![]() |
|
![]() |
IK zelf.. zou het sowieso niet plannen om het te gaan doen (wens je wel veel plezier) ...
je moet rustig zijn, iet denken : nu moet ik het doen, je doet nix tegen je zin, ook al heb je t gepland, en doe t vooral niet omdat je t anders zo jammer vind voor hem begin zoals je altijd beging met sex.. zoenen weet ik veel wat.. alleen deze x ga je een stapje verder have fun ![]() Chanel
|
![]() |
Nou eerst pak je scrabble uit de kast, ga je een potje gezellig scrabble'en. Als een van beide een 14 letterig woord heeft, dan moet de ander een kledingstuk uittrekken en andersom. Totdat niemand meer iets aan heeft. Dan pas mag je aan elkaar komen, maar alleen dan pas, dan is namelijk je verlangen naar zijn Goddelijke lichaam zo groot, dat het vanzelf al uitloopt op perfecte sex.
Mijn vriendin en ik noemen dit een potje stripscrabble. Doen we altijd op zondagochtend als we uit de kerk komen. Bakje koffie erbij, roomsoesje..... Nee, fff zonder gein. Laat je gewoon gaan en je vriend zal het voortouw wel nemen. Succes en veel plezier, want dat is erg belangrijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |
Vage situatie (wat te doen?) useful_idiot | 34 | 12-08-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |