein is voordat we uit kleren gaan.

Al kan ik me voorstellen dat je na een tijdje toch wel weer echt gevoel van een 'gewone' piemel wilt voelen

hoe dan ook is gewoon shit,maar als een meisje echt om je geeft zal ze het wel accepteren en anders neem je er gewoon wat speeltjes bij
Oud 09-04-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
deesmees schreef op 09-04-2004 @ 09:54 :
ja als ik echt verliefd zou zijn dan zou ik er niks om geven denk ik,zou wel graag willen dat ie me vertelde dat ie zo klein is voordat we uit kleren gaan.

Al kan ik me voorstellen dat je na een tijdje toch wel weer echt gevoel van een 'gewone' piemel wilt voelen

hoe dan ook is gewoon shit,maar als een meisje echt om je geeft zal ze het wel accepteren en anders neem je er gewoon wat speeltjes bij
what more can I say? ...

xxx
Oud 09-04-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Forumbazin - schreef op 08-04-2004 @ 18:07 :
Als dat in erectie is: Ja, dat is een afknapper!
Forumbazin -

Uhm.
Nou, afknapper afknapper.. gemiddeld tot iets groter is wel iets prettiger.
Oud 09-04-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Delpaulo schreef op 08-04-2004 @ 18:04 :
5 cm [/B]
Als dat de erectie is, word ik daar niet opgewonden van. Ik zou het uitmaken.
Oud 09-04-2004, 13:30
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
ach boeie....als iemand van je houd,zal die gene helemaal geen probleem erover maken.

Lijkt me best ideal.Vooral als je ouders nog thuis zijn.Kan dat mens tenminste rustig de mond dicht houden zonder al dat geschreeuw en gekreun.
Oud 09-04-2004, 13:52
Some
Some is offline
Citaat:
Jadie schreef op 09-04-2004 @ 12:14 :
Als dat de erectie is, word ik daar niet opgewonden van. Ik zou het uitmaken.
slet
Oud 09-04-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 09-04-2004 @ 14:52 :
slet
Gefrustreerd zijn omdat je niet normaal met je vriend kan neuken.
Oud 09-04-2004, 14:19
juno
juno is offline
Een "grote" windt me wel op ja, maar dat is meer het idee, want ik vind ze allemaal even lekker.

Nou heb ik ooit een jongen waar ik helemaal smoor op was in de broek getast, en daar zat wat anders in dan wat ik gewend was. Hij wees naar beneden en was wat korter, ( nog steeds gemiddeld, maar ja, ik was verwend) en ook anders van vorm, beetje puntig. En ik paniekte. Ging echt in de rondte voelen waar hij zat. OMG, dat moet mij overkomen, he's dickless, flitste het door me heen.

Nou bleek hij het gebrek aan lengte goed te maken met veel dikte, maar het was echt even schrikken. Maar ik was smoorverliefd, en na die eerste twee seconden schrik kon het me al niet meer schelen.
Oud 09-04-2004, 15:56
Mary Jane
Mary Jane is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-04-2004 @ 22:24 :
Met een micropenis ben je dus duidelijk wel de lul.

hahahahah
*ik ga niet lachen, ik ga niet lachen, ik ga niet lachen...*

*sorry*
Oud 09-04-2004, 16:12
Some
Some is offline
Citaat:
Jadie schreef op 09-04-2004 @ 15:09 :
Gefrustreerd zijn omdat je niet normaal met je vriend kan neuken.
ja slet was niet het juiste woord...
Oud 09-04-2004, 16:44
sanguine
sanguine is offline
ik hoop dat je voor de rest super super leuk bent om het te compenseren.. voor de seks zou ik het niet doen, voor de liefde wel.

trouwens, wat zijn je ervaringen met meisjes? hoe reageerden ze er tot nu toe op?

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 16:47.
Oud 09-04-2004, 16:51
Verwijderd
Ik zou er wel van 'schrikken' (niet schrikken van 'aaaah!' maar schrikken van 'huh?') en ik zou er ook niet super blij mee zijn - dan kun je in de meeste standjes niet eens sex hebben omdat-ie er bij elke beweging uit valt, lijkt mij. Maar ach, zo'n g-plek zit op 4 a 5 cm diepte dus daar kun je nog net bij, en de ingang van de vagina is ook nog erg gevoelig, en er is nog altijd een clitoris. Ik zou het er zéker niet om uitmaken.
Oud 09-04-2004, 18:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Some schreef op 08-04-2004 @ 23:04 :
ter aanvulling:

Ongeveer 0,6% van de jongens wordt geboren met een micropenis.
ˇ Bij een pasgeborene gaat het om een penis die kleiner is dan 1,9 cm en bij een volwassen man om een penis kleiner dan 3,8 cm. Dit is gemeten aan de bovenkant van de slappe penis, vanaf het schaambeen tot het topje, terwijl deze wordt uitgetrokken tot maximale lengte

jij hoort dus bij die 0,6% ... kan maar heb je het wel slecht getroffen.
Zoveel? Dat is meer dan 1:200.

Ik heb het niet, gelukkig. Maar hoeveel mensen het hebben, wow... Ik dacht dat heel zeldzaam was, dat valt dus wel mee.
Oud 09-04-2004, 18:59
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-04-2004 @ 19:55 :
Ik heb het niet, gelukkig.
Patser
Oud 09-04-2004, 18:59
fractuur
fractuur is offline
Ik heb zin om een gemene opmerking te maken, niet tegen de TS maar tegen FA.

On-topic: ik sluit me volledig aan bij Juno.
Oud 09-04-2004, 19:11
Elmoo
Elmoo is offline
Het gaat niet om de grootte maar wat je er mee doet. Een gozer met een grote kan een flop in bed zijn en iemand met een kleine kan super zijn in bed. Dus niet onzeker zijn over jezelf, heb vertrouwen in jezelf!
Oud 09-04-2004, 19:45
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
MarKel schreef op 09-04-2004 @ 19:59 :
Patser
Zou jij er blij mee zijn? Denk het niet.

Maargoed, wat ik me afvraag: is er geen manier om de penis op de een of andere manier groter te maken?
Bij geslachtsverandering V->M maken ze een kunstpenis, uit het lichaam van een vrouw. Tja... Waarschijnlijk zou je dan ieder functioneel gebruik wel kunnen vergeten... Behoorlijk dilemma dus.
Oud 09-04-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-04-2004 @ 17:51 :
Ik zou er wel van 'schrikken' (niet schrikken van 'aaaah!' maar schrikken van 'huh?'
Ja idd, ik denk dat ik ook zoiets zou hebben ja.

Als ik verliefd op je was zou ik het er niet om uit maken, zoals gezegd, je wordt niet verliefd op een penis, maar op een persoon, op jou. Ik weet niet of het verder geen probleem voor me zou zijn, maar als ik er nu over nadenk denk ik van niet. Voor mij is seks ook niet het belangrijkste in een relatie. En trouwens wie zegt dat je met een kleine penis geen goede seks kan hebben (ik heb er geen ervaring mee namelijk).

Ik heb stage gelopen in het ziekenhuis, en heb dus redelijk wat blote manne gezien, en ik weet niet maar ik vind dat redelijk veel mannen toch wel een kleine penis hebben hoor (in slappe toestand dan he). En al die mannen waren gelukkig getrouwd en hadden kinderen. De man met de grootste piemel was de aller vreemdse ongetrouwde man! Dus het zegt niks.
Oud 09-04-2004, 20:29
sanguine
sanguine is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 09-04-2004 @ 21:17 :
Ja idd, ik denk dat ik ook zoiets zou hebben ja.

Als ik verliefd op je was zou ik het er niet om uit maken, zoals gezegd, je wordt niet verliefd op een penis, maar op een persoon, op jou. Ik weet niet of het verder geen probleem voor me zou zijn, maar als ik er nu over nadenk denk ik van niet. Voor mij is seks ook niet het belangrijkste in een relatie. En trouwens wie zegt dat je met een kleine penis geen goede seks kan hebben (ik heb er geen ervaring mee namelijk).

Ik heb stage gelopen in het ziekenhuis, en heb dus redelijk wat blote manne gezien, en ik weet niet maar ik vind dat redelijk veel mannen toch wel een kleine penis hebben hoor (in slappe toestand dan he). En al die mannen waren gelukkig getrouwd en hadden kinderen. De man met de grootste piemel was de aller vreemdse ongetrouwde man! Dus het zegt niks.
Hoe groot ze zijn in slappe toestand zegt echt geen ene fuck over hoe groot ze in erectie zijn.. dat kan echt gi-gan-tisch verschillen
Oud 09-04-2004, 20:47
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-04-2004 @ 20:45 :
Maargoed, wat ik me afvraag: is er geen manier om de penis op de een of andere manier groter te maken?
ja kijk maar in je mailbox
Oud 09-04-2004, 21:21
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 09-04-2004 @ 21:47 :
ja kijk maar in je mailbox

Je hebt tegenwoordig pillejtes die ze laten groeien zeggen ze....
penispomp?
of je kan een ingreep laten doen door een chirurg
of je haalt wat botex illegaal van het internet en je spuit het erin
Oud 09-04-2004, 21:29
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Apomes schreef op 09-04-2004 @ 22:21 :

Je hebt tegenwoordig pillejtes die ze laten groeien zeggen ze....
penispomp?
of je kan een ingreep laten doen door een chirurg
of je haalt wat botex illegaal van het internet en je spuit het erin
Ach en als je hotmail hebt krijg je ook regelmatig van die mailtjes met stappenplannen erin over hoe je je penis op een natuurlijke manier kan vergroten zonder pilletjes en troep... (geloof er geen zak van maar goed) Moet toch mijn spamfilter weer eens bijwerken geloof ik.

Maar wat maakt het uit? Oke, je penis is misschien niet zo groot als normaal om het zo maar even grof te noemen, maar wie zegt dat je met je handen niets kan? Meeste meiden komen toch niet klaar van neuken, wel van hand/mond werk.
Oud 09-04-2004, 21:53
Prime Evil
Prime Evil is offline
Gewoon een meisje met een ondiepe vagina zoeken.
Oud 09-04-2004, 22:03
sanguine
sanguine is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 09-04-2004 @ 22:53 :
Gewoon een meisje met een ondiepe vagina zoeken.

Regels voor berichten