Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 19:53
ellen16
ellen16 is offline
Het volgende schooljaar (2004/2005) ben ik van plan Verloskunde te gaan studeren. Het probleem is dat ik voor ik aan de studie kan beginnen, een deelcertificaat Scheikunde moet halen. Tot nu toe heb ik slechts het James Boswell Instituut als aanbieder van deze cursus kunnen vinden. Ik vroeg me af of er niet meer instituten zijn die deze cursus aanbieden, omdat het Instituut redelijk ver bij mij uit de buurt ligt.
Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 20:57
jbtq
jbtq is offline
er zijn inderdaad meerdere mogelijkheden. Je kan bijvoorbeeld gewoon eens naar een roc in de buurt stappen en vragen of ze daar scheikunde aanbieden. Meestal is dat wel zo. En kan je daar een jaar lang scheikunde volgen. Meestal is dat 1 dag per week dat je moet komen. Je kan daarnaast gewoon een andere studie doen. Je kan het ook via een thuis curcus doen. Ik heb scheikunde via de loi gedaan. heb het ook gehaald. En verder kan ik james boswell toch wel aanbevelen. Ik heb een maand and een stoom curcus wiskunde b1 gehad op boswell. En je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb veel geleerd [ was wel zwaar!]. Je zou kunnen overwegen om in de zomer een curcus te doen en dane en kamer voor een maand [ of langer ] te huren. Zo hebben enkele mensen uit mijn klas van boswell ook gedaan. iedereen kwam overal vandaan [ van Goes tot Groningen en vanalles er tussen in] Kamers heb je in de zomer wel veel kans op. Meeste mensen zijn dan op vakantie en willen hun kamer dan verhuren.
Oud 18-07-2003, 22:55
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
ellen16 schreef op 18-07-2003 @ 20:53:
Het volgende schooljaar (2004/2005) ben ik van plan Verloskunde te gaan studeren. Het probleem is dat ik voor ik aan de studie kan beginnen, een deelcertificaat Scheikunde moet halen. Tot nu toe heb ik slechts het James Boswell Instituut als aanbieder van deze cursus kunnen vinden. Ik vroeg me af of er niet meer instituten zijn die deze cursus aanbieden, omdat het Instituut redelijk ver bij mij uit de buurt ligt.
Iemand tips?
Het James boswell instituut biedt nu alleen nog maar scheikunde op VWO niveau aan. Een beetje over-the-top voor verloskunde lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 10:30
ellen16
ellen16 is offline
Fatality, gelukkig is het uiteindelijk examen dat je gaat afleggen wel op havo-niveau.......
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:22
jbtq
jbtq is offline
en volgens mijn zijn ze ook van plan om aankomend schooljaar vakken [ welke weet ik niet] aan te bieden op havo niveau
Reageren

Regels voor berichten