Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmz.....kep ook een zeer hechte relatie met mijn ex van 3 jaar geleden.....op een of andere manier zijn we de laatste tijd echt heeel erg close geworden...we bellen bijna elke dag en we smsen vrij veel en we slapen ook regelmatig bijelkaar...
![]() We zijn er zelf ook nog niet helemaal achter wat het nou is......het klikt iig wel weer heel erg goed...hebben altijd lol en het is altijd gezellie met elkaar! ![]() tis altijd lastig.....heb het er met haar ook over gehad over of we nu weer een relatie moeten aangaan ofniet...en we hebben besloten om het nog maar ff een tijdje zo te laten begaan......we zien wel...we hebben nu genoeg lol samen....dus ik raad jou ook aan.....laat het gewoon zo en als het zo mocht zijn dat jullie weer een relatie krijgen dan gebeurt dat toch wel......geniet iig van de vriendschap! ![]()
|
Volgens mij is er echt niks mis mee, het gebeurt alleen vrij weinig dat exen echt goede vrienden blijven.
Maar als jij je er prettig bij voelt en je hebt het idee dat hij het ook zo voelt, kun je toch lekker zo doorgaan? Alleen als hij aan zou geven dat hij liever niet meer wil of jij zeker weet dat je echt nog wat voor hem voelt en hij geeft aan dat hij dat niet zo voelt, is het misschien beter voor jou om wat afstand te nemen, anders krenk je jezelf alleen maar. Denk ik ![]() |
![]() |
|
Bedankt voor de reacties!
Mijn verhaal heeft nu alleen een hele andere wending gekregen. Mijn ex praat nu namelijk niet meer met me en waarom weet ik niet. Ik belde hem laatst, om ff iets te regelen toen nam hij eerst niet op. Paar minuten later belde hij terug en we praatte wat tot hij zei dat z'n beltegoed bijna op was. Ik zeg dus: dan bel ik jou wel ff en dat doe ik dus gelijk. Neemt iemand anders zijn mobiel op en was hij zogenaamd ineens spoorloos... ![]() Ik snap hier dus echt de ballen niet van, een vriend van ons zei dus ook tegen me dat hij me ff niet wilde spreken, waarom wist hij ook niet. Ik laat hem nu verder met rust, maar voel me er niet lekker bij. Wat moet ik hier nou weer mee??? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wel een beetje vaag hoe hij nu doet ![]() ![]() ![]() De kans is natuurlijk ook aanwezig dat hij zich geen raad meer weet met de situatie. Misschien is hij weer meer voor je gaan voelen, ongewild. En weet hij dus niet hoe hij op zijn gevoel moet reageren, en pakt hij het zo aan! Ik moet zeggen het is niet de handigste manier. Ik zou hem even met rust laten als ik jou was, dan kan hij denken, mss zoekt hij weer contact, of kom je er een keer (viavia) achter wat er nou werkelijk aan de hand is! |
![]() |
|
![]() |
moet je voor de grap even de teksten van averi, album: direction of motion lezen.
ik ben ook weer verliefd geworden op me ex, maar wist ook niet wat ik er mee moest. eerst waren de teksten heel conforanterend omdat er precies in stond wat ik voelde, nu voel ik me heel veilig als ik hun muziek hoor. ------------------------------------------------------------------------------------ I look around and find that there is no one I can share this with. I' ve got your number in my pocket, but I don't think I call it ever, because I feel like I'd start to frequent. ------------------------------------------------------------------------------------ I can see myself in you. Can you see yourself in me too? Please wake me up from this bad dream, so I'll finf myself where you'll remember me. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 14:30 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Seksualiteit |
'Seksrelatie' met je ex Knutselsmurfie | 5 | 10-01-2005 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Ex en beste vriend!?! Gast | 10 | 03-08-2004 13:23 |