Advertentie | |
|
![]() |
|
Vraag: hoe groot is het doek in werkelijkheid?
Vraag: waarom is de foto schuin genomen/hangt het doek schuin? Vraag: hoe durf een schilderij hier te posten zonder toestemming van de maakster? Vraag: krijg je nu op je dak? (Jaja, ik zal ophouden.) Over het schilderij: Uhm... gaaf! Eerst dacht ik: eh... ja, even kijken. Een ijshoorntje met drie smiley-bolletjes vastgehouden door een roze hand die het lijkt samen te knijpen... Ah! Ik vat. ![]() Goed kleurgebruik, behalve dat de hand miss. IMHO iets té roze is. Maar misschien is dat ook wel weer goed. Het geheel van de drie bolletjes is zeer goed. Vooral dat die witte er nog net overheen kijkt enzo. UHm ja, ik kom niet echt uit m'n woorden. ![]() Goed gedaan! ofzo
||
Citaat:
Antwoord: volges mij is ie geskent, ik heb 'em zo toegestuurd gekregen Antwoord: eigelijk durfde ik het niet, toch heb ik het gedaan... shame on me Antwoord: wellicht. ![]()
|
Tof! Die gezichtjes op het ijs maken 'm speels! Een lekker ijsje kan toch minder 'leuk' gemaakt worden op zo'n manier. Leuk uitgedrukt!
|
Ik vind hem ook wel mooi. Die ijsbollen zijn grappig gedaan.
Maar volgens mij klopt die hand niet helemaal. De vingers zijn te lang, als ze helemaal om het ijsje heen zijn ofzo.. ik weet niet precies hoe uit te leggen. en van de pols naar de handpalm toe.. daar is t iets te smal.. of ik heb gewoon een vreemde hand ![]() Verder vind ik hem goed gelukt! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
het heeft iets dubbels
1. het geeft een blij gevoel/uitstraling door de kleuren en de afbeeldingen, ook door de vorm 2. het geeft een droevig gevoel/uitstraling, door die huilende dingen ik vind hem wel mooi gelukt, doordat je 2 verschillende emoties naar boven laat komen, dat is best moeilijk.. ook vind ik het wel leuk.. misschien iets te blij om aan de muur te hangen |
![]() |
|
huuuh.... mijn schilderij??? dingies hahaha
ach ja... mag wel... want ... dat was de bedoeling ook... opzich haha fet bedankt voor reacties... doekjes plankje is trouwens 25 bij 30 ongeveer dan...haha ik ben niet zo goed in het schatten "In her hand she hold 3 cold babies" van dit zinnetje was het af gaan stammen en sja.... hand is echt.. niet goed gelukt... ![]() ach ja... ![]()
|
|