![]() |
||
[QUOTE]Delpaulo schreef op 08-04-2004 @ 18:04 :
[B] Citaat:
![]() en indien slap hoe groot is hij dan in erectie toestand (soms groeien ze wel 3 keer zo veel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Size does matter..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ter aanvulling:
Ongeveer 0,6% van de jongens wordt geboren met een micropenis. ˇ Bij een pasgeborene gaat het om een penis die kleiner is dan 1,9 cm en bij een volwassen man om een penis kleiner dan 3,8 cm. Dit is gemeten aan de bovenkant van de slappe penis, vanaf het schaambeen tot het topje, terwijl deze wordt uitgetrokken tot maximale lengte jij hoort dus bij die 0,6% ... kan maar heb je het wel slecht getroffen. |
![]() |
|
Zoals al hier boven is gezegd: 'It's the way that you shake it, not the shape or the size'.
Kan je wel aanraden om een dame eerst te informeren dat de jouwe niet is zoals van 'normale' jongens. (heb ik namelijk ook gedaan bij mijn vriendin, ben zelf namelijk besneden). Plus ik kan je aanraden geen one-night-stands te doen Greetzzz, The Gent
|
ja als ik echt verliefd zou zijn dan zou ik er niks om geven denk ik,zou wel graag willen dat ie me vertelde dat ie zo klein is voordat we uit kleren gaan.
Al kan ik me voorstellen dat je na een tijdje toch wel weer echt gevoel van een 'gewone' piemel wilt voelen ![]() hoe dan ook is gewoon shit,maar als een meisje echt om je geeft zal ze het wel accepteren en anders neem je er gewoon wat speeltjes bij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Uhm. Nou, afknapper afknapper.. gemiddeld tot iets groter is wel iets prettiger. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een "grote" windt me wel op ja, maar dat is meer het idee, want ik vind ze allemaal even lekker.
Nou heb ik ooit een jongen waar ik helemaal smoor op was in de broek getast, en daar zat wat anders in dan wat ik gewend was. Hij wees naar beneden en was wat korter, ( nog steeds gemiddeld, maar ja, ik was verwend) en ook anders van vorm, beetje puntig. En ik paniekte. Ging echt in de rondte voelen waar hij zat. OMG, dat moet mij overkomen, he's dickless, flitste het door me heen. Nou bleek hij het gebrek aan lengte goed te maken met veel dikte, maar het was echt even schrikken. Maar ik was smoorverliefd, en na die eerste twee seconden schrik kon het me al niet meer schelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *sorry*
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik hoop dat je voor de rest super super leuk bent om het te compenseren.. voor de seks zou ik het niet doen, voor de liefde wel.
trouwens, wat zijn je ervaringen met meisjes? hoe reageerden ze er tot nu toe op?
Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 16:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou er wel van 'schrikken' (niet schrikken van 'aaaah!' maar schrikken van 'huh?') en ik zou er ook niet super blij mee zijn - dan kun je in de meeste standjes niet eens sex hebben omdat-ie er bij elke beweging uit valt, lijkt mij. Maar ach, zo'n g-plek zit op 4 a 5 cm diepte dus daar kun je nog net bij, en de ingang van de vagina is ook nog erg gevoelig, en er is nog altijd een clitoris. Ik zou het er zéker niet om uitmaken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb het niet, gelukkig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het gaat niet om de grootte maar wat je er mee doet. Een gozer met een grote kan een flop in bed zijn en iemand met een kleine kan super zijn in bed. Dus niet onzeker zijn over jezelf, heb vertrouwen in jezelf!
||
![]() |
Citaat:
Maargoed, wat ik me afvraag: is er geen manier om de penis op de een of andere manier groter te maken? Bij geslachtsverandering V->M maken ze een kunstpenis, uit het lichaam van een vrouw. Tja... Waarschijnlijk zou je dan ieder functioneel gebruik wel kunnen vergeten... Behoorlijk dilemma dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik verliefd op je was zou ik het er niet om uit maken, zoals gezegd, je wordt niet verliefd op een penis, maar op een persoon, op jou. Ik weet niet of het verder geen probleem voor me zou zijn, maar als ik er nu over nadenk denk ik van niet. Voor mij is seks ook niet het belangrijkste in een relatie. En trouwens wie zegt dat je met een kleine penis geen goede seks kan hebben (ik heb er geen ervaring mee namelijk). Ik heb stage gelopen in het ziekenhuis, en heb dus redelijk wat blote manne gezien, en ik weet niet maar ik vind dat redelijk veel mannen toch wel een kleine penis hebben hoor (in slappe toestand dan he). En al die mannen waren gelukkig getrouwd en hadden kinderen. De man met de grootste piemel was de aller vreemdse ongetrouwde man! Dus het zegt niks. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Je hebt tegenwoordig pillejtes die ze laten groeien zeggen ze.... penispomp? of je kan een ingreep laten doen door een chirurg of je haalt wat botex illegaal van het internet en je spuit het erin ![]()
||
Citaat:
Maar wat maakt het uit? Oke, je penis is misschien niet zo groot als normaal om het zo maar even grof te noemen, maar wie zegt dat je met je handen niets kan? Meeste meiden komen toch niet klaar van neuken, wel van hand/mond werk.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
penis vergroting? depress | 8 | 14-01-2012 18:26 | |
Seksualiteit |
te grote penis jojobro | 92 | 23-09-2009 15:38 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten vs kleine penis .... wat is het ergste ? heyidk | 46 | 14-09-2009 19:07 | |
Seksualiteit |
Te kleine penis? thijsz | 36 | 07-11-2004 17:55 | |
Seksualiteit |
kleine penis sunshine1982 | 87 | 01-11-2003 11:34 | |
Seksualiteit |
Vraagje voor Dames "Kleine penis ?" CryptapiX | 90 | 25-07-2002 22:16 |