er zijn inderdaad meerdere mogelijkheden. Je kan bijvoorbeeld gewoon eens naar een roc in de buurt stappen en vragen of ze daar scheikunde aanbieden. Meestal is dat wel zo. En kan je daar een jaar lang scheikunde volgen. Meestal is dat 1 dag per week dat je moet komen. Je kan daarnaast gewoon een andere studie doen. Je kan het ook via een thuis curcus doen. Ik heb scheikunde via de loi gedaan. heb het ook gehaald. En verder kan ik james boswell toch wel aanbevelen. Ik heb een maand and een stoom curcus wiskunde b1 gehad op boswell. En je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb veel geleerd [ was wel zwaar!]. Je zou kunnen overwegen om in de zomer een curcus te doen en dane en kamer voor een maand [ of langer ] te huren. Zo hebben enkele mensen uit mijn klas van boswell ook gedaan. iedereen kwam overal vandaan [ van Goes tot Groningen en vanalles er tussen in] Kamers heb je in de zomer wel veel kans op. Meeste mensen zijn dan op vakantie en willen hun kamer dan verhuren.