Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kken het, kheb het ook gehad (sorry, het gevoel bedoel ik.. gelukkig geen eetstoornis en manisch depressief)
kweet niet precies hoe ik van het gevoel af ben gekomen, maar wat ik heb gedaan is heel veel geslapen en terug gegaan naar mijn psycholoog... helpt goed moet ik zeggen ik wens je in ieder geval veel sterkte en denk idd dat het handig is om echt hulp te zoeken... probeer kracht enzow te vinden om de confrontatie met jezelf aan te gaan en te werken aan jezelf/je probleem heel veel succes ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() want je zegt dat je geen emoties meer voelt, maar je voelt je wel kut... Ok de enige tip die ik je kan geven is vanuit persoonlijk standpunt: Je moet niet teveel nadenken als je het moeilijk hebt, niet telang stilstaan bij dingen waar je last van hebt en wel lang denken aan wat leuk is. Ga wat dingen doen die je leuk lijken en als je dingen plant, dan doorkom je je tijd ook nog eens met het denken aan de plannen die je hebt gemaakt. Dubbel succes dus. Je kan wel allemaal denken het leven is kut, en dit is kut en dat is kut, maar als je gewoon overal een beetje plezier van pakt en leuke dingen probeert te creeeren en niet teveel aan de minder leuek dingen denkt, dan gaat het (bij mij tenminste) wel goed |
![]() |
|
![]() |
Met alle respect: welke dokter beweert dat je manisch depressief bent? Geen van je bovengenoemde ‘kwalen’ heeft ook maar iets te maken met manisch depressiviteit
![]() Om meteen medicijnen aan te raden vind ik wel erg overdreven, vooral op zo`n jonge leeftijd is het niet een ongebruikelijk gevoel: maar een psycholoog of een vertrouweling van je school kan natuurlijk nooit kwaad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() grotvergelijker@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat die diagnose betreft, heeft je huisarts dat in 1 gesprek vastgesteld??? nouja, welk naampie het heeft maakt niet uit, het lijkt me duidelijk dat je vreselijke dingen hebt meegemaakt/meemaakt en daar moet je proberen vanaf te komen. veel praten, sporten, leuke dingen doen. ookal heb je er geen zin in, achteraf blijkt (tenminste bij mij) vaak dat het toch best gezellig was, of dat je ff je gedachten kon verzetten. heeft je huisarts eigenlijk gewoon gezegd van dit heb je en zoek het maar uit??? beetje raar eigenlijk, ik zou een doorverwijzing vragen naar een psycholoog ofzo. heel veel sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
![]() *dikke, hele dikke knuffol* Als je eraan toe bent kun je misschien eens een assertiviteitscursus of iets dergelijks doen. Dan kan je leren voor jezelf op te komen en terug te slaan als iemand je pest en kleineert. Tegen je ouders doe je zoiets natuurlijk niet snel, maar als je thuis regelmatig geslagen wordt moet daar ook iets aan gebeuren. Als dat niet lukt door praten kun je daarbij ook hulp inschakelen van een gezinspsycholoog of anders zelfs de kinderbescherming. Maar er moet wat gebeuren, onthoud dat! Wat dan ook, want mensen horen elkaar met respect te behandelen en jou ook! Als je het niet meer ziet zitten mag je me gerust PMmen of e-mailen. Echt doen hoor! -x- Nona
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heel goed dat je die cursus hebt gedaan! En het heeft blijkbaar geholpen, dus je ziet dat dat soort dingen niet voor niets zijn! Ga er gewoon voor te veranderen wat niet goed is. Dat kan je en dat mag je. Succes. Nona
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik voel niks? j2nn2fer | 1 | 26-08-2010 19:38 | |
Seksualiteit |
Ik voel niks als ik in haar ga pietjansen50 | 16 | 30-08-2004 20:43 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me zo'n aansteller Zweefvliegtuig | 26 | 28-06-2003 17:49 | |
Drugs & Alcohol |
Ligt het aan mij???? niks werkt (TOT NU TOE) Tesswashere | 12 | 29-05-2002 12:18 | |
Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 16:30 |