Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 16:52
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Ik ben erachter gekomen dat m'n moeder een Canon T50 fototoestel heeft. Weer iemand hier wat je er allemaal mee kunt? Ook zitten er 2 filters bij voor over de lenzen. Het is een spiegelreflexcamera en je kunt van alles mee. Ik zou alleen niet weten hoe alles werkt. Heeft iemand hier ooit mee gewerkt of weet iemand sites over de verschillende dingen die je met deze camera kunt doen?

Groetjes Evelien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 17:19
Verwijderd
Kan je moeder je niet helpen...?
En/of zit er geen gebruiksaanwijzing bij?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:04
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Neej, ze heeft hem overgekocht van mijn oom (die fotograaf is). De beschrijving is in een andere taal en mijn moeder heeft nooit echt met de opties gewerkt. Wel filters ervoor gedaan maar niet de sluitertijd veranderd etc. Hoe dat werkt weet ze dus niet. Ik kan het natuurlijk aan m'n oom vragen maar ik dacht dat misschien hier ook wel iemand iets weet over die camera
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:10
ekki
ekki is offline
http://www.mir.com.my/rb/photography.../t50/index.htm staat wel iets erover. daar staat ook een link naar iemand die de handleiding heeft ingescand, maar dat is een dode link .

ik zou het zo ook niet weten, dan zou ik dan ding in m'n handen moeten hebben, dan zou ik het je waarschijnlijk zo kunnen vertellen.
Oud 07-06-2003, 18:12
ekki
ekki is offline
Trouwens, als ik die plaatjes op die site zie snap ik die camera denk ik wel. Wat begreep je niet en wat wil je weten?
Oud 08-06-2003, 07:17
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
ekki schreef op 07-06-2003 @ 19:12:
Trouwens, als ik die plaatjes op die site zie snap ik die camera denk ik wel. Wat begreep je niet en wat wil je weten?
Nou ik zou gewoon dingen willen weten zoals of je de sluitertijd kunt instellen (en zo ja, hoe dat moet). En wat je er nog meer mee kunt doen. zoals contrasten etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten