![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ROFL ![]() dank je wel ofzo ![]() maar het valt me op dat veel vrouwen denken dat jongens borsten het belangrijkste aan een vrouw vinden ![]() en dat je dat opmerkt vind ik best hoor, maar ga er dan niet over zeuren (het zijn vast de hormonen ![]() Dus vandaar dit topic ofzoiets ![]() |
![]() |
|
Ik ben verliefd op het buikje van mijn vriendje, zon blokjesbuik is stom, ligt te hard, kan je niet vastpakken.. Hij heeft geen echt dik buikje, geen blokjesbuikje, maar aaaa
![]() waarom ik dat buikje zo mooi vind...? Geen idee! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alhoewel, als ie zijn buik opspant mogen er toch wel wat kotjes te zien zijn. (rrrr.. ![]() Ik kijk eigenlijk meer naar het gehele lichaam. |
![]() |
|
Ik vind een zacht buikje lekker
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Je kunt je hoofd op het buikje leggen en een boek lezen/tv kijken.
Je kunt je hoofd op het buikje leggen en in slaap vallen. Je kunt het buikje als boksballetje gebruiken. Je kunt in het buikje knijpen. Je kunt haartjes uit het buikje trekken. Je kunt het buikje aaien. Je kunt het buikje kussen. Je kunt het buikje likken. Je kunt je vinger in de navel op het buikje steken. Je kunt het buikje kietelen. Je kunt in het buikje prikken. Je kunt aan het buikje sabbelen. Je kunt op het buikje tekenen. Je kunt in het buikje bijten. Daarom zijn buikjes leuk en daarom geef ik de voorkeur aan zachte buikjes. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als k een jongen op de sportschool zie die mooie gespierde armen heeft een een mooie gespierde buik/borst, dan denk ik wel bij mezelf van 'hmmmm..'
![]() maar eerlijk gezegd boeit het me verder niet zo. ik bedoel, mijn vriend hoeft niet perse gespierd te zijn ofzo. het is de uitstraling waar ik op let. ik val wel op de wat mannelijke/brede types. maar dan hoeven ze nog niet perse gespierd te zijn. mijn vriend is bijvoorbeeld absoluut niet gespierd. maar hij is wel perfect ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|