![]() |
|
Verwijderd
|
Zorgen dat je genoeg drinkt iig, gedroogde vruchten helpen ook, en verder wat hier al stond
![]() ![]() |
![]() |
|
- sinaasappelsap (liefst met vruchtvlees)
- ontbijtkoek - speculaas - sherry - light-frisdranken Het zijn allemaal dingen die of bij mij werken of bij mensen die ik ken, misschien dat het bij jou ook werkt dus je zou het kunnen proberen.
|
![]() |
Ik moest een keer leeg zijn voor een of ander radiologisch onderzoek, dus ik kreeg twee tabletjes mee. Dat heb ik geweten, ik heb de hele nacht jankend van de buikkrampen op de pot gezeten en mezelf volkomen leeggesc...( dat rijmt)
Niet doen dus! Veel drinken, volkorenproducten en peulvruchten en gedroogde pruimen ja. Van die zwarte roggebroodjes. Met boter en suiker, hmm. Geen witte rijst, geen bananen, geen wittebrood.
||
Citaat:
en een sigaret, maar dan ben ik weer politiek incorrect ![]() |
![]() |
|
![]() |
je kunt gewoon bij de dokter zakjes metamucil krijgen, eentje 's avonds en het is zo weer normaal op gang... je kunt beter dat doen, dan zelf pillen aanschaffen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb daar ook last van, heb bij de dokter 2 soorten vezels gekregen die je stoelgang soepeler maken, de eerste heete metamucil (die hielp niet, en bij meer mensen die ik ken ook niet) en nu heb ik movicolon, die helpt wel redelijk. Deze werken dus ook laxerend, alleenniet overdreven zodat je pil in gevaar komt ofzo.
michelle |
![]() |
|
![]() |
Och, hoe kon ik het vergeten: absoluut onschadelijk en niet verslavend.
LACTULOSE SIROOP! Onze kat heeft het jaren iedere dag door zijn eten gekregen, want hij had te harde ontlasting en niet genoeg kracht om te persen. dit hielp. Hele bejaardentehuizen gaan erop. Het is zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar. Wel prijzig. 20 euro voor een liter, maar daar deed ik met Dobbel bijna een jaar mee. Och, ik heb nog een halve fles over..toen ging hij naar de poezenhemel. Kleinere flesjes zijn wel goedkoper, maar relatief duurder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |